Of Skrillexquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel jammer dat Albarn dus tegenover Metallica komt te staan..
Dat zou ik dan een stuk minder erg vinden. Maar Skrillex sluit t hoofdpodium af na Metallica, dus dat kan niet.quote:
Dan kan de Klub C toch met de laatste act van de main clashen? Of zie ik iets verkeerd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan een stuk minder erg vinden. Maar Skrillex sluit t hoofdpodium af na Metallica, dus dat kan niet.
Je hebt ook nog de Barn. Als ik me niet vergis stond daar vorig jaar de Bloode Beetrots om af te sluiten (en met t hoofdpodium te clashen) en ging Klub C al eerder dicht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan kan de Klub C toch met de laatste act van de main clashen? Of zie ik iets verkeerd?
Bloody Beetroots stonden juist in Klub C en die clashten met dagafsluiter Netsky.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Barn. Als ik me niet vergis stond daar vorig jaar de Bloode Beetrots om af te sluiten (en met t hoofdpodium te clashen) en ging Klub C al eerder dicht?
Die middelste vier zijn wel inkoppertjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Plant and the Sensational Space Shifters, Haim, Foals, The 1975, Kodaline en Valerie June erbij voor Rock Werchter.
Kodalinequote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Plant and the Sensational Space Shifters, Haim, Foals, The 1975, Kodaline en Valerie June erbij voor Rock Werchter.
twitter:RockWerchter twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 12:33:47We're all out of combi tickets! One day tickets for Friday 4 July or Sunday 6 July are currently still on sale! http://t.co/GwQRMVKYDL #rw14 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |