Veel overzichtelijker:quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Handig, zo'n overzichtelijk blokkenschema...
Zover ik nu kan zien ziet het er prima uit. Wordt lekker genieten
Was al bekend dat 'ie niet op de main stage zou staan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:40 schreef MidnightShow_ het volgende:
Had Robert Plant wel op het hoofdpodium verwacht..
oh echt? dan heb ik wat gemist denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Was al bekend dat 'ie niet op de main stage zou staan.
Will.i.amquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Stromae maakt ook het officiële WK-lied voor de Rode Duivels. Dat wordt een Belgisch feestje :p
En dat hij een geweldige show kan opvoeren bewijst hij hier nogmaals in Frankrijk tijdens de NRJ Awards:
![]()
Dit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef ebke het volgende:
Pearl jam - pixies tegelijk is wel jammer ja
Vooral ook omdat het op donderdag is. Op een van de volgende dagen zou het nog wel gaan, dan is iedereen al in de stemming, zonnetje er bij, dat was vorig jaar ook met een of andere gipsyband op zondag. Maar op donderdag rond die tijd zijn de meesten nog niet eens binnen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Miggelllll het volgende:
Alleen belachelijk om Dropkick Murphys al zo vroeg te zetten.
Dat wordt pas echt een feest later op de avond met de nodige alcohol in de mens
Je slaat de spijker op z'n kop. Lijkt me toch ook niet heel ingewikkeldquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het op donderdag is. Op een van de volgende dagen zou het nog wel gaan, dan is iedereen al in de stemming, zonnetje er bij, dat was vorig jaar ook met een of andere gipsyband op zondag. Maar op donderdag rond die tijd zijn de meesten nog niet eens binnen.
Maakt het voor mij beter omdat ik er niet naartoe kon.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:46 schreef Felixa het volgende:
Valt me nu pas op maar Interpol krijgt maar 1 uur om te spelen: 23:45 - 00:45.
Ik ben het er niet mee eens!
Komt wel goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:57 schreef xuryah het volgende:
Ik ben blij dat KoL geen afsluiter is. Zelfs Stromae lijkt me leuker.. als afsluiter dan.
Heb ook goede verhalen gehoord over Stromae op PinkPop!quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Komt wel goedStromae was echt een feest op pinkpop
Ik ben erg benieuwdquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Komt wel goedStromae was echt een feest op pinkpop
quote:Rock Werchter zit in het nieuw. Het festivalterrein is groter en comfortabeler. De capaciteit blijft quasi ongewijzigd. De festivalganger zal dus meer dan ooit in de beste omstandigheden kunnen genieten in Werchter. Naast de beste muziek en een dito festivalbeleving is er in het Festivalpark ook plaats voor kunst. Dat is niet nieuw. Rock Werchter heeft al bewezen dat kunst op een festival kan en werkt. Met North West Walls krijgt het festival er een kunstbeleving bij. Het is een artistiek project met ambitie. North West Walls wordt een landschapsbaken dat ook buiten de festivalperiode te bewonderen zal zijn. Het is een installatie van permanente aard. En toch ook niet. Want North West Walls zal er elk jaar anders gaan uitzien. Arne Quinze is curator van North West Walls. Onder zijn auspiciën zullen vijf street-art kunstenaars de walls tot leven brengen.
Makkelijk. Al zal de hive dan wel vol zittenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:32 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ojaa, treinticket fixenhet komt dichtbij! Nu nog bepalen welke camping t wordt. Is donderdag in de loop van de middag alles nog goed te doen?
B0 is geweldig, komt vooral omdat je tussen de bomen kunt staan. Met de warmte is dat ideaal. De HEMA staat als het goed is tegenover de ingang van de Hive. Althans daar stond ie vorig jaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:08 schreef Pizzabodem het volgende:
Dit jaar voor het eerst naar RW. We hebben XL-tickets, maar weet nog niet of we het redden om woensdag te gaan. Als we donderdagochtend komen en The Hive is al vol, welke camping is dan de beste keuze volgens jullie: A1, B0 of C2? Of zijn er bij die je echt niet moet hebben?
Waar zat trouwens die Hema/supermarkt. Zie die nergens op de maps terug.
Dit, zeker gezien de drukte vorig jaar verwacht ik de HEMA wel weer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef NM. het volgende:
Is het trouwens al zeker dat de HEMA er dit jaar weer komt te staan? Vond dat echt een geweldige toevoeging vorig jaar.
En stukken duurder. Vond de HEMA prima te doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:59 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik hoop op de Carrefour van het jaar ervoor. Was toch wel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |