Doe eens rustig, schelden is weer een andere uiterste.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Tyfuskloon
Sorryquote:Op zondag 26 januari 2014 17:10 schreef Kemmel het volgende:
[..]
Doe eens rustig, schelden is weer een andere uiterste.
Als ze zo spelen als gisteren wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:13 schreef Kemmel het volgende:
[..]Trouwens Feyenoord wordt volgende week de Kuip uitgespeeld door Vitesse.
Vitesse was ook niet veel vandaag. Maar dat betekent hopelijk wel dat volgende week met maximale strijd en inzet wordt gevoetbald door beide teams.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als gisteren wel ja
Ach ja, eindelijk weer een avondwedstrijdje. Dat is er bij ons veel te weinig bij. Da's de enige positieve kantteking die ik momenteel hebquote:Op zondag 26 januari 2014 17:14 schreef Kemmel het volgende:
[..]
Vitesse was ook niet veel vandaag. Maar dat betekent hopelijk wel dat volgende week met maximale strijd en inzet wordt gevoetbald door beide teams.
Avondwedstrijden zijn altijd mooi. Real speelde vorig jaar tegen Barca om half elf of twaalf (dacht twaalf), dat is echt mooi.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, eindelijk weer een avondwedstrijdje. Dat is er bij ons veel te weinig bij. Da's de enige positieve kantteking die ik momenteel heb
Haha, dat heb je zonder Europees voetbal hequote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, eindelijk weer een avondwedstrijdje. Dat is er bij ons veel te weinig bij. Da's de enige positieve kantteking die ik momenteel heb
ziek jaquote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sometimes I forget just how HUGE Chernarus really is. This helps...
[ afbeelding ]
Wtf, kende dat hele spel niet.
Hey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel fijn though. =$quote:Op zondag 26 januari 2014 14:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben net thuis. Zou niet op stap gaan, zou niet drinken, zou niet in Tilburg slapen. Allemaal gefaald.
Sssjquote:
Krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dima verhalen in vorige topicmuch laugh
Die verhalen waren alleen de eerste 2 keer leukquote:Op zondag 26 januari 2014 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Onze eigen beta cringe thread.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhalen waren alleen de eerste 2 keer leuk.
Ja precies.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die verhalen waren alleen de eerste 2 keer leuk.
Tevens zin in praline pecans.
[ afbeelding ]
Jij zit al in die andere dus mag niet meedoen met deze.quote:
Mijn fedora beschermt me tegen deze negatieve energie van je.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zit al in die andere dus mag niet meedoen met deze.
Ik geloof dat jij daadwerkelijk een fedora hebt.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn fedora beschermt me tegen deze negatieve energie van je.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij daadwerkelijk een fedora hebt.
Such sophisticated many class.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
Vind MMG ook wel een fedora-type. Of nou ja, toen hij 17 was dan.
Was al omw met een zakje nootjes maar ga NU weer terug.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
Vind MMG ook wel een fedora-type. Of nou ja, toen hij 17 was dan.
Ik verdenk jou ervan een heuse collectie te hebben.quote:
Fedora the Explorer.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan een heuse collectie te hebben.
Ik droeg gekleurde, katoenen haarbanden op m'n 17e, we hebben allemaal fouten gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was al omw met een zakje nootjes maar ga NU weer terug.
Ik verzamel alleen navelpluis.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan een heuse collectie te hebben.
Ik wilde srs nog een inb4 chlora the fedora doen.quote:
Wat? Zoals dit?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik droeg gekleurde, katoenen haarbanden op m'n 17e, we hebben allemaal fouten gemaakt.
Kom hier met dat lekkers.
Dat is gewoon cute hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik droeg gekleurde, katoenen haarbanden op m'n 17e, we hebben allemaal fouten gemaakt.
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Zoals dit?
[ afbeelding ]
Je bent zelf.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chick van Alfred J. Kwak lookin' ass.
Ho ho, slechts een enkele keer, bij gebrek aan beter, 8 jaar terug, en ik rockte 'm met swagquote:Op zondag 26 januari 2014 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij droeg drakenhemden en dat is net iets erger.
Geef nootjes.(niet de user)
Woonde je toen in Amsterdam-West of was je gewoon full retard?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, slechts een enkele keer, bij gebrek aan beter, 8 jaar terug, en ik rockte 'm met swag.
[ afbeelding ]
En nee, eerst die DJ Drama lookin' ass duidelijk maken dat een hippieband cute is.
Wil je niet spotten met m'n polio? Bvd.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Woonde je toen in Amsterdam-West of was je gewoon full retard?
We hebben het toch ook over 8 jaar terug.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ho ho, slechts een enkele keer, bij gebrek aan beter, 8 jaar terug, en ik rockte 'm met swag.
[ afbeelding ]
En nee, eerst die DJ Drama lookin' ass duidelijk maken dat een hippieband cute is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |