Kodalinequote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Plant and the Sensational Space Shifters, Haim, Foals, The 1975, Kodaline en Valerie June erbij voor Rock Werchter.
twitter:RockWerchter twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 12:33:47We're all out of combi tickets! One day tickets for Friday 4 July or Sunday 6 July are currently still on sale! http://t.co/GwQRMVKYDL #rw14 reageer retweet
quote:Van rock, pop, metal, indie over dance en urban naar singer-songwriters. Op Rock Werchter kan het allemaal. Zeven namen worden vandaag aan de affiche toegevoegd. Allen van het dansbare type. Gesaffelstein komt op donderdag 3 juli naar het festival. The Subs spelen een dag later, op vrijdag 4 juli, ten dans. Op zaterdag 5 juli zullen beats van SBTRKT, Trentemøller en Moderat weerklinken. Rudimental en Chase and Status zijn bevestigd voor zondag 6 juli. De affiche van Rock Werchter 2014 is nu 50 namen sterk. Binnenkort wordt het programma nog verder aangevuld.
Ik zou Ticketswap in de gaten houden. Ik lees daar de laatste tijd prima verhalen over (zelf nog nooit gebruikt).quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik twijfelde al lang om te gaan, maar kreeg net te horen dat Chase & Status komen, dus eigenlijk wilde ik meteen een kaartje halen, maar ze zijn dus uitverkocht...
Ik vroeg me dus nu af of er hier een 2e release datum is, of dat ik in de war ben met iets anders? Dus dat bijv. 1/3 van de kaarten in nov, 1/3 in feb en 1/3 in apr beschikbaar wordt gesteld zegmaar.
gebookmarked! Even doorgelezen, en het ziet er goed uit. Garantie komt doordat de site zelf elke verkochte barcode in het systeem opslaat en nieuwe uploads daarmee vergelijkt. Overeenkomst is geen upload. Thanx!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou Ticketswap in de gaten houden. Ik lees daar de laatste tijd prima verhalen over (zelf nog nooit gebruikt).
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
gebookmarked! Even doorgelezen, en het ziet er goed uit. Garantie komt doordat de site zelf elke verkochte barcode in het systeem opslaat en nieuwe uploads daarmee vergelijkt. Overeenkomst is geen upload. Thanx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |