Vakantie jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:59 schreef krioro het volgende:
[..]
إن شاء الله
Oooh, weer vakantie? Hier rustig zoals altijd.
Hier ben ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:30 schreef Gridlok het volgende:
Waar is cholero als je haar nodig hebt.
Ga pauze houden of zoquote:Op zondag 26 januari 2014 10:39 schreef Salatrel het volgende:
ja ok ik heb niet echt recht van spreken op dat gebied hehehe
date? Wauwquote:Op zondag 26 januari 2014 11:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Kom ook naar Marrakech, gisteravond nog mooie buikdanseressen gezien tijdens een show
Ik heb haar als achtergrond op mijn rechter computerscherm. Zij het in zwart/wit, en haar haar is groen.quote:
...quote:Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zat op gegeven moment jongen waar ik mee was mee aan het dansen, beetje schuin achterin de zaal, vlakbij een bar.
Naast ons waren 2 danseressen van hollywood aan het dansen, eentje was blond en ander brunette.
Ik probeerde oogcontact te maken maar lukte niet echt.
Op gegeven moment draaide die brunette weg van dr collega en ze positioneerde zichzelf recht tegen over mij tussen mij en de lege bar in.
Ze was 2 stappen verwijderd van mij en zij was weer 2 stappen verwijderd van lege bar. Ze begon te wiegelen met die heupen en keek over dr schouder zo van "come at me dima, come at me" maar toen ik heel even naar haar keek, kreeg ik zo een intens gevoel in mijn pipi![]()
hij werd gelijk hard en ik keek maar gelijk weer ergens anders heen en toen raakte hij gelukkig meteen weer flacid. Paar seconden later weer gekeken maar zelfde verhaal. Zij probeerde heel subtiel afstand tussen ons te verkleinen en ik deed heel subtiel kleine stapjes achteruit... paar minuten later gingen ze weg en op podium dansen.
even later zat ik midden op de dancingfloor en ik keek zo nu en dan richting het podium en ik merkte op dat het meisje meerdere malen naar me keek maar ze draaide haar blik gelijk weg toen ik het door had hngggggg.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zat op gegeven moment jongen waar ik mee was mee aan het dansen, beetje schuin achterin de zaal, vlakbij een bar.
Naast ons waren 2 danseressen van hollywood aan het dansen, eentje was blond en ander brunette.
Ik probeerde oogcontact te maken maar lukte niet echt.
Op gegeven moment draaide die brunette weg van dr collega en ze positioneerde zichzelf recht tegen over mij tussen mij en de lege bar in.
Ze was 2 stappen verwijderd van mij en zij was weer 2 stappen verwijderd van lege bar. Ze begon te wiegelen met die heupen en keek over dr schouder zo van "come at me dima, come at me" maar toen ik heel even naar haar keek, kreeg ik zo een intens gevoel in mijn pipi![]()
hij werd gelijk hard en ik keek maar gelijk weer ergens anders heen en toen raakte hij gelukkig meteen weer flacid. Paar seconden later weer gekeken maar zelfde verhaal. Zij probeerde heel subtiel afstand tussen ons te verkleinen en ik deed heel subtiel kleine stapjes achteruit... paar minuten later gingen ze weg en op podium dansen.
even later zat ik midden op de dancingfloor en ik keek zo nu en dan richting het podium en ik merkte op dat het meisje meerdere malen naar me keek maar ze draaide haar blik gelijk weg toen ik het door had hngggggg.
Ik heb nog niet gekeken wat de schade isquote:Op zondag 26 januari 2014 14:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Much cheap. Gisteren 173 euro verbrast.
Drugs en hoeren.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken wat de schade isBen net thuis. Zou niet op stap gaan, zou niet drinken, zou niet in Tilburg slapen. Allemaal gefaald.
Hoe maak je trouwens 173 euro op op stap
Drinken, eten, taxi. En rondjes gevenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken wat de schade isBen net thuis. Zou niet op stap gaan, zou niet drinken, zou niet in Tilburg slapen. Allemaal gefaald.
Hoe maak je trouwens 173 euro op op stap
quote:
Hmmmm allebei even geloofwaardigquote:Op zondag 26 januari 2014 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Drinken, eten, taxi. En rondjes geven.
En dan krijg je er nog aids bij ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan kun je voor 33 euro klaar zijn.
Heb je daar ook lekkere wijven?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom dat? In Duitsland kost een hoer maar 30 euro en een joint heb je voor 3 euro.
Ik heb het specifiek over de Duitse prostitutie. Dat je in Duitsland over het algemeen lekkere wijven hebt, zou best kunnen.quote:
Dat bedoelde ik ook. Ik ben er zelf nog nooit geweest. Ken het van verhalen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over de Duitse prostitutie. Dat je in Duitsland over het algemeen lekkere wijven hebt, zou best kunnen.
Wat.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Ik ben er zelf nog nooit geweest. Ken het van verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |