Ben jij dat?quote:
Yup. Je weet wat ze zeggen eh. Three dicks a day keeps the doctor away.quote:
Mja, mag je vinden.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het klinken als amateuristisch gejengel. Maar hey, wie ben ik?
Heb hier nog wel een mooi strijkinstrument voor je.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
Vind het knap, om met maar 2 instrumenten zoiets " aangrijpend " te kunnen maken, maar ik ben dan ook wel fanboy van strijkinstrumenten.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een mooi strijkinstrument voor je.
Doei.quote:
Sometimes I forget just how HUGE Chernarus really is. This helps...quote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Gridlok het volgende:
Vind het knap, om met maar 2 instrumenten zoiets " aangrijpend " te kunnen maken, maar ik ben dan ook wel fanboy van strijkinstrumenten.
Doei.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gaat net weg? Jammer! Tot de volgende keer
Die map is echt kk groot vrind, Day Z gebruikt die ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sometimes I forget just how HUGE Chernarus really is. This helps...
[ afbeelding ]
Wtf, kende dat hele spel niet.
Ik mis GTA V als referentiepuntquote:Op zondag 26 januari 2014 16:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die map is echt kk groot vrind, Day Z gebruikt die ook.
64.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik mis GTA V als referentiepunt. Is zo'n huge map nog wel speelbaar dan?
Hoeveel man bijv?
Krijg ik paar dagen geleden van Yvonne te horen dat ik de OP weer moet gebruiken, 5 topics later is die weer wegquote:
Het is hier dus niet andersquote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Krijg ik paar dagen geleden van Yvonne te horen dat ik de OP weer moet gebruiken, 5 topics later is die weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |