ok mang rustigquote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je gaat zelf maar zoeken, ben je bitch niet.
Je gaat zelf maar zoeken, deadprez is mijn bitch, niet de jouwe.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je gaat zelf maar zoeken, deadprez is mijn bitch, niet de jouwe.
Sssssj zeg nou niet :$ dadelijk geloven ze het niet meerquote:
Ja mij maakt het op zich niet zo heel veel uit, ligt een beetje aan het soort boek. Toen ik de eerste volumes kocht waren ze bij Forbidden Planet alleen in die oude paperbacks te krijgen dus moet ik ze allemaal in die vorm kopen. Meestal hardcover als het gewoon een graphic novel is, geen reeks. Vaak is het lastig ze anders allemaal bij elkaar te krijgen met dezelfde cover. Is nu al niet te doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd liever hardcovers omdat die mooier zijn.
Maar ik zat te kijken en je hebt de oude softcovers, de nieuwe softcovers, de hardcovers, de absolute, de annotated en de omnibus. Vroeg me af of de hardcover het geld waard was.
Ik heb wel Sandman The Dream Hunters in hardcover, maar die is niet superkwaliteit.
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB / [BlauweTijgers gebleekte anus SC]
Ga eens weg met die kutmuziek.quote:
Niet geluisterd, maar zag Qlimax staan, dus moet wel aids zijn.quote:
Qlimaxquote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet geluisterd, maar zag Qlimax staan, dus moet wel aids zijn.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op hardstyle. Wat is deze?
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon troep.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op hardstyle. Wat is deze?
[ afbeelding ]
Oh shitquote:Op maandag 27 januari 2014 19:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]in dat topic is half KLB geband dus sssshhh!!
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als heel de KLB-sc klaar is met je moeder, dan is het pas een troep
wat zeg jij over mijn moeder tozzz ik klap jequote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als heel de KLB-sc klaar is met je moeder, dan is het pas een troep
KOM VECHTEN DANquote:Op maandag 27 januari 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zeg jij over mijn moeder tozzz ik klap je
ok morgen 3 uur op de schoolpleintjequote:
Ik denk dat ik maar economisch ga kijken, dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja mij maakt het op zich niet zo heel veel uit, ligt een beetje aan het soort boek. Toen ik de eerste volumes kocht waren ze bij Forbidden Planet alleen in die oude paperbacks te krijgen dus moet ik ze allemaal in die vorm kopen. Meestal hardcover als het gewoon een graphic novel is, geen reeks. Vaak is het lastig ze anders allemaal bij elkaar te krijgen met dezelfde cover. Is nu al niet te doen.
Eigenlijk ben ik bang geworden.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ok morgen 3 uur op de schoolpleintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |