Of juist afgezwakt door de PR afdeling van live nation.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar het schijnt dus allemaal wel mee te vallen, een beetje opgeklopt door de media.
Dat meen je niet. Die straat is 1 van de 3 redenen dat we komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet te geloven, vanaf dit jaar geen eet- en drankkraampjes meer langs de weg. Live nation gaat dat voortaan centraal regelen "om veiligheidsredenen". Dat maakte het festival altijd zo gezellig. Wat een kutzooi ook als dat soort organisatoren alles gaan regelen.
Mmm, ik zie dat niet zo makkelijk. We staan altijd op A4 geloof ik, dat stuk naar het festivalterrein, dat is aan de kant van Haacht. Blijft dat bestaan, of gaat dat juist weg?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef lolcat8811 het volgende:
Oef! Storm in een glas water dus. Op Google Maps kan je trouwens mooi zien welke kraampjes zich op grondgebied Haacht bevinden. Die kunnen perfect enkele honderden meters verplaatst worden zodat ze zich op grondgebied Rotselaar (Werchter) bevinden, waar er trouwens de afgelopen jaren geen stonden.
Het is eenvoudig: er verandert niks, behalve voor 11 kraampjes op grondgebied van Haacht (dus redelijk ver van de festivalsite), die worden ondergebracht nààst de Haachtsesteenweg op een nieuw 'plein' met drank- en eetstandjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef ErikT het volgende:
edit: Ah, het valt gelukkig mee? Al snap ik het verhaal op de site niet helemaal. We zien het wel deze zomer.
Ah ja, nu zie ik het. Bij de campings loopt de gemeentegrens. Dus de kraampjes meteen bij het aflopen van de camping zullen er niet staan. Beetje jammer, maar dat is zeker geen ramp.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:16 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Het is eenvoudig: er verandert niks, behalve voor 11 kraampjes op grondgebied van Haacht (dus redelijk ver van de festivalsite), die worden ondergebracht nààst de Haachtsesteenweg op een nieuw 'plein' met drank- en eetstandjes.
Haha, "veiligheidsredenen"quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet te geloven, vanaf dit jaar geen eet- en drankkraampjes meer langs de weg. Live nation gaat dat voortaan centraal regelen "om veiligheidsredenen". Dat maakte het festival altijd zo gezellig. Wat een kutzooi ook als dat soort organisatoren alles gaan regelen.
Bier, whisky, wodka, rum... en dan gewoon drankspelletjes doen in de grote tent die op de camping stond. Was nooit een probleem... zal de organisatie wel moeilijker over gaan doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:45 schreef daankes het volgende:
Rock werchter gaat camping A2/A3/A4 uitbaten, wat gaat dit voor invloed hebben voor toestaan van drank etc? Normaal konden we altijd maximaal bier meenemen, maar kan me voorstellen dat Werchter dit zelf wil voorkomen en ervoor wil zorgen dat we bier rondom de camping gaan kopen en dus maximum in gaat stellen oid?
En nu weten we waarom: de Stones staan op TW Classicquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vind het trouwens jammer dat er nog niks over Boutique en TW Classic bekend is gemaakt.
Bron?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En nu weten we waarom: de Stones staan op TW Classic
Welke onzin?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:59 schreef Xummon het volgende:
begin van het einde voor werchter, als ze al die onzin gaan uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |