SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door donroyco op 27-01-2014 20:13:00 ]Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Beter zo?quote:
Mooi toch!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vergeet steeds wat er komt. Dan zie ik ineens, verrek Triggerfinger komt ook! De Pixies komen ook! En ben ik iedere keer weer blij verrast.
Er komen altijd iets van 80 bands. Nog een heleboel dus! Nog meer verrassingen!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef xuryah het volgende:
Hoeveel namen moeten er nog bekend gemaakt worden eigenlijk? Ben echt benieuwd!
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er komen altijd iets van 80 bands. Nog een heleboel dus! Nog meer verrassingen!
Gras, pils, zon lekker liggen ergens achter de Marquee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef xuryah het volgende:
Oeh, die Agnes Obel heeft ook wel een hele mooie stem. Riverside is een mooi nummer
Heerlijk!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gras, pils, zon lekker liggen ergens achter de Marquee.
Regen, poncho's, kouwe klauwen en huilen in een hoekjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Welke Marquee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Straks spelen er te veel leuke bands tegelijk. Dat wordt dan een drama!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Prima toch? Ik vond vorig jaar drie podia al veel om bij te houden. Zit eigenlijk niet op een vierde te wachten.
Wel klooien met opvouwenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ga dit jaar wel een nieuwe tent kopen, gewoon zo'n opgooi Quechua tent. Niet meer kloten met opzetten, gewoon opgooien, in de grond vastspijkeren en zitten
Ik geloof niet dat het lastiger kan zijn dan de tent die ik op dit moment gebruikquote:
Die lijken mij ook super chill. Zijn die niet mega duur? Anders koop ik er misschien ook wel een.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik ga dit jaar wel een nieuwe tent kopen, gewoon zo'n opgooi Quechua tent. Niet meer kloten met opzetten, gewoon opgooien, in de grond vastspijkeren en zitten
Voor ¤ 50 heb je al een. Hem er zelf ook een, ideale krengenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die lijken mij ook super chill. Zijn die niet mega duur? Anders koop ik er misschien ook wel een.
Ik zie op de Decathlon site dat de goedkoopste 41,95 inclusief verzendkosten kost. Valt mee dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die lijken mij ook super chill. Zijn die niet mega duur? Anders koop ik er misschien ook wel een.
Ah nice! Erg goedkoop zelfs vind ik. Maar dat is wss wel voor 1 persoon?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik zie op de Decathlon site dat de goedkoopste 41,95 inclusief verzendkosten kost. Valt mee dus.
Er staat op de site dat er 2 personen in kunnen, maar ga er maar vanuit dat er maar 1 persoon in kan als je je bagage ook nog in de tent wilt hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ah nice! Erg goedkoop zelfs vind ik. Maar dat is wss wel voor 1 persoon?
Wij hebben er een voor 3 personen en daar kunnen we met zijn tweeen in en dan hebben we net plek om aan de zijkant nog tassen te zetten. Dus eigenlijk is de 3-persoons voor 2,5 persoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er staat op de site dat er 2 personen in kunnen, maar ga er maar vanuit dat er maar 1 persoon in kan als je je bagage ook nog in de tent wilt hebben. Er zijn wel grotere varianten, maar die zijn iets duurde. Wel een optie als je met twee personen in een tent wilt liggen.
Zo'n tent heb ik ook. Ik vraag me af hoe ze het voor zich zien om daar drie mensen in te proppen. Lepeltje lepeltje en wel tegelijk allemaal omdraaien. Ik heb alleen al altijd te weinig plaats in zo'n dingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wij hebben er een voor 3 personen en daar kunnen we met zijn tweeen in en dan hebben we net plek om aan de zijkant nog tassen te zetten. Dus eigenlijk is de 3-persoons voor 2,5 persoon.
Nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Damon Albarn. Weet niet zo goed wat ik daar solo van kan verwachten.
Ga weg.quote:
Gorillaz en Blur. Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zag net pas dat hij de zanger van Gorrilaz is.
Alsof je de namen van al die artiesten moet weten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gorillaz en Blur. Hoe oud ben je?
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof je de namen van al die artiesten moet weten.
Heb wel wat beters te doen dan namen stampen. De occasionele frontman wil nog wel lukken, maar dan houdt het snel op.quote:
Heb ik ook. Vrijdag tentamen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef BoerBert het volgende:
Je zou wat beters te doen moeten hebben dan happen.
Yes, ik las het. Leuk hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gorillaz en Blur. Hoe oud ben je?
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb ik ook. Vrijdag tentamen.![]()
Wat een dramaquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Damon Albarn. Weet niet zo goed wat ik daar solo van kan verwachten.
Tja, dat gaat dus niet meer hequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:39 schreef theodoor9 het volgende:
Damon is een held, zou hier bijna een dagkaart voor kopen!
Maar hij is toch de frontman?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen dan namen stampen. De occasionele frontman wil nog wel lukken, maar dan houdt het snel op.
Occasionele, dus de frontman van een Greenday of Kings of Leon bijv.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar hij is toch de frontman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |