Dus jou redenering is dat je per se naar de hoeren moet gaan als er zo'n tent in de buurt ligt?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.Duitsland is om de hoek voor jou toch
Nee, maar je hebt toch wel ogen? dus je hebt wel gezien hoe ze zijn en zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Dus jou redenering is dat je per se naar de hoeren moet gaan als er zo'n tent in de buurt ligt?
Nee, want ik ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 26 januari 2014 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt toch wel ogen? dus je hebt wel gezien hoe ze zijn en zo.
Wil niet alles verklappen, maar met eten kom je een heel eind.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Na aan het denken hoe ik jou mai waifu kan maken.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil niet alles verklappen, maar met eten kom je een heel eind.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Chloroform het volgende:
Of je maakt een levensgroot kussen met mij erop en sleept die overal mee naartoe.
Toppie.quote:
Die niet hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Chloroform het volgende:
Of je maakt een levensgroot kussen met mij erop en sleept die overal mee naartoe.
8.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:00 schreef Germano het volgende:
Interessant.
Hoeveel maaltijden verorber je per dag?
Van mij?!quote:
Ben jij dat?quote:
Yup. Je weet wat ze zeggen eh. Three dicks a day keeps the doctor away.quote:
Mja, mag je vinden.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het klinken als amateuristisch gejengel. Maar hey, wie ben ik?
Heb hier nog wel een mooi strijkinstrument voor je.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
Vind het knap, om met maar 2 instrumenten zoiets " aangrijpend " te kunnen maken, maar ik ben dan ook wel fanboy van strijkinstrumenten.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een mooi strijkinstrument voor je.
Doei.quote:
Sometimes I forget just how HUGE Chernarus really is. This helps...quote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
Vind het knap, om met maar 2 instrumenten zoiets " aangrijpend " te kunnen maken, maar ik ben dan ook wel fanboy van strijkinstrumenten.
Doei.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat net weg? Jammer! Tot de volgende keer
Die map is echt kk groot vrind, Day Z gebruikt die ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sometimes I forget just how HUGE Chernarus really is. This helps...
[ afbeelding ]
Wtf, kende dat hele spel niet.
Ik mis GTA V als referentiepuntquote:Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die map is echt kk groot vrind, Day Z gebruikt die ook.
64.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik mis GTA V als referentiepunt. Is zo'n huge map nog wel speelbaar dan?
Hoeveel man bijv?
Krijg ik paar dagen geleden van Yvonne te horen dat ik de OP weer moet gebruiken, 5 topics later is die weer wegquote:
Het is hier dus niet andersquote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Krijg ik paar dagen geleden van Yvonne te horen dat ik de OP weer moet gebruiken, 5 topics later is die weer weg
Welk topic?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Krijg ik paar dagen geleden van Yvonne te horen dat ik de OP weer moet gebruiken, 5 topics later is die weer weg
Sponge is aan het stalkenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van User
Fas houd je ook van voeten?
Moeten. Haha, de dictatuur.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Volgens mij heb je in Arma altijd wel vliegtuigen/vehicles en shit, Day Z heel af en toe. En ik denk met zo'n 250+ manquote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik mis GTA V als referentiepunt. Is zo'n huge map nog wel speelbaar dan?
Hoeveel man bijv?
Wat.quote:
Ik zou oppassen naar enige verwijzingen van een niet nader te noemen land. Dat kan je duur te komen staan, weet ik uit ervaringquote:
Houd je kk bek.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou oppassen naar enige verwijzingen van een niet nader te noemen land. Dat kan je duur te komen staan, weet ik uit ervaring
Boefje.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou oppassen naar enige verwijzingen van een niet nader te noemen land. Dat kan je duur te komen staan, weet ik uit ervaring
Dat weet ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar toen toyboy Ludo uitlegde waarom er geen OP meer was was het goed.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat met die OP hè, daar ben ik wel oorzaak van min of meer. Werd altijd gek om gejengel wie er in de OP moest.
*bedoeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat weet ik ook.
Het was echter ironisch bedoelt, en mocht ze het recht van meningsuiting verwerpen dan geven ze mij dus in principe gelijk.
Ik zal het alvast tegen mezelf zeggen; touche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*bedoeld.Hartstikke bedankt hè! Zonder die correctie zou niemand de context snappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik oprecht blij omquote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt hè! Zonder die correctie zou niemand de context snappen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar toen toyboy Ludo uitlegde waarom er geen OP meer was was het goed.
[..]
Had hij wel eerder mogen zeggen die Ludo, heel gezeik over gehad met de hoogste mevrouw. Was geen leuk grapje...quote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar toen toyboy Ludo uitlegde waarom er geen OP meer was was het goed.
[..]
Gaat het?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Had hij wel eerder mogen zeggen die Ludo, heel gezeik over gehad met de hoogste mevrouw. Was geen leuk grapje...
Je bent er toch nog.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Had hij wel eerder mogen zeggen die Ludo, heel gezeik over gehad met de hoogste mevrouw. Was geen leuk grapje...
Zwaar leven.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Volgens mij neem je alles te serieusquote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hahèquote:
Het is een forum, gast.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat zal het zijn Mor.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij neem je alles te serieus
Ze.liet.niet.losquote:
Watwat?quote:
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb die hele Pokemon hype nooit echt begrepen. Dit filmpje illustreert dat maar weer eens
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb die hele Pokemon hype nooit echt begrepen. Dit filmpje illustreert dat maar weer eens
Okquote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ach ja, jij ook niet als ik je zo hoor zeveren.
Dit klinkt best eng. Ik ben vannacht aangerand door een vrouw van 40-45 :S traumaquote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had zowel je vader als je minnaar kunnen zijn.
30.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had zowel je vader als je minnaar kunnen zijn.
Wat.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit klinkt best eng. Ik ben vannacht aangerand door een vrouw van 40-45 :S trauma
Waarvan akte.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Je typt echt alsof je heel oud bent, smileygebruik en zo. Beetje zoals mijn vader.
Mag je niet zonder toezicht van je vader FOK!en?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Je typt echt alsof je heel oud bent, smileygebruik en zo. Beetje zoals mijn vader.
Wat ben jij voor kloontje dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:03 schreef Kemmel het volgende:
[..]
Mag je niet zonder toezicht van je vader FOK!en?
Oké.quote:
Nee, dat was het niet. Tyfuskloonquote:Op zondag 26 januari 2014 17:07 schreef Kemmel het volgende:
[..]
GeenMaar ik vond het wel een gevatte opmerking eigenlijk
Doe eens rustig, schelden is weer een andere uiterste.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Tyfuskloon
Sorryquote:Op zondag 26 januari 2014 17:10 schreef Kemmel het volgende:
[..]
Doe eens rustig, schelden is weer een andere uiterste.
Als ze zo spelen als gisteren wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:13 schreef Kemmel het volgende:
[..]Trouwens Feyenoord wordt volgende week de Kuip uitgespeeld door Vitesse.
Vitesse was ook niet veel vandaag. Maar dat betekent hopelijk wel dat volgende week met maximale strijd en inzet wordt gevoetbald door beide teams.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als gisteren wel ja
Ach ja, eindelijk weer een avondwedstrijdje. Dat is er bij ons veel te weinig bij. Da's de enige positieve kantteking die ik momenteel hebquote:Op zondag 26 januari 2014 17:14 schreef Kemmel het volgende:
[..]
Vitesse was ook niet veel vandaag. Maar dat betekent hopelijk wel dat volgende week met maximale strijd en inzet wordt gevoetbald door beide teams.
Avondwedstrijden zijn altijd mooi. Real speelde vorig jaar tegen Barca om half elf of twaalf (dacht twaalf), dat is echt mooi.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, eindelijk weer een avondwedstrijdje. Dat is er bij ons veel te weinig bij. Da's de enige positieve kantteking die ik momenteel heb
Haha, dat heb je zonder Europees voetbal hequote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, eindelijk weer een avondwedstrijdje. Dat is er bij ons veel te weinig bij. Da's de enige positieve kantteking die ik momenteel heb
ziek jaquote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sometimes I forget just how HUGE Chernarus really is. This helps...
[ afbeelding ]
Wtf, kende dat hele spel niet.
Hey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel fijn though. =$quote:Op zondag 26 januari 2014 14:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben net thuis. Zou niet op stap gaan, zou niet drinken, zou niet in Tilburg slapen. Allemaal gefaald.
Sssjquote:
Krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dima verhalen in vorige topicmuch laugh
Die verhalen waren alleen de eerste 2 keer leukquote:Op zondag 26 januari 2014 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Onze eigen beta cringe thread.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhalen waren alleen de eerste 2 keer leuk.
Ja precies.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhalen waren alleen de eerste 2 keer leuk.
Tevens zin in praline pecans.
[ afbeelding ]
Jij zit al in die andere dus mag niet meedoen met deze.quote:
Mijn fedora beschermt me tegen deze negatieve energie van je.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zit al in die andere dus mag niet meedoen met deze.
Ik geloof dat jij daadwerkelijk een fedora hebt.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn fedora beschermt me tegen deze negatieve energie van je.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij daadwerkelijk een fedora hebt.
Such sophisticated many class.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
Vind MMG ook wel een fedora-type. Of nou ja, toen hij 17 was dan.
Was al omw met een zakje nootjes maar ga NU weer terug.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
Vind MMG ook wel een fedora-type. Of nou ja, toen hij 17 was dan.
Ik verdenk jou ervan een heuse collectie te hebben.quote:
Fedora the Explorer.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan een heuse collectie te hebben.
Ik droeg gekleurde, katoenen haarbanden op m'n 17e, we hebben allemaal fouten gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was al omw met een zakje nootjes maar ga NU weer terug.
Ik verzamel alleen navelpluis.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan een heuse collectie te hebben.
Ik wilde srs nog een inb4 chlora the fedora doen.quote:
Wat? Zoals dit?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik droeg gekleurde, katoenen haarbanden op m'n 17e, we hebben allemaal fouten gemaakt.
Kom hier met dat lekkers.
Dat is gewoon cute hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik droeg gekleurde, katoenen haarbanden op m'n 17e, we hebben allemaal fouten gemaakt.
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Zoals dit?
[ afbeelding ]
Je bent zelf.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chick van Alfred J. Kwak lookin' ass.
Ho ho, slechts een enkele keer, bij gebrek aan beter, 8 jaar terug, en ik rockte 'm met swagquote:Op zondag 26 januari 2014 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij droeg drakenhemden en dat is net iets erger.
Geef nootjes.(niet de user)
Woonde je toen in Amsterdam-West of was je gewoon full retard?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, slechts een enkele keer, bij gebrek aan beter, 8 jaar terug, en ik rockte 'm met swag.
[ afbeelding ]
En nee, eerst die DJ Drama lookin' ass duidelijk maken dat een hippieband cute is.
Wil je niet spotten met m'n polio? Bvd.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Woonde je toen in Amsterdam-West of was je gewoon full retard?
We hebben het toch ook over 8 jaar terug.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, slechts een enkele keer, bij gebrek aan beter, 8 jaar terug, en ik rockte 'm met swag.
[ afbeelding ]
En nee, eerst die DJ Drama lookin' ass duidelijk maken dat een hippieband cute is.
Ging er toch om dat jouwe gewoon erger was, rolmopsquote:Op zondag 26 januari 2014 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hebben het toch ook over 8 jaar terug.Ik draag die shit nu toch niet meer, gekke dropfruitduo.
Die jij net postte? Vind ik ook wel cute ja.
Hell no. Ik was cute en schattig, jij was.. Tja, probeer lief te blijven dus zal me inhouden.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging er toch om dat jouwe gewoon erger was, rolmops.
Ja, zie je. Omw.
Houd je neus in joh, bakvisquote:Op zondag 26 januari 2014 19:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Ik was cute en schattig, jij was.. Tja, probeer lief te blijven dus zal me inhouden.
Ik zet vast thee.
Haha, vind het wel cute als je mad doet.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging er toch om dat jouwe gewoon erger was, rolmops.
Dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Ik was cute en schattig, jij was.. Tja, probeer lief te blijven dus zal me inhouden.
quote:
Dat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien heb je de memo gemist, maar neusjokes zijn zo 2013.
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
laatste keer dat het over die drakentrui ging zei je nog dat je m kankerhard vond en dat al je matties m ook kankerhard vonden.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
laatste keer dat het over die drakentrui ging zei je nog dat je m kankerhard vond en dat al je matties m ook kankerhard vonden.
en nu is ie ineens maar één keer gedragen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja hahahahahahahahahahahahahahaha ja haha heb je me ja haha een sluit het ander niet uit idd hahaha scherpquote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
laatste keer dat het over die drakentrui ging zei je nog dat je m kankerhard vond en dat al je matties m ook kankerhard vonden.
en nu is ie ineens maar één keer gedragen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"BIJ GEBREK AAN BETER"quote:Op zondag 26 januari 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ohja hahahahahahahahahahahahahahaha ja haha heb je me ja haha een sluit het ander niet uit idd hahaha scherp
Had voor die avond op dat moment even niks beters, kan ik 'm toch alsnog kankerhard vindenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"BIJ GEBREK AAN BETER"
"KANKERHARD DIE TRUI"
[ afbeelding ]
O MIJN GOD ER ZIT GEWOON EEN DRAKE OP JE VEST WTF MANNNNNquote:Op zondag 26 januari 2014 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had voor die avond op dat moment even niks beters, kan ik 'm toch alsnog kankerhard vinden? Mongool
.
HAHA DRAKE IS EEN MANNETJESEEND EN JIJ HEET EEND112 HAHAHAquote:Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
O MIJN GOD ER ZIT GEWOON EEN DRAKE OP JE VEST WTF MANNNNN
wat is de overtreffende trap van kankerhard?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had voor die avond op dat moment even niks beters, kan ik 'm toch alsnog kankerhard vinden? Mongool
.
Jaja, goed verhaal, maar je poging is mislukt.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wat is de overtreffende trap van kankerhard?
KANKERULTRA3000LAZERSPOEPIEDOPEHARDWAUWZERSPARTYINMNTROUSERS?
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha CB is boos dat ik toen al sma's naaide en hij nog niet.
Jonger dan hij, maar ik weet het niet precies. En ik vind het een domme uitspraak, want volgens mij is hij ouder dan cb, dus dat gefap op jaartallen is een beetje onzinnig dan.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jonger dan hij, maar ik weet het niet precies. En ik vind het een domme uitspraak, want volgens mij is hij ouder dan cb, dus dat gefap op jaartallen is een beetje onzinnig dan.
Hij gedraagt zich niet echt oudquote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jonger dan hij, maar ik weet het niet precies. En ik vind het een domme uitspraak, want volgens mij is hij ouder dan cb, dus dat gefap op jaartallen is een beetje onzinnig dan.
nee de logica ontbreekt, als je iets kankerhard vindt dan zul je het niet dragen met de gedachte: SHIT MANG HAD IK MAAR WAT BETERS.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jaja, goed verhaal, maar je poging is mislukt.
HAHA dWc is mad dat ik toen molten core al had geclearedquote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha CB is boos dat ik toen al sma's naaide en hij nog niet.
Spreek vrijmoedig over onze lieve Heer. Maar misplaats nooit Zijn naam.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Jij en je autistische denkpatronen, net ook al. Godverdomme.
Serieus, waar gáát dit overquote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee de logica ontbreekt, als je iets kankerhard vindt dan zul je het niet dragen met de gedachte: SHIT MANG HAD IK MAAR WAT BETERS.
[..]
HAHA dWc is mad dat ik toen molten core al had gecleared
Dat maak jij er weer van, tot in het extreme doortrekken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee de logica ontbreekt, als je iets kankerhard vindt dan zul je het niet dragen met de gedachte: SHIT MANG HAD IK MAAR WAT BETERS.
quote:
Jij bent echt lief de laatste tijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Hij is gewoon een beetje mad, dus laten we wat lieve woordjes tegen 'm zeggen.
MMG, ik zou papaja's met je eten in Suriname.Met en zonder drakenhemd.
Hoe ben ik nou weer mad?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Hij is gewoon een beetje mad, dus laten we wat lieve woordjes tegen 'm zeggen.
MMG, ik zou papaja's met je eten in Suriname.Met en zonder drakenhemd.
Jouw woorden nikkerquote:Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van, tot in het extreme doortrekken.
ik ben pas mad, mn kk spareribs zijn er nog steeds nietquote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe ben ik nou weer mad?
[ afbeelding ]
Laat de jouwe eens voor me koken. Lekker met zn drietjes aan tafelquote:
Kunnen we zien aan hoe je reageert. Maar prima hoor, dan geen papaja's.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe ben ik nou weer mad?
[ afbeelding ]
Ahw. Lief dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt lief de laatste tijd.Trots op Chloro.
Niet Ashbringer dual wielden, kankernoobquote:
Gon' cost you.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat de jouwe eens voor me koken. Lekker met zn drietjes aan tafel
Haha, Chloro is mad, geen PI, geen smileys, niksquote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen we zien aan hoe je reageert. Maar prima hoor, dan geen papaja's.
Ashbringer moeten dual wielden om wat klaar te maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet Ashbringer dual wielden, kankernoob
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ashbringer moeten dual wielden om wat klaar te maken.
Wie is hier dan de kankern00b?
quote:
Deze omgekeerde psychologie werkt niet bij mij, leuk geprobeerd wel. Succes met jezelf, hoop dat je snel weer kalmer wordt.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gon' cost you.
[..]
Haha, Chloro is mad, geen PI, geen smileys, niks.
Gewoon Ashbringer dual wielden terwijl je The Lich King aan het tanken bent, duhquote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ashbringer moeten dual wielden om wat klaar te maken.
Wie is hier dan de kankern00b?
Jij leeft op het randje.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon Ashbringer dual wielden terwijl je The Lich King aan het tanken bent, duh
Haha, van aardig naar geïrriteerd en sarcastisch in 3 posts. Duidelijk madquote:Op zondag 26 januari 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze omgekeerde psychologie werkt niet bij mij, leuk geprobeerd wel. Succes met jezelf, hoop dat je snel weer kalmer wordt.
Dit doe jij altijd als je mad bent, can't fool me.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, van aardig naar geïrriteerd en sarcastisch in 3 posts. Duidelijk mad.
Ja, want verder doe ik dat nooit inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit doe jij altijd als je mad bent, can't fool me.
NYE 2012/2013quote:Op zondag 26 januari 2014 21:02 schreef VeerEli het volgende:
Omg, is het weer de oude vertrouwde SC?
Nou ja, alleen als je mad bent dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, want verder doe ik dat nooit inderdaad. Kwabbelnootje.
Dawwwquote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NYE 2012/2013
nevar forget bby
Jij bent ook alweer wat rustiger zie ik, je gebruikt weer PI'squote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, alleen als je mad bent dus.
Uhh ik ook niet, wel vluchtig terug gekeken, maar was een beetje saai.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Chai, heb vorige week RR niet gezien. Was het nog wat?
Ik ben al kalm sinds 1-1-2014. Maar goed om te zien dat je heus eerlijk waar echt niet mad was, stampertje.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent ook alweer wat rustiger zie ik, je gebruikt weer PI's.
Die eerste twee afleveringen hebben de lat te hoog gelegd, ben ik bang. :squote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhh ik ook niet, wel vluchtig terug gekeken, maar was een beetje saai.
Dus je geeft toe dat je issues had voor die datumquote:Op zondag 26 januari 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben al kalm sinds 1-1-2014. Maar goed om te zien dat je heus eerlijk waar echt niet mad was, stampertje.
Issues is ook weer een ander uiterste maar ik vond het wel leuk om verhitte discussies te houden ja. Ben een heel ander mens geworden nu. Voel me als een paardenbloemzaadje dat eindelijk verlost is van de stam en nu door de wind meegevoerd wordt naar mijn ware bestemming. Klaar om m'n eigen wortels in de grond te schieten.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je issues had voor die datum? En trek me toch niks aan van mensen hier, weet je toch duifje
.
So so negatieve vibes.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro op internet voor 1-1-2014.
[ afbeelding ]
Terwijl je toen ook al het beste met iedereen voor had. Iedereen op scherp zetten en laten nadenken is goed.quote:
Wat fijn dat je altijd al in me geloofd hebt.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl je toen ook al het beste met iedereen voor had. Iedereen op scherp zetten en laten nadenken is goed.
Moet kunnen toch. Hoe was je eerste werkdag trouwens?quote:
Die duiven van de paus op het sint pietersplein die werden aangevallen door een kraai en meeuwquote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je issues had voor die datum? En trek me toch niks aan van mensen hier, weet je toch duifje
.
Stokersnitchslijmbalquote:
Huh, wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die duiven van de paus op het sint pietersplein die werden aangevallen door een kraai en meeuw
Damn, zou daar echt lijp van worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja mwah.. Op zich wel lekker om weer bezig te zijn, maar doelgroep niet helemaal m'n ding.. Had ook 1 meisje die mijn verantwoordelijkheid was voor toiletbezoeken. Ze zat in een roelstoel en heeft weinig kracht in d'r armen en nek (heeft ook een neksteun) dus ik moet haar elke keer uit de rolstoel tillen en op de wc zetten.. Afvegen ook.
Aan het einde vd dag een luier omdoenEn ze moet echt vet vaak plassen, soms wel 2x per uur ofzo. Dus tja. Niet m'n ding. Moet morgen weer. Mweh.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-verzeild-in-oorlog/quote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stokersnitchslijmbal.
[..]
Huh, wat?
Lijkt me echt kut, daarvoor ga je toch niet in onderwijs werkenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja mwah.. Op zich wel lekker om weer bezig te zijn, maar doelgroep niet helemaal m'n ding.. Had ook 1 meisje die mijn verantwoordelijkheid was voor toiletbezoeken. Ze zat in een roelstoel en heeft weinig kracht in d'r armen en nek (heeft ook een neksteun) dus ik moet haar elke keer uit de rolstoel tillen en op de wc zetten.. Afvegen ook.
Aan het einde vd dag een luier omdoenEn ze moet echt vet vaak plassen, soms wel 2x per uur ofzo. Dus tja. Niet m'n ding. Moet morgen weer. Mweh.
Hahaha, teringquote:Op zondag 26 januari 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-verzeild-in-oorlog/
Signaal van de duivel dit
Gatver man, jij liever dan ikquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar is ze geestelijk wel goed? Want dan kan je haar toch wel duidelijk maken dat ze minder moet gaan plassen en alleen thuis poept?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Ja, gelukkig had ze vrijdag alleen maar geplast de hele dag. Dat valt nog mee.. Maar ik vroeg aan d'r of ze ook wel eens poepte op school, en toen zei ze helaas ja. Dus het gaat echt nog wel een x voorkomen dat ik een schijtreet af moet vegen, en dan wordt het voor mij ook wel een ander verhaal..
Het wentquote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks. Morgen een andere groep. Kan positief zijn, maar kan ook nog erger zijnZat vrijdag op een ''licht beperkte'' groep namelijk.
[..]
Klopt. Maar ja, het is of dit of niks. En ik zit nog vast aan een uitkering, dus heb weinig keuze..
[..]
Ja, gelukkig had ze vrijdag alleen maar geplast de hele dag. Dat valt nog mee.. Maar ik vroeg aan d'r of ze ook wel eens poepte op school, en toen zei ze helaas ja. Dus het gaat echt nog wel een x voorkomen dat ik een schijtreet af moet vegen, en dan wordt het voor mij ook wel een ander verhaal..
Oh, beter dan jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Pfff.quote:
10-11 jaar ongeveer.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, beter dan ja. Hoe oud is ze/die klas eigenlijk dan?
Heb m'n reacties maar even weggehaald. Zit me net te bedenken dat ik nogal openbaar op FOK! zitquote:
Mja uiteindelijk is het ook helemaal niet iets waar jij je mee bezig hoort te houdenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pfff.Ik heb dit ook nooit meegemaakt met stage ofzo, man.
Nou, blijkbaar dus wel. Want de leerkrachten daar doen dat soort dingen dus gewoon niet, dat doen alle assistenten daar. De leerkrachten moeten namelijk in de klas blijven.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja uiteindelijk is het ook helemaal niet iets waar jij je mee bezig hoort te houdenklotebegin iig
Dat F1263 ineens een kind bij jou op school heeft rondlopen ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb m'n reacties maar even weggehaald. Zit me net te bedenken dat ik nogal openbaar op FOK! zitZou toch wat zijn man.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat F1263 ineens een kind bij jou op school heeft rondlopen ofzo.
[..]
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit zijn kleine momenten van de dag. Voor de rest is het natuurlijk wel waar ik voor gestudeerd heb.. Dan wel een wat lager niveau, maar alsnog. Dus ik bouw liever hier ervaring op voor m'n toekomst, dan dat ik vloeren ga boenen en vakken ga vullen in de supermarkt. No offence, Vas en dWc.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Modus het volgende:
Nou ja er zijn vast leukere banen te vinden dan poep afvegen van levende menschwezens.
[..]
Zo is het gelukkig echt niet. Je werkt vanuit een draaiboek waar je taken in staan. Het is schoolbreed bepaald wat de leerkracht op zich neemt en wat de assistent op zich neemt. Dus dat scheelt, ik streep gewoon de hele dag mijn vastgestelde stappenplan af.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt me trouwens echt niks om een soort hulpje van de docent te zijn. Als je pech hebt mag je alleen maar kutklusjes doen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zij het tuitje van z'n pielemuis dan naar achter moet houden tijdens het plassen enzo.
Maar zijn dit nou gehandicapten of iets? Bij speciaal onderwijs denk ik aan drukke agressieve onhandelbare kinderen en dat soort shit.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit zijn kleine momenten van de dag. Voor de rest is het natuurlijk wel waar ik voor gestudeerd heb.. Dan wel een wat lager niveau, maar alsnog. Dus ik bouw liever hier ervaring op voor m'n toekomst, dan dat ik vloeren ga boenen en vakken ga vullen in de supermarkt. No offence, Vas en dWc.
Ohh dat is wel beter dan. Dacht al. Je zou maar zo'n zure teef treffen die je heel de tijd als persoonlijk slaafje gebruikt ofzo. Damn.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo is het gelukkig echt niet. Je werkt vanuit een draaiboek waar je taken in staan. Het is schoolbreed bepaald wat de leerkracht op zich neemt en wat de assistent op zich neemt. Dus dat scheelt, ik streep gewoon de hele dag mijn vastgestelde stappenplan af.
Dat is tegenwoordig gewoon vmbo.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar zijn dit nou gehandicapten of iets? Bij speciaal onderwijs denk ik aan drukke agressieve onhandelbare kinderen en dat soort shit.
Het is een behoorlijk grote school, met verschillende afdelingen en groepen. En inderdaad, voornamelijk ingedeeld op beperkingen. Dus je hebt een deel waar er voornamelijk zwaar lichamelijk beperkte kinderen zitten, een deel waar kinderen met gedragsproblemen etc zitten, en lichte beperkingen etc. Waar ik zat was het een groepje die eigenlijk allemaal geestelijk (licht) iets mankeerde, maar het is vaak een combi van lichamelijk/geestelijk. In mijn groep was dat vooral bij dit meisje het geval. Zij was wel de enige in een rolstoel in mijn groep.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar zijn dit nou gehandicapten of iets? Bij speciaal onderwijs denk ik aan drukke agressieve onhandelbare kinderen en dat soort shit.
Haha idd, maar dat zou ik ook echt niet trekken hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohh dat is wel beter dan. Dacht al. Je zou maar zo'n zure teef treffen die je heel de tijd als persoonlijk slaafje gebruikt ofzo. Damn.
Ga ik gewoon vreemd.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dus geen kinderen krijgen van Mozy, Chai, dan komen je kinderen niet terecht op zo'n school.
Gewoon met een van je paarden ofzo.quote:
Beetje deze categorie dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk grote school, met verschillende afdelingen en groepen. En inderdaad, voornamelijk ingedeeld op beperkingen. Dus je hebt een deel waar er voornamelijk zwaar lichamelijk beperkte kinderen zitten, een deel waar kinderen met gedragsproblemen etc zitten, en lichte beperkingen etc. Waar ik zat was het een groepje die eigenlijk allemaal geestelijk (licht) iets mankeerde, maar het is vaak een combi van lichamelijk/geestelijk. In mijn groep was dat vooral bij dit meisje het geval. Zij was wel de enige in een rolstoel in mijn groep.
Over een week begint mijn afstudeerstage, totaal geen zin inquote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
Wat ik wel echt kut vind is dat je last minute gebeld wordt.
Krijg ik vandaag 8 uur een whatsappje of ik morgen wil werken van half 9 tot half 4.
Maar dat betekend kwart voor 7 met de trein, klote zooi. Ik houd er niet van dat op zondagavond nog te horen te krijgen
Hahaha sukkelquote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over een week begint mijn afstudeerstage, totaal geen zin in. Woon er wel een halve minuut lopen vanaf
.
Onderzoeksstage, moet een businessplan gaan schrijven om een deel van het portfolio dat vooral gesubsidieerd wordt commercieel op de markt te brengenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha sukkelWat voor afstudeerstage is het? En waarom geen zin?
Ja, ik stond er ook van te kijken, hoor. En vooral ook op zondagavond om 8 uur geappt worden of je maandag om half 9 in Zwolle kunt staanquote:
Lolquote:Op zondag 26 januari 2014 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
In bepaalde sectoren is dat normaal. Escort bijvoorbeeld.
Maandag en vrijdag vrij was het enige wat ik las. Dude, shut the fuck upquote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Onderzoeksstage, moet een businessplan gaan schrijven om een deel van het portfolio dat vooral gesubsidieerd wordt commercieel op de markt te brengen. En gewoon, het is omdat het moet om af te kunnen studeren
. Al mag ik niet meelopen, echt alleen onderzoek uitvoeren + aan m'n opdracht werken, en heb maandag en vrijdag vrij
.
Damn rightquote:Op zondag 26 januari 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag vrij was het enige wat ik las. Dude, shut the fuck upDat zijn de beste dagen om vrij te zijn man
Niet herkenbaarquote:Op zondag 26 januari 2014 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Damn right! Maar ben ook FOK!ker, dus autistisch, dus nieuwe dingen zijn eng
.
Damn, een bp schrijven is echt boring. Succes brah!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Onderzoeksstage, moet een businessplan gaan schrijven om een deel van het portfolio dat vooral gesubsidieerd wordt commercieel op de markt te brengen. En gewoon, het is omdat het moet om af te kunnen studeren
. Al mag ik niet meelopen, echt alleen onderzoek uitvoeren + aan m'n opdracht werken, en heb maandag en vrijdag vrij
.
Haha.quote:
Jij zat vol overgave de kut van een 11-jarige na te deppen op je eerste werkdagquote:
Thanks brah!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, een bp schrijven is echt boring. Succes brah!
Heb jij je propedeuse al, Yuri?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, een bp schrijven is echt boring. Succes brah!
Dit vrouwtje.quote:
Ohh not done dWc... Ik noem het een plasser.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zat vol overgave de kut van een 11-jarige na te deppen op je eerste werkdag?
Pardon, ik bedoelde natuurlijk vleesjequote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh not done dWc... Ik noem het een plasser.
Nah, kan ook nog niet gezien het tweede semester nu pas begint. Ga hem dit jaar ook niet halen waarschijnlijk. Beetje verneukte start door al dat reizen gehad.quote:
Ik kijk liever de holocaustdocumentaire op history dan een vrouw met chronische aanstelleritusquote:
Geloof er ook niet veel van.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ik kijk liever de holocaustdocumentaire op history dan een vrouw met chronische aanstelleritus
Geen probleem toch, gewoon volgend jaar halen. Is toch maar iets debiels. Gaat het wel beter sinds je in Amsterdam zit?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah, kan ook nog niet gezien het tweede semester nu pas begint. Ga hem dit jaar ook niet halen waarschijnlijk. Beetje verneukte start door al dat reizen gehad.
Dank je.quote:
Eckte studenten reizen overal gratis heen, zitten brak in de collegezaal en halen hun P pas in het 2e jaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nah, kan ook nog niet gezien het tweede semester nu pas begint. Ga hem dit jaar ook niet halen waarschijnlijk. Beetje verneukte start door al dat reizen gehad.
App?quote:
Eerst een fatsoenlijke trapquote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wil ik zo graag wonen
M'n schrale nieuwe flatje. Appartement.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |