Maar dan is er dus niets meer te doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Precies! En op Werchter is dat ook niet nodig omdat het programma lang duurt, het is geen Pinkpop dat om 11.00 uur is afgelopen. Het laatste optreden van de avond duurt gauw tot 1.30, 2.00 uur (op donderdag meestal nog langer) en als je dan op de terugweg naar de camping nog wat eet en drinkt is het al zo 4 uur geweest voor je bij je tentje bent.
Er is geen feesttent neequote:Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Maar dan is er dus niets meer te doen?
twitter:RockWerchter twitterde op maandag 24-02-2014 om 09:58:52Eels to play Rock Werchter on Friday, July 4. Read more here: http://t.co/LsIxsvdDN5 #RW14 reageer retweet
Eels!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 10:03 schreef donroyco het volgende:
twitter:RockWerchter twitterde op maandag 24-02-2014 om 09:58:52Eels to play Rock Werchter on Friday, July 4. Read more here: http://t.co/LsIxsvdDN5 #RW14 reageer retweet
Begint?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eels!!!![]()
Affiche begint mooi te worden zo
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er valt heel wat in te halen na KOL
Stromae?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik had al uit mijn hoofd gebannen dat die ook komen. Bedankt voor de reminder....
Ben benieuwd wat er tegenover staat op de zondagavond. Anders is het vroeg afpilsen bij de verenigingen langs de weg. Maar dat kan ook gezellig zijn.
- Tussen 10 en 20 minuten lopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hoe zit het verder met de campings? - zijn ze op loopafstand van het festivalterrein?
- hoe laat mag je er op donderdag op?
- is er eten te verkrijgen? (ontbijt)
- mag je eigen eten en drank meenemen naar de campings?
- hoe laat begint t festival elke dag?
- is er veel te doen naast muziek?
Ik vind het leuk om ervaringen en info te krijgen van objectieve mensen :p.
De eerste bands beginnen altijd om 13.00.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
- Tussen 10 en 20 minuten lopen
- Heel vroeg al. Rond 7 uur gaan ze meestal wel open
- Er zijn op de grote weg veel ontbijt kraampjes. Ook was er vorig jaar een HEMA en de jaren daarvoor Carrefour. Altijd wel iets te krijgen
- Eten wel, drank alleen in karton of fles zonder dop (terrein) Camping mag alles
- Tussen 14 en 15 uur
- Ook het terrein valt het mee. Zijn alleen reclamestands wat er nog staan
Centraal regelen, ik ben benieuwd, ik verwacht nog meer eenheids worst en minder eet keuzes en buiten het terrein net zo'n dure consumpties als op het terrein.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet te geloven, vanaf dit jaar geen eet- en drankkraampjes meer langs de weg. Live nation gaat dat voortaan centraal regelen "om veiligheidsredenen". Dat maakte het festival altijd zo gezellig. Wat een kutzooi ook als dat soort organisatoren alles gaan regelen.
Bezoekers van Rock Werchter zullen vanaf dit jaar geen eet- en drankkraampjes meer langs de weg zien staan. "Die moeten wijken uit veiligheidsredenen", klinkt het bij organisator Live Nation. In de plaats komt er een centraal 'marktplein' met eten en drinken, waar Live Nation het aanbod en de prijzen bepaalt. Ook enkele campings zullen voor het eerst door het festival zelf uitgebaat worden. De verenigingen die tot nu toe instonden voor de kraampjes en de campings zien heel wat inkomsten aan hun neus voorbijgaan.quote:
Of juist afgezwakt door de PR afdeling van live nation.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar het schijnt dus allemaal wel mee te vallen, een beetje opgeklopt door de media.
Dat meen je niet. Die straat is 1 van de 3 redenen dat we komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet te geloven, vanaf dit jaar geen eet- en drankkraampjes meer langs de weg. Live nation gaat dat voortaan centraal regelen "om veiligheidsredenen". Dat maakte het festival altijd zo gezellig. Wat een kutzooi ook als dat soort organisatoren alles gaan regelen.
Mmm, ik zie dat niet zo makkelijk. We staan altijd op A4 geloof ik, dat stuk naar het festivalterrein, dat is aan de kant van Haacht. Blijft dat bestaan, of gaat dat juist weg?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef lolcat8811 het volgende:
Oef! Storm in een glas water dus. Op Google Maps kan je trouwens mooi zien welke kraampjes zich op grondgebied Haacht bevinden. Die kunnen perfect enkele honderden meters verplaatst worden zodat ze zich op grondgebied Rotselaar (Werchter) bevinden, waar er trouwens de afgelopen jaren geen stonden.
Het is eenvoudig: er verandert niks, behalve voor 11 kraampjes op grondgebied van Haacht (dus redelijk ver van de festivalsite), die worden ondergebracht nŕŕst de Haachtsesteenweg op een nieuw 'plein' met drank- en eetstandjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef ErikT het volgende:
edit: Ah, het valt gelukkig mee? Al snap ik het verhaal op de site niet helemaal. We zien het wel deze zomer.
Ah ja, nu zie ik het. Bij de campings loopt de gemeentegrens. Dus de kraampjes meteen bij het aflopen van de camping zullen er niet staan. Beetje jammer, maar dat is zeker geen ramp.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:16 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Het is eenvoudig: er verandert niks, behalve voor 11 kraampjes op grondgebied van Haacht (dus redelijk ver van de festivalsite), die worden ondergebracht nŕŕst de Haachtsesteenweg op een nieuw 'plein' met drank- en eetstandjes.
Haha, "veiligheidsredenen"quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Bier, whisky, wodka, rum... en dan gewoon drankspelletjes doen in de grote tent die op de camping stond. Was nooit een probleem... zal de organisatie wel moeilijker over gaan doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:45 schreef daankes het volgende:
Rock werchter gaat camping A2/A3/A4 uitbaten, wat gaat dit voor invloed hebben voor toestaan van drank etc? Normaal konden we altijd maximaal bier meenemen, maar kan me voorstellen dat Werchter dit zelf wil voorkomen en ervoor wil zorgen dat we bier rondom de camping gaan kopen en dus maximum in gaat stellen oid?
En nu weten we waarom: de Stones staan op TW Classicquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vind het trouwens jammer dat er nog niks over Boutique en TW Classic bekend is gemaakt.
Bron?quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En nu weten we waarom: de Stones staan op TW Classic
Welke onzin?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:59 schreef Xummon het volgende:
begin van het einde voor werchter, als ze al die onzin gaan uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |