Komt een Carrefour Festival Shop voor in de plaats. Volgens deze site hanteren ze gewoon supermarkt prijzen, maar dat moeten we uiteraard nog maar eens zien. http://www.gva.be/nieuws/(...)et-festivalshop.aspxquote:
Echt jammer, een keer op Pinkpop meegemaakt en dat was echt geweldig. Nou eindigt RW al een stuk later...quote:
Oeps, ik deed het via google maps en daar kreeg ik die lange tijden op. Via 9292OV is t idd beter! Trein tickets zijn geregeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef Felixa het volgende:
Leiden - Leuven krijg ik 2'51u met drie overstappen of 2'56u met twee overstappen (Roosendaal en Antwerpen).
Wel rekening mee houden dat de Belgische supermarktprijzen behoorlijk hoger liggen dan in Nederland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef NM. het volgende:
[..]
Komt een Carrefour Festival Shop voor in de plaats. Volgens deze site hanteren ze gewoon supermarkt prijzen, maar dat moeten we uiteraard nog maar eens zien. http://www.gva.be/nieuws/(...)et-festivalshop.aspx
Niet alleen op The Hive, ook op alle andere campings zijn ze verboden.quote:
Tja, dan is het als Nederlander zijnde altijd kut. Maarja ik neem meestal toch genoeg voer mee om half Afrika mee te voeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wel rekening mee houden dat de Belgische supermarktprijzen behoorlijk hoger liggen dan in Nederland.
Hoe blijft dat ooit goed als het 3 dagen in die tent ligt te branden? Of heb je alleen maar blikjes spam bij je?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef NM. het volgende:
[..]
Tja, dan is het als Nederlander zijnde altijd kut. Maarja ik neem meestal toch genoeg voer mee om half Afrika mee te voeren.
Nooit gezegd dat het kort houdbaar voer is...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe blijft dat ooit goed als het 3 dagen in die tent ligt te branden? Of heb je alleen maar blikjes spam bij je?
Kunt toch gewoon een broodje gezond halen op de camping? Die 8 euro voor 4 dagen maken het verschil ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef NM. het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het kort houdbaar voer is...
Meestal gewoon dingen die heel lang goed te blijven zijn. En natuurlijk heel ongezond zijn.
Dat is een bericht uit 2008. Maar er zijn wel 'gelijkaardige winkeltjes'.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef NM. het volgende:
[..]
Komt een Carrefour Festival Shop voor in de plaats. Volgens deze site hanteren ze gewoon supermarkt prijzen, maar dat moeten we uiteraard nog maar eens zien. http://www.gva.be/nieuws/(...)et-festivalshop.aspx
twitter:RockWerchter twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 16:13:03@Joszwa Neen, maar op The Hive vind je wel enkele gelijkaardige winkeltjes. reageer retweet
Het zal wel weer loslopen, ik verwacht nog steeds wel redelijke wat partytenten te zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet alleen op The Hive, ook op alle andere campings zijn ze verboden.
http://www.rockwerchter.b(...)g-niet-op-de-camping
Méén jij dit nu? Jij gaat dus naar Werchter voor de kraampjes, de HEMAquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef NM. het volgende:
[..]
Echt jammer, een keer op Pinkpop meegemaakt en dat was echt geweldig. Nou eindigt RW al een stuk later...
Wel heel jammer allemaal, eerst al dat gedoe met de kraampjes, de HEMA weg, nu dit. Hopelijk zijn er ook nog goede vernieuwingen te vinden, anders was dit de derde en wellicht laatste keer.
Partytenten in de zin van dit:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:10 schreef NM. het volgende:
[..]
Echt jammer, een keer op Pinkpop meegemaakt en dat was echt geweldig. Nou eindigt RW al een stuk later...
Wel heel jammer allemaal, eerst al dat gedoe met de kraampjes, de HEMA weg, nu dit. Hopelijk zijn er ook nog goede vernieuwingen te vinden, anders was dit de derde en wellicht laatste keer.
Was wel mooi twee jaar geleden, vlak bij ons was een groepje met een partytent die de hele tijd tot 3-4 uur 's nachts hardstyle aan het draaien waren (wtf doe je dan op Werchter sowiesoquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Partytenten in de zin van dit:
[ afbeelding ]
boven Haacht zitten wat kleine wegen, de wilde heide en bessemhoefweg. Die hebben we een keer genomen en dat werkte toen, scheelde 1.5 uur file.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:53 schreef F_JD het volgende:
Heeft er nog iemand goede tips om op Parking A8 (voor camping A1) te komen zonder de algemene route ri. A-zone/Hive volledig af te moeten leggen en file te voorkomen?
Volgens mij hebben we toen wel een smoes gebruikt om langs een bewaker met afzetting te komen, dat we op de gehandicapten camping staan, dan moet je namelijk ook normaliter mee met de file. Maar dat weet ik niet meer zeker, je kunt het altijd proberen met die smoes mocht je ergens tegen gehouden worden.quote:
Partytenten van max. 3x3m toch toegestaan.twitter:RockWerchter twitterde op donderdag 26-06-2014 om 14:46:41Well! We didn’t expect the gazebo ban to cause this commotion. After consideration, we're adjusting the rule: https://t.co/EgcnqM05BR #rw14 reageer retweet
Soepie of broodje knakworst zal in de avond nergens te vinden zijn denk?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:49 schreef lolcat8811 het volgende:
Je hebt een hele wereldkeuken om je heen, wie gaat er dan koken?
Toch lekker hoor, 's ochtend een pannetje koffie koken op een cheap ass kookstelletje van de Action.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:49 schreef lolcat8811 het volgende:
Met sommige dingen flink aan de prijzige kant, en een broodje knakworst kan soms heel lekker zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:49 schreef lolcat8811 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |