Nee daar is het nu te laat voor.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik bang geworden.
Vrienden?
Wa?quote:
Mortaxx is ook bang voor mij.quote:
Opa heeft dat al verpestquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Wat doet hij dan behalve dat slotje daarnet?
Kun je me een link in dm sturen? Dan kan ik iig 9 nog in de originele softcover bestellenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar economisch ga kijken, dan.
De 5 Absolute delen zijn 65 per stuk. 325 euro, aan de prijzige kant.
De 2 omnibussen zijn 105 per stuk, dus 210 totaal.
De rest staat niet compleet op de site en prijzen variabel. Originele softcovers heeft hij alleen nog 2,3,4,6,7 en 9.
Nieuwe softcovers 2-10.
Hardcovers 5,6,9 en 10.
Nou ja, ik daagde hem uit om te vechten, maar eigenlijk ben ik bang maar hij houdt vast aan morgenmiddag 3 uur op het schoolpleinquote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Wat doet hij dan behalve dat slotje daarnet?
Sowieso vechtenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik daagde hem uit om te vechten, maar eigenlijk ben ik bang maar hij houdt vast aan morgenmiddag 3 uur op het schoolplein
Als je je lunchgeld geeft laat ik je met rust mattie.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik daagde hem uit om te vechten, maar eigenlijk ben ik bang maar hij houdt vast aan morgenmiddag 3 uur op het schoolplein
Houdoe.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke broeders, papi gaat trainen.
gr gr
Ja en dan wekelijks blijven betalen zekerquote:Op maandag 27 januari 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je je lunchgeld geeft laat ik je met rust mattie.
Natuurlijk, komt er aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je me een link in dm sturen? Dan kan ik iig 9 nog in de originele softcover bestellen![]()
Maar dat bedoel ik dus, het schiet gewoon niet op. Vind als je ze in volumes koopt het formaat altijd gewoon ideaal, als je hem in 2 omnibussen koopt heb je 2 boeken van 845928290 pagina's ofzo is ook niet echt handig.
laturquote:Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke broeders, papi gaat trainen.
gr gr
Hi ha ho.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax kampioen.
Sorry door die sig kan ik het niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |