Zo'n tent heb ik ook. Ik vraag me af hoe ze het voor zich zien om daar drie mensen in te proppen. Lepeltje lepeltje en wel tegelijk allemaal omdraaien. Ik heb alleen al altijd te weinig plaats in zo'n dingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij hebben er een voor 3 personen en daar kunnen we met zijn tweeen in en dan hebben we net plek om aan de zijkant nog tassen te zetten. Dus eigenlijk is de 3-persoons voor 2,5 persoon.
Nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Damon Albarn. Weet niet zo goed wat ik daar solo van kan verwachten.
Ga weg.quote:
Gorillaz en Blur. Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zag net pas dat hij de zanger van Gorrilaz is.
Alsof je de namen van al die artiesten moet weten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gorillaz en Blur. Hoe oud ben je?
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof je de namen van al die artiesten moet weten.
Heb wel wat beters te doen dan namen stampen. De occasionele frontman wil nog wel lukken, maar dan houdt het snel op.quote:
Heb ik ook. Vrijdag tentamen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef BoerBert het volgende:
Je zou wat beters te doen moeten hebben dan happen.
Yes, ik las het. Leuk hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gorillaz en Blur. Hoe oud ben je?
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb ik ook. Vrijdag tentamen.![]()
Wat een dramaquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Damon Albarn. Weet niet zo goed wat ik daar solo van kan verwachten.
Tja, dat gaat dus niet meer hequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef theodoor9 het volgende:
Damon is een held, zou hier bijna een dagkaart voor kopen!
Maar hij is toch de frontman?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen dan namen stampen. De occasionele frontman wil nog wel lukken, maar dan houdt het snel op.
Occasionele, dus de frontman van een Greenday of Kings of Leon bijv.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar hij is toch de frontman?
Of Skrillexquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer dat Albarn dus tegenover Metallica komt te staan..
Dat zou ik dan een stuk minder erg vinden. Maar Skrillex sluit t hoofdpodium af na Metallica, dus dat kan niet.quote:
Dan kan de Klub C toch met de laatste act van de main clashen? Of zie ik iets verkeerd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan een stuk minder erg vinden. Maar Skrillex sluit t hoofdpodium af na Metallica, dus dat kan niet.
Je hebt ook nog de Barn. Als ik me niet vergis stond daar vorig jaar de Bloode Beetrots om af te sluiten (en met t hoofdpodium te clashen) en ging Klub C al eerder dicht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan kan de Klub C toch met de laatste act van de main clashen? Of zie ik iets verkeerd?
Bloody Beetroots stonden juist in Klub C en die clashten met dagafsluiter Netsky.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Barn. Als ik me niet vergis stond daar vorig jaar de Bloode Beetrots om af te sluiten (en met t hoofdpodium te clashen) en ging Klub C al eerder dicht?
Die middelste vier zijn wel inkoppertjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Plant and the Sensational Space Shifters, Haim, Foals, The 1975, Kodaline en Valerie June erbij voor Rock Werchter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |