SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door donroyco op 27-01-2014 20:13:00 ]Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Beter zo?quote:
Mooi toch!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vergeet steeds wat er komt. Dan zie ik ineens, verrek Triggerfinger komt ook! De Pixies komen ook! En ben ik iedere keer weer blij verrast.
Er komen altijd iets van 80 bands. Nog een heleboel dus! Nog meer verrassingen!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef xuryah het volgende:
Hoeveel namen moeten er nog bekend gemaakt worden eigenlijk? Ben echt benieuwd!
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er komen altijd iets van 80 bands. Nog een heleboel dus! Nog meer verrassingen!
Gras, pils, zon lekker liggen ergens achter de Marquee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef xuryah het volgende:
Oeh, die Agnes Obel heeft ook wel een hele mooie stem. Riverside is een mooi nummer
Heerlijk!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gras, pils, zon lekker liggen ergens achter de Marquee.
Regen, poncho's, kouwe klauwen en huilen in een hoekjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Welke Marquee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Straks spelen er te veel leuke bands tegelijk. Dat wordt dan een drama!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Prima toch? Ik vond vorig jaar drie podia al veel om bij te houden. Zit eigenlijk niet op een vierde te wachten.
Wel klooien met opvouwenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ga dit jaar wel een nieuwe tent kopen, gewoon zo'n opgooi Quechua tent. Niet meer kloten met opzetten, gewoon opgooien, in de grond vastspijkeren en zitten
Ik geloof niet dat het lastiger kan zijn dan de tent die ik op dit moment gebruikquote:
Die lijken mij ook super chill. Zijn die niet mega duur? Anders koop ik er misschien ook wel een.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ga dit jaar wel een nieuwe tent kopen, gewoon zo'n opgooi Quechua tent. Niet meer kloten met opzetten, gewoon opgooien, in de grond vastspijkeren en zitten
Voor ¤ 50 heb je al een. Hem er zelf ook een, ideale krengenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die lijken mij ook super chill. Zijn die niet mega duur? Anders koop ik er misschien ook wel een.
Ik zie op de Decathlon site dat de goedkoopste 41,95 inclusief verzendkosten kost. Valt mee dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die lijken mij ook super chill. Zijn die niet mega duur? Anders koop ik er misschien ook wel een.
Ah nice! Erg goedkoop zelfs vind ik. Maar dat is wss wel voor 1 persoon?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik zie op de Decathlon site dat de goedkoopste 41,95 inclusief verzendkosten kost. Valt mee dus.
Er staat op de site dat er 2 personen in kunnen, maar ga er maar vanuit dat er maar 1 persoon in kan als je je bagage ook nog in de tent wilt hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ah nice! Erg goedkoop zelfs vind ik. Maar dat is wss wel voor 1 persoon?
Wij hebben er een voor 3 personen en daar kunnen we met zijn tweeen in en dan hebben we net plek om aan de zijkant nog tassen te zetten. Dus eigenlijk is de 3-persoons voor 2,5 persoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er staat op de site dat er 2 personen in kunnen, maar ga er maar vanuit dat er maar 1 persoon in kan als je je bagage ook nog in de tent wilt hebben. Er zijn wel grotere varianten, maar die zijn iets duurde. Wel een optie als je met twee personen in een tent wilt liggen.
Zo'n tent heb ik ook. Ik vraag me af hoe ze het voor zich zien om daar drie mensen in te proppen. Lepeltje lepeltje en wel tegelijk allemaal omdraaien. Ik heb alleen al altijd te weinig plaats in zo'n dingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij hebben er een voor 3 personen en daar kunnen we met zijn tweeen in en dan hebben we net plek om aan de zijkant nog tassen te zetten. Dus eigenlijk is de 3-persoons voor 2,5 persoon.
Nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Damon Albarn. Weet niet zo goed wat ik daar solo van kan verwachten.
Ga weg.quote:
Gorillaz en Blur. Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zag net pas dat hij de zanger van Gorrilaz is.
Alsof je de namen van al die artiesten moet weten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gorillaz en Blur. Hoe oud ben je?
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof je de namen van al die artiesten moet weten.
Heb wel wat beters te doen dan namen stampen. De occasionele frontman wil nog wel lukken, maar dan houdt het snel op.quote:
Heb ik ook. Vrijdag tentamen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef BoerBert het volgende:
Je zou wat beters te doen moeten hebben dan happen.
Yes, ik las het. Leuk hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gorillaz en Blur. Hoe oud ben je?
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb ik ook. Vrijdag tentamen.![]()
Wat een dramaquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Damon Albarn. Weet niet zo goed wat ik daar solo van kan verwachten.
Tja, dat gaat dus niet meer hequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef theodoor9 het volgende:
Damon is een held, zou hier bijna een dagkaart voor kopen!
Maar hij is toch de frontman?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen dan namen stampen. De occasionele frontman wil nog wel lukken, maar dan houdt het snel op.
Occasionele, dus de frontman van een Greenday of Kings of Leon bijv.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar hij is toch de frontman?
Of Skrillexquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer dat Albarn dus tegenover Metallica komt te staan..
Dat zou ik dan een stuk minder erg vinden. Maar Skrillex sluit t hoofdpodium af na Metallica, dus dat kan niet.quote:
Dan kan de Klub C toch met de laatste act van de main clashen? Of zie ik iets verkeerd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan een stuk minder erg vinden. Maar Skrillex sluit t hoofdpodium af na Metallica, dus dat kan niet.
Je hebt ook nog de Barn. Als ik me niet vergis stond daar vorig jaar de Bloode Beetrots om af te sluiten (en met t hoofdpodium te clashen) en ging Klub C al eerder dicht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan kan de Klub C toch met de laatste act van de main clashen? Of zie ik iets verkeerd?
Bloody Beetroots stonden juist in Klub C en die clashten met dagafsluiter Netsky.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Barn. Als ik me niet vergis stond daar vorig jaar de Bloode Beetrots om af te sluiten (en met t hoofdpodium te clashen) en ging Klub C al eerder dicht?
Die middelste vier zijn wel inkoppertjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Plant and the Sensational Space Shifters, Haim, Foals, The 1975, Kodaline en Valerie June erbij voor Rock Werchter.
Kodalinequote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Plant and the Sensational Space Shifters, Haim, Foals, The 1975, Kodaline en Valerie June erbij voor Rock Werchter.
twitter:RockWerchter twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 12:33:47We're all out of combi tickets! One day tickets for Friday 4 July or Sunday 6 July are currently still on sale! http://t.co/GwQRMVKYDL #rw14 reageer retweet
quote:Van rock, pop, metal, indie over dance en urban naar singer-songwriters. Op Rock Werchter kan het allemaal. Zeven namen worden vandaag aan de affiche toegevoegd. Allen van het dansbare type. Gesaffelstein komt op donderdag 3 juli naar het festival. The Subs spelen een dag later, op vrijdag 4 juli, ten dans. Op zaterdag 5 juli zullen beats van SBTRKT, Trentemřller en Moderat weerklinken. Rudimental en Chase and Status zijn bevestigd voor zondag 6 juli. De affiche van Rock Werchter 2014 is nu 50 namen sterk. Binnenkort wordt het programma nog verder aangevuld.
Ik zou Ticketswap in de gaten houden. Ik lees daar de laatste tijd prima verhalen over (zelf nog nooit gebruikt).quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik twijfelde al lang om te gaan, maar kreeg net te horen dat Chase & Status komen, dus eigenlijk wilde ik meteen een kaartje halen, maar ze zijn dus uitverkocht...
Ik vroeg me dus nu af of er hier een 2e release datum is, of dat ik in de war ben met iets anders? Dus dat bijv. 1/3 van de kaarten in nov, 1/3 in feb en 1/3 in apr beschikbaar wordt gesteld zegmaar.
gebookmarked! Even doorgelezen, en het ziet er goed uit. Garantie komt doordat de site zelf elke verkochte barcode in het systeem opslaat en nieuwe uploads daarmee vergelijkt. Overeenkomst is geen upload. Thanx!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou Ticketswap in de gaten houden. Ik lees daar de laatste tijd prima verhalen over (zelf nog nooit gebruikt).
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
gebookmarked! Even doorgelezen, en het ziet er goed uit. Garantie komt doordat de site zelf elke verkochte barcode in het systeem opslaat en nieuwe uploads daarmee vergelijkt. Overeenkomst is geen upload. Thanx!
quote:That's right, we are announcing some new names for Rock Werchter once again. Warpaint, White Lies and Milow have been added to the Thursday programme. Parov Stelar Band and Rodrigo y Gabriela have confirmed attendance on Friday. Melanie De Biasio is new for Saturday. Reignwolf has been added to the Sunday programme. Stay tuned for more!
Ik ben ook benieuwd naar de camping! Ik begreep dat je met pendelbussen heen en weer moet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:01 schreef PBDuke het volgende:
Hooray, eerste keer Werchter. Blij dat ik tickets heb gehaald met deze fantastische line-up.
Kan iemand wat ervaringen delen over de campings? Worden er nog een beetje feestjes gevierd, kleine party-tentjes met djs bijvoorbeeld (zo ja, welke camping is het gezelligst?)
Ben namelijk festivals met nachtprogramma's gewend, hoop niet dat het vanaf 02.00 stil is op de camping
Alleen als je met OV komt. (Wat wel enorm aan te raden is)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:59 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de camping! Ik begreep dat je met pendelbussen heen en weer moet?
elke avond 60.000 mensen in bussen naar de campingsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:59 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar de camping! Ik begreep dat je met pendelbussen heen en weer moet?
Precies! En op Werchter is dat ook niet nodig omdat het programma lang duurt, het is geen Pinkpop dat om 11.00 uur is afgelopen. Het laatste optreden van de avond duurt gauw tot 1.30, 2.00 uur (op donderdag meestal nog langer) en als je dan op de terugweg naar de camping nog wat eet en drinkt is het al zo 4 uur geweest voor je bij je tentje bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Camping is vrij rustig, verwacht geen feestjes. In de grote straat staan wel tentjes waar je kan eten en drinken en daar draaien ze wel een beetje muziek nog 's nachts.
Maar dan is er dus niets meer te doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Precies! En op Werchter is dat ook niet nodig omdat het programma lang duurt, het is geen Pinkpop dat om 11.00 uur is afgelopen. Het laatste optreden van de avond duurt gauw tot 1.30, 2.00 uur (op donderdag meestal nog langer) en als je dan op de terugweg naar de camping nog wat eet en drinkt is het al zo 4 uur geweest voor je bij je tentje bent.
Er is geen feesttent neequote:Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Maar dan is er dus niets meer te doen?
twitter:RockWerchter twitterde op maandag 24-02-2014 om 09:58:52Eels to play Rock Werchter on Friday, July 4. Read more here: http://t.co/LsIxsvdDN5 #RW14 reageer retweet
Eels!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 10:03 schreef donroyco het volgende:
twitter:RockWerchter twitterde op maandag 24-02-2014 om 09:58:52Eels to play Rock Werchter on Friday, July 4. Read more here: http://t.co/LsIxsvdDN5 #RW14 reageer retweet
Begint?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eels!!!![]()
Affiche begint mooi te worden zo
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er valt heel wat in te halen na KOL
Stromae?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik had al uit mijn hoofd gebannen dat die ook komen. Bedankt voor de reminder....
Ben benieuwd wat er tegenover staat op de zondagavond. Anders is het vroeg afpilsen bij de verenigingen langs de weg. Maar dat kan ook gezellig zijn.
- Tussen 10 en 20 minuten lopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hoe zit het verder met de campings? - zijn ze op loopafstand van het festivalterrein?
- hoe laat mag je er op donderdag op?
- is er eten te verkrijgen? (ontbijt)
- mag je eigen eten en drank meenemen naar de campings?
- hoe laat begint t festival elke dag?
- is er veel te doen naast muziek?
Ik vind het leuk om ervaringen en info te krijgen van objectieve mensen :p.
De eerste bands beginnen altijd om 13.00.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
- Tussen 10 en 20 minuten lopen
- Heel vroeg al. Rond 7 uur gaan ze meestal wel open
- Er zijn op de grote weg veel ontbijt kraampjes. Ook was er vorig jaar een HEMA en de jaren daarvoor Carrefour. Altijd wel iets te krijgen
- Eten wel, drank alleen in karton of fles zonder dop (terrein) Camping mag alles
- Tussen 14 en 15 uur
- Ook het terrein valt het mee. Zijn alleen reclamestands wat er nog staan
Centraal regelen, ik ben benieuwd, ik verwacht nog meer eenheids worst en minder eet keuzes en buiten het terrein net zo'n dure consumpties als op het terrein.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet te geloven, vanaf dit jaar geen eet- en drankkraampjes meer langs de weg. Live nation gaat dat voortaan centraal regelen "om veiligheidsredenen". Dat maakte het festival altijd zo gezellig. Wat een kutzooi ook als dat soort organisatoren alles gaan regelen.
Bezoekers van Rock Werchter zullen vanaf dit jaar geen eet- en drankkraampjes meer langs de weg zien staan. "Die moeten wijken uit veiligheidsredenen", klinkt het bij organisator Live Nation. In de plaats komt er een centraal 'marktplein' met eten en drinken, waar Live Nation het aanbod en de prijzen bepaalt. Ook enkele campings zullen voor het eerst door het festival zelf uitgebaat worden. De verenigingen die tot nu toe instonden voor de kraampjes en de campings zien heel wat inkomsten aan hun neus voorbijgaan.quote:
Of juist afgezwakt door de PR afdeling van live nation.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar het schijnt dus allemaal wel mee te vallen, een beetje opgeklopt door de media.
Dat meen je niet. Die straat is 1 van de 3 redenen dat we komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet te geloven, vanaf dit jaar geen eet- en drankkraampjes meer langs de weg. Live nation gaat dat voortaan centraal regelen "om veiligheidsredenen". Dat maakte het festival altijd zo gezellig. Wat een kutzooi ook als dat soort organisatoren alles gaan regelen.
Mmm, ik zie dat niet zo makkelijk. We staan altijd op A4 geloof ik, dat stuk naar het festivalterrein, dat is aan de kant van Haacht. Blijft dat bestaan, of gaat dat juist weg?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef lolcat8811 het volgende:
Oef! Storm in een glas water dus. Op Google Maps kan je trouwens mooi zien welke kraampjes zich op grondgebied Haacht bevinden. Die kunnen perfect enkele honderden meters verplaatst worden zodat ze zich op grondgebied Rotselaar (Werchter) bevinden, waar er trouwens de afgelopen jaren geen stonden.
Het is eenvoudig: er verandert niks, behalve voor 11 kraampjes op grondgebied van Haacht (dus redelijk ver van de festivalsite), die worden ondergebracht nŕŕst de Haachtsesteenweg op een nieuw 'plein' met drank- en eetstandjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef ErikT het volgende:
edit: Ah, het valt gelukkig mee? Al snap ik het verhaal op de site niet helemaal. We zien het wel deze zomer.
Ah ja, nu zie ik het. Bij de campings loopt de gemeentegrens. Dus de kraampjes meteen bij het aflopen van de camping zullen er niet staan. Beetje jammer, maar dat is zeker geen ramp.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:16 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Het is eenvoudig: er verandert niks, behalve voor 11 kraampjes op grondgebied van Haacht (dus redelijk ver van de festivalsite), die worden ondergebracht nŕŕst de Haachtsesteenweg op een nieuw 'plein' met drank- en eetstandjes.
Haha, "veiligheidsredenen"quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Bier, whisky, wodka, rum... en dan gewoon drankspelletjes doen in de grote tent die op de camping stond. Was nooit een probleem... zal de organisatie wel moeilijker over gaan doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:45 schreef daankes het volgende:
Rock werchter gaat camping A2/A3/A4 uitbaten, wat gaat dit voor invloed hebben voor toestaan van drank etc? Normaal konden we altijd maximaal bier meenemen, maar kan me voorstellen dat Werchter dit zelf wil voorkomen en ervoor wil zorgen dat we bier rondom de camping gaan kopen en dus maximum in gaat stellen oid?
En nu weten we waarom: de Stones staan op TW Classicquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vind het trouwens jammer dat er nog niks over Boutique en TW Classic bekend is gemaakt.
Bron?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En nu weten we waarom: de Stones staan op TW Classic
Welke onzin?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:59 schreef Xummon het volgende:
begin van het einde voor werchter, als ze al die onzin gaan uitvoeren
Classic is elk jaar knuppel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:59 schreef Xummon het volgende:
begin van het einde voor werchter, als ze al die onzin gaan uitvoeren
Heb het niet over classic maar over dat gedoe met die tentjes.....quote:
Oh, sorryquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Xummon het volgende:
[..]
Heb het niet over classic maar over dat gedoe met die tentjes.....
Storm in glas water. Het zijn maar enkele tentjes die verdwijnen (zelfs dat niet, ze worden gewoon verplaatst naar een weiland) op grondgebied Haacht (dus redelijk ver van de festivalsite). Alles op grondgebied Werchter blijft staan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:44 schreef Xummon het volgende:
[..]
Heb het niet over classic maar over dat gedoe met die tentjes.....
Daar hebben wij niks aan, wij zitten niet te wachten op lauwe Jupilers voor 5,50. Als er even niks leuks op het terrein is, gaan wij buiten het terrein bij een lokaal kraampje zitten zuipen. En op de terugweg ook. Als het laatste concert om 2 uur is afgelopen, zijn we rond half 5 terug op de camping, en hebben we een paar leuke uurtjes bij die kraampjes doorgebracht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef lolcat8811 het volgende:
Ach, in Werchter en omgeving zijn er supermarkten genoeg waar je sixpacks Jupiler kan kopen voor 5,50 euro... Zo doen we dat al jaren
Nieuw podium, zit er al een tijdje aan te komen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:26 schreef lolcat8811 het volgende:
Vraag me af wat ze met het nieuwe vrijgekomen gebied gaan doen..
Vast wel?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:47 schreef NM. het volgende:
Camping A3Zijn er daar nog mensen aanwezig dit jaar?
Op het plaatje staat een ondertekst van 2013, verder is het een upload van 2011. In 2013 was dit nog niet gereliseerd, verder is de marquee weg en staan er de alpha en bravo van lowlands.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nieuw podium, zit er al een tijdje aan te komen.
[ afbeelding ]
Klopt, is ook al een aantal keer uitgesteld. Origineel plan was om in 2011 al 4 podia te hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:14 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik dacht dat het 4de podium nog niet voor dit jaar was?
Zie vorige post. Dit zijn dan ook eerdere schetsen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op het plaatje staat een ondertekst van 2013, verder is het een upload van 2011. In 2013 was dit nog niet gereliseerd, verder is de marquee weg en staan er de alpha en bravo van lowlands.
Ziet er sick uitquote:Op donderdag 24 april 2014 18:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat moet 'The Hive' nu ineens weer voorstellen? Is dat nu A3 en 4 gecombineerd?
[ afbeelding ]
Dit lijkt verdacht veel op Dreamville, de camping van Tomorrowlandquote:Op donderdag 24 april 2014 18:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat moet 'The Hive' nu ineens weer voorstellen? Is dat nu A3 en 4 gecombineerd?
[ afbeelding ]
Zal waarschijnlijk The Scene worden.quote:Op maandag 28 april 2014 18:20 schreef NM. het volgende:
Ennnn Babyshambles haakt af voor Werchter. Hopelijk krijgen we een waardige vervanger.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:39 schreef Basp1 het volgende:
Vervelend nieuws.
Op 3fm vertelde hij dat ze op de reserve lijst bij werchter staan, ik hoop dat er daar wat uitvalt dan kan ik the scene ook nog een laatste maal zien.
Dan kan je hopen tot je een ons weegt, een scherm komt er niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:59 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hopen dat er een mooi scherm hangt met t WK erop!
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:59 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hopen dat er een mooi scherm hangt met t WK erop!
Er hangt een scherm op de camping, The Hive, voor alle WK-wedstrijden.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan kan je hopen tot je een ons weegt, een scherm komt er niet.
Dat is dan weer iets nieuws. Vorig WK moest iedereen naar Leuven verhuizen omdat een lokale verordening schermen rond Werchter verboodquote:Op maandag 5 mei 2014 08:30 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
[..]
Er hangt een scherm op de camping, The Hive, voor alle WK-wedstrijden.
Maar dit jaar doet Belgie meequote:Op maandag 5 mei 2014 08:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets nieuws. Vorig WK moest iedereen naar Leuven verhuizen omdat een lokale verordening schermen rond Werchter verbood
Was wel leuk. Een Oranje invasie in Leuven. Lokale mensen die het niet helemaal snapte. En een prachtige wedstrijd tegen Braziliëquote:Op maandag 5 mei 2014 08:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets nieuws. Vorig WK moest iedereen naar Leuven verhuizen omdat een lokale verordening schermen rond Werchter verbood
Niet, je mag zelf kiezen waar je wilt gaan liggen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:44 schreef Kaviaar het volgende:
Kaartjes; voor het eerst naar RW
Zit die kaarten nu te bekijken... maar hoe weet ik op welke camping ik sta?
Veel simpeler kan het ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet, je mag zelf kiezen waar je wilt gaan liggen.
Behalve toch de mensen die een XL ticket hebben die moeten toch wel verplicht op A3 of zo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet, je mag zelf kiezen waar je wilt gaan liggen.
Is dat voor dikke mensen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve toch de mensen die een XL ticket hebben die moeten toch wel verplicht op A3 of zo.
Dat wat nu dus de Hive is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve toch de mensen die een XL ticket hebben die moeten toch wel verplicht op A3 of zo.
Ja die krijgen ook een stempel op hun voorhoofd en mogen het hele weekend geen vette hap eten.quote:
Alstu: http://www.rockwerchter.be/en/line-up/overviewquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ze mogen het tijdschema onderhand wel eens bekendmaken
Veel overzichtelijker:quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Handig, zo'n overzichtelijk blokkenschema...
Zover ik nu kan zien ziet het er prima uit. Wordt lekker genieten
Was al bekend dat 'ie niet op de main stage zou staan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:40 schreef MidnightShow_ het volgende:
Had Robert Plant wel op het hoofdpodium verwacht..
oh echt? dan heb ik wat gemist denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Was al bekend dat 'ie niet op de main stage zou staan.
Will.i.amquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Stromae maakt ook het officiële WK-lied voor de Rode Duivels. Dat wordt een Belgisch feestje :p
En dat hij een geweldige show kan opvoeren bewijst hij hier nogmaals in Frankrijk tijdens de NRJ Awards:
![]()
Dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef ebke het volgende:
Pearl jam - pixies tegelijk is wel jammer ja
Vooral ook omdat het op donderdag is. Op een van de volgende dagen zou het nog wel gaan, dan is iedereen al in de stemming, zonnetje er bij, dat was vorig jaar ook met een of andere gipsyband op zondag. Maar op donderdag rond die tijd zijn de meesten nog niet eens binnen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Miggelllll het volgende:
Alleen belachelijk om Dropkick Murphys al zo vroeg te zetten.
Dat wordt pas echt een feest later op de avond met de nodige alcohol in de mens
Je slaat de spijker op z'n kop. Lijkt me toch ook niet heel ingewikkeldquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het op donderdag is. Op een van de volgende dagen zou het nog wel gaan, dan is iedereen al in de stemming, zonnetje er bij, dat was vorig jaar ook met een of andere gipsyband op zondag. Maar op donderdag rond die tijd zijn de meesten nog niet eens binnen.
Maakt het voor mij beter omdat ik er niet naartoe kon.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:46 schreef Felixa het volgende:
Valt me nu pas op maar Interpol krijgt maar 1 uur om te spelen: 23:45 - 00:45.
Ik ben het er niet mee eens!
Komt wel goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef xuryah het volgende:
Ik ben blij dat KoL geen afsluiter is. Zelfs Stromae lijkt me leuker.. als afsluiter dan.
Heb ook goede verhalen gehoord over Stromae op PinkPop!quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Komt wel goedStromae was echt een feest op pinkpop
Ik ben erg benieuwdquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Komt wel goedStromae was echt een feest op pinkpop
quote:Rock Werchter zit in het nieuw. Het festivalterrein is groter en comfortabeler. De capaciteit blijft quasi ongewijzigd. De festivalganger zal dus meer dan ooit in de beste omstandigheden kunnen genieten in Werchter. Naast de beste muziek en een dito festivalbeleving is er in het Festivalpark ook plaats voor kunst. Dat is niet nieuw. Rock Werchter heeft al bewezen dat kunst op een festival kan en werkt. Met North West Walls krijgt het festival er een kunstbeleving bij. Het is een artistiek project met ambitie. North West Walls wordt een landschapsbaken dat ook buiten de festivalperiode te bewonderen zal zijn. Het is een installatie van permanente aard. En toch ook niet. Want North West Walls zal er elk jaar anders gaan uitzien. Arne Quinze is curator van North West Walls. Onder zijn auspiciën zullen vijf street-art kunstenaars de walls tot leven brengen.
Makkelijk. Al zal de hive dan wel vol zittenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:32 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ojaa, treinticket fixenhet komt dichtbij! Nu nog bepalen welke camping t wordt. Is donderdag in de loop van de middag alles nog goed te doen?
B0 is geweldig, komt vooral omdat je tussen de bomen kunt staan. Met de warmte is dat ideaal. De HEMA staat als het goed is tegenover de ingang van de Hive. Althans daar stond ie vorig jaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:08 schreef Pizzabodem het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar RW. We hebben XL-tickets, maar weet nog niet of we het redden om woensdag te gaan. Als we donderdagochtend komen en The Hive is al vol, welke camping is dan de beste keuze volgens jullie: A1, B0 of C2? Of zijn er bij die je echt niet moet hebben?
Waar zat trouwens die Hema/supermarkt. Zie die nergens op de maps terug.
Dit, zeker gezien de drukte vorig jaar verwacht ik de HEMA wel weer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef NM. het volgende:
Is het trouwens al zeker dat de HEMA er dit jaar weer komt te staan? Vond dat echt een geweldige toevoeging vorig jaar.
En stukken duurder. Vond de HEMA prima te doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:59 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik hoop op de Carrefour van het jaar ervoor. Was toch wel beter.
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Werchter/4054161quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:23 schreef Impect het volgende:
Iemand al een betrouwbare weersvoorspelling?
Gelukkig niet. Zit niet echt te wachten op 4 dagen regen ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Werchter/4054161
Maar goed, niks is op deze termijn betrouwbaar genoeg.
Da's jammer voor de kwartfinale.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Mocht Nederland doorgaan, kwartfinale valt dan tijdens Pearl Jam.
Please no!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Werchter/4054161
Dan gaan we lekker Nederland kijken hierquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Mocht Nederland doorgaan, kwartfinale valt dan tijdens Pearl Jam.
Alleen bij België. Andere wedstrijden kun je zien in The Hive.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan gaan we lekker Nederland kijken hierWordt groot scherm opgehangen toch?
Dus dan kan ik geen Nederland kijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Alleen bij België. Andere wedstrijden kun je zien in The Hive.
quote:THE HIVE - HIER BELEEF JE MEER
THE HIVE
Iedereen welkom!
Op woensdag is THE HIVE exclusief voor de houders van een campingticket XL. Vanaf donderdagmiddag echter gaan de deuren open voor iedereen. Je kan er terecht voor een hapje, een drankje. Het wordt de plek voor de festivalganger die chillen wil, een ontmoetingsplaats voor vrienden maar evengoed is THE HIVE er voor mensen uit de wijde regio die langsfietsen en een pintje willen komen drinken. In THE HIVE beleef je meer. Kom het vooral ontdekken. Let wel: het campinggedeelte is enkel toegankelijk voor wie een campingticket/bandje voor THE HIVE camping heeft.
Openingsuren
THE HIVE is open van 12u tot 04u. Het entertainment programma stopt om 2u. Op woensdag is THE HIVE enkel toegankelijk voor houders van een campingticket XL.
Entertainment
Op The Hive verveel je je geen moment! Kampeerders met een campingticket XL kunnen al vanaf woensdag 2 juli om 16u terecht in The Hive. ‘s Avonds kunnen ze er tot 02u00 genieten van de ‘The Hive: XL-party powered by Lipton Ice Tea’, met beats van Dave Lambert, TLP en Jan Van Biesen.
Op donderdag spelen de winnaars van de JIM Maniacs wedstrijd een DJ-set vanaf 20u00, en sluit Merdan Taplak af. Op vrijdag en zaterdag zijn er in The Hive telkens twee kwartfinales van het WK voetbal te zien op groot scherm, met tussendoor en nadien zomers entertainment door Radio Tropical! Op zondag, ten slotte, brengt Radio Modern de fifties naar The Hive met zijn retro swingfeesten en knallende live bands.
WK voetbal
De 4 kwartfinales van het WK Voetbal, die gespeeld worden op vrijdag 4 en zaterdag 5 juli, zullen live en integraal te volgen zijn op groot scherm in THE HIVE.
Gratis wifi
Het zijn moderne tijden, nietwaar? Vandaar: gratis wifi in het voor iedereen toegankelijke gedeelde van THE HIVE, met dank aan Jupiler! Inloggen kan met de code die ter plaatse uithangt en recht geeft op 10 minuten draadloos surfen.
Drank/eetbonnen
De drank/eetbonnen van het Festivalpark, zijn ook geldig als betaalmiddel in THE HIVE.
Samenvattend: ja je kan er zo oplopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dus dan kan ik geen Nederland kijken?Ik sta niet op the hive namelijk (als ik ga, het is zo goed als zeker). Of kan je daar zo oplopen?
Amsterdam Antwerpen kan in 1:12 maar dan moet je wel een thalys pakken, anders duurt het minimaal 2 uur, Antwerpen Leuven is maximaal 1 uur, hoe kom je aan 7 uur?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Huh, ik zit ff te kijken voor zo'n treinticket. Maar vanuit de randstad is het 7 uur reizen naar Leuven?
Hoe kan dat? Rijden ze in België met paard en wagen of zo? Was van plan te OV-en, maar 7 uur vind ik wat overdreven.
Leiden -> Leuven krijg ik 6 uur. En dan is het voor mij nog een half uur naar Leiden en een stukje van Leuvenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Felixa het volgende:
Snelste verbinding vanuit Amsterdam (zonder Thalys) is 3 uur. Hoe kom je aan 7 uur?
Komt een Carrefour Festival Shop voor in de plaats. Volgens deze site hanteren ze gewoon supermarkt prijzen, maar dat moeten we uiteraard nog maar eens zien. http://www.gva.be/nieuws/(...)et-festivalshop.aspxquote:
Echt jammer, een keer op Pinkpop meegemaakt en dat was echt geweldig. Nou eindigt RW al een stuk later...quote:
Oeps, ik deed het via google maps en daar kreeg ik die lange tijden op. Via 9292OV is t idd beter! Trein tickets zijn geregeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef Felixa het volgende:
Leiden - Leuven krijg ik 2'51u met drie overstappen of 2'56u met twee overstappen (Roosendaal en Antwerpen).
Wel rekening mee houden dat de Belgische supermarktprijzen behoorlijk hoger liggen dan in Nederland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef NM. het volgende:
[..]
Komt een Carrefour Festival Shop voor in de plaats. Volgens deze site hanteren ze gewoon supermarkt prijzen, maar dat moeten we uiteraard nog maar eens zien. http://www.gva.be/nieuws/(...)et-festivalshop.aspx
Niet alleen op The Hive, ook op alle andere campings zijn ze verboden.quote:
Tja, dan is het als Nederlander zijnde altijd kut. Maarja ik neem meestal toch genoeg voer mee om half Afrika mee te voeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat de Belgische supermarktprijzen behoorlijk hoger liggen dan in Nederland.
Hoe blijft dat ooit goed als het 3 dagen in die tent ligt te branden? Of heb je alleen maar blikjes spam bij je?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef NM. het volgende:
[..]
Tja, dan is het als Nederlander zijnde altijd kut. Maarja ik neem meestal toch genoeg voer mee om half Afrika mee te voeren.
Nooit gezegd dat het kort houdbaar voer is...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe blijft dat ooit goed als het 3 dagen in die tent ligt te branden? Of heb je alleen maar blikjes spam bij je?
Kunt toch gewoon een broodje gezond halen op de camping? Die 8 euro voor 4 dagen maken het verschil ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef NM. het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het kort houdbaar voer is...
Meestal gewoon dingen die heel lang goed te blijven zijn. En natuurlijk heel ongezond zijn.
Dat is een bericht uit 2008. Maar er zijn wel 'gelijkaardige winkeltjes'.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef NM. het volgende:
[..]
Komt een Carrefour Festival Shop voor in de plaats. Volgens deze site hanteren ze gewoon supermarkt prijzen, maar dat moeten we uiteraard nog maar eens zien. http://www.gva.be/nieuws/(...)et-festivalshop.aspx
twitter:RockWerchter twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 16:13:03@Joszwa Neen, maar op The Hive vind je wel enkele gelijkaardige winkeltjes. reageer retweet
Het zal wel weer loslopen, ik verwacht nog steeds wel redelijke wat partytenten te zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet alleen op The Hive, ook op alle andere campings zijn ze verboden.
http://www.rockwerchter.b(...)g-niet-op-de-camping
Méén jij dit nu? Jij gaat dus naar Werchter voor de kraampjes, de HEMAquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef NM. het volgende:
[..]
Echt jammer, een keer op Pinkpop meegemaakt en dat was echt geweldig. Nou eindigt RW al een stuk later...
Wel heel jammer allemaal, eerst al dat gedoe met de kraampjes, de HEMA weg, nu dit. Hopelijk zijn er ook nog goede vernieuwingen te vinden, anders was dit de derde en wellicht laatste keer.
Partytenten in de zin van dit:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef NM. het volgende:
[..]
Echt jammer, een keer op Pinkpop meegemaakt en dat was echt geweldig. Nou eindigt RW al een stuk later...
Wel heel jammer allemaal, eerst al dat gedoe met de kraampjes, de HEMA weg, nu dit. Hopelijk zijn er ook nog goede vernieuwingen te vinden, anders was dit de derde en wellicht laatste keer.
Was wel mooi twee jaar geleden, vlak bij ons was een groepje met een partytent die de hele tijd tot 3-4 uur 's nachts hardstyle aan het draaien waren (wtf doe je dan op Werchter sowiesoquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Partytenten in de zin van dit:
[ afbeelding ]
boven Haacht zitten wat kleine wegen, de wilde heide en bessemhoefweg. Die hebben we een keer genomen en dat werkte toen, scheelde 1.5 uur file.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:53 schreef F_JD het volgende:
Heeft er nog iemand goede tips om op Parking A8 (voor camping A1) te komen zonder de algemene route ri. A-zone/Hive volledig af te moeten leggen en file te voorkomen?
Volgens mij hebben we toen wel een smoes gebruikt om langs een bewaker met afzetting te komen, dat we op de gehandicapten camping staan, dan moet je namelijk ook normaliter mee met de file. Maar dat weet ik niet meer zeker, je kunt het altijd proberen met die smoes mocht je ergens tegen gehouden worden.quote:
Partytenten van max. 3x3m toch toegestaan.twitter:RockWerchter twitterde op donderdag 26-06-2014 om 14:46:41Well! We didn’t expect the gazebo ban to cause this commotion. After consideration, we're adjusting the rule: https://t.co/EgcnqM05BR #rw14 reageer retweet
Soepie of broodje knakworst zal in de avond nergens te vinden zijn denk?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:49 schreef lolcat8811 het volgende:
Je hebt een hele wereldkeuken om je heen, wie gaat er dan koken?
Toch lekker hoor, 's ochtend een pannetje koffie koken op een cheap ass kookstelletje van de Action.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:49 schreef lolcat8811 het volgende:
Met sommige dingen flink aan de prijzige kant, en een broodje knakworst kan soms heel lekker zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:49 schreef lolcat8811 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |