Ging er toch om dat jouwe gewoon erger was, rolmopsquote:Op zondag 26 januari 2014 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hebben het toch ook over 8 jaar terug.Ik draag die shit nu toch niet meer, gekke dropfruitduo.
Die jij net postte? Vind ik ook wel cute ja.
Hell no. Ik was cute en schattig, jij was.. Tja, probeer lief te blijven dus zal me inhouden.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging er toch om dat jouwe gewoon erger was, rolmops.
Ja, zie je. Omw.
Houd je neus in joh, bakvisquote:Op zondag 26 januari 2014 19:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Ik was cute en schattig, jij was.. Tja, probeer lief te blijven dus zal me inhouden.
Ik zet vast thee.
Haha, vind het wel cute als je mad doet.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging er toch om dat jouwe gewoon erger was, rolmops.
Dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Ik was cute en schattig, jij was.. Tja, probeer lief te blijven dus zal me inhouden.
quote:
Dat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien heb je de memo gemist, maar neusjokes zijn zo 2013.
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, slechts een enkele keer, bij gebrek aan beter, 8 jaar terug, en ik rockte 'm met swag.
[ afbeelding ]
En nee, eerst die DJ Drama lookin' ass duidelijk maken dat een hippieband cute is.
laatste keer dat het over die drakentrui ging zei je nog dat je m kankerhard vond en dat al je matties m ook kankerhard vonden.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, slechts een enkele keer, bij gebrek aan beter, 8 jaar terug, en ik rockte 'm met swag.
[ afbeelding ]
En nee, eerst die DJ Drama lookin' ass duidelijk maken dat een hippieband cute is.
Hahaha.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
laatste keer dat het over die drakentrui ging zei je nog dat je m kankerhard vond en dat al je matties m ook kankerhard vonden.
en nu is ie ineens maar één keer gedragen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja hahahahahahahahahahahahahahaha ja haha heb je me ja haha een sluit het ander niet uit idd hahaha scherpquote:Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
laatste keer dat het over die drakentrui ging zei je nog dat je m kankerhard vond en dat al je matties m ook kankerhard vonden.
en nu is ie ineens maar één keer gedragen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"BIJ GEBREK AAN BETER"quote:Op zondag 26 januari 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ohja hahahahahahahahahahahahahahaha ja haha heb je me ja haha een sluit het ander niet uit idd hahaha scherp
Had voor die avond op dat moment even niks beters, kan ik 'm toch alsnog kankerhard vindenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"BIJ GEBREK AAN BETER"
"KANKERHARD DIE TRUI"
[ afbeelding ]
O MIJN GOD ER ZIT GEWOON EEN DRAKE OP JE VEST WTF MANNNNNquote:Op zondag 26 januari 2014 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had voor die avond op dat moment even niks beters, kan ik 'm toch alsnog kankerhard vinden? Mongool
.
HAHA DRAKE IS EEN MANNETJESEEND EN JIJ HEET EEND112 HAHAHAquote:Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
O MIJN GOD ER ZIT GEWOON EEN DRAKE OP JE VEST WTF MANNNNN
wat is de overtreffende trap van kankerhard?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had voor die avond op dat moment even niks beters, kan ik 'm toch alsnog kankerhard vinden? Mongool
.
Jaja, goed verhaal, maar je poging is mislukt.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wat is de overtreffende trap van kankerhard?
KANKERULTRA3000LAZERSPOEPIEDOPEHARDWAUWZERSPARTYINMNTROUSERS?
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha CB is boos dat ik toen al sma's naaide en hij nog niet.
Jonger dan hij, maar ik weet het niet precies. En ik vind het een domme uitspraak, want volgens mij is hij ouder dan cb, dus dat gefap op jaartallen is een beetje onzinnig dan.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jonger dan hij, maar ik weet het niet precies. En ik vind het een domme uitspraak, want volgens mij is hij ouder dan cb, dus dat gefap op jaartallen is een beetje onzinnig dan.
Hij gedraagt zich niet echt oudquote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jonger dan hij, maar ik weet het niet precies. En ik vind het een domme uitspraak, want volgens mij is hij ouder dan cb, dus dat gefap op jaartallen is een beetje onzinnig dan.
nee de logica ontbreekt, als je iets kankerhard vindt dan zul je het niet dragen met de gedachte: SHIT MANG HAD IK MAAR WAT BETERS.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jaja, goed verhaal, maar je poging is mislukt.
HAHA dWc is mad dat ik toen molten core al had geclearedquote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha CB is boos dat ik toen al sma's naaide en hij nog niet.
Spreek vrijmoedig over onze lieve Heer. Maar misplaats nooit Zijn naam.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Jij en je autistische denkpatronen, net ook al. Godverdomme.
Serieus, waar gáát dit overquote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee de logica ontbreekt, als je iets kankerhard vindt dan zul je het niet dragen met de gedachte: SHIT MANG HAD IK MAAR WAT BETERS.
[..]
HAHA dWc is mad dat ik toen molten core al had gecleared
Dat maak jij er weer van, tot in het extreme doortrekken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee de logica ontbreekt, als je iets kankerhard vindt dan zul je het niet dragen met de gedachte: SHIT MANG HAD IK MAAR WAT BETERS.
quote:
Jij bent echt lief de laatste tijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Hij is gewoon een beetje mad, dus laten we wat lieve woordjes tegen 'm zeggen.
MMG, ik zou papaja's met je eten in Suriname.Met en zonder drakenhemd.
Hoe ben ik nou weer mad?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Hij is gewoon een beetje mad, dus laten we wat lieve woordjes tegen 'm zeggen.
MMG, ik zou papaja's met je eten in Suriname.Met en zonder drakenhemd.
Jouw woorden nikkerquote:Op zondag 26 januari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van, tot in het extreme doortrekken.
ik ben pas mad, mn kk spareribs zijn er nog steeds nietquote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe ben ik nou weer mad?
[ afbeelding ]
Laat de jouwe eens voor me koken. Lekker met zn drietjes aan tafelquote:
Kunnen we zien aan hoe je reageert. Maar prima hoor, dan geen papaja's.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe ben ik nou weer mad?
[ afbeelding ]
Ahw. Lief dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt lief de laatste tijd.Trots op Chloro.
Niet Ashbringer dual wielden, kankernoobquote:
Gon' cost you.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat de jouwe eens voor me koken. Lekker met zn drietjes aan tafel
Haha, Chloro is mad, geen PI, geen smileys, niksquote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen we zien aan hoe je reageert. Maar prima hoor, dan geen papaja's.
Ashbringer moeten dual wielden om wat klaar te maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet Ashbringer dual wielden, kankernoob
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ashbringer moeten dual wielden om wat klaar te maken.
Wie is hier dan de kankern00b?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |