Welk topic?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Krijg ik paar dagen geleden van Yvonne te horen dat ik de OP weer moet gebruiken, 5 topics later is die weer weg
Sponge is aan het stalkenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef Chai het volgende:
Fotoboek van User
Fas houd je ook van voeten?
Moeten. Haha, de dictatuur.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Krijg ik paar dagen geleden van Yvonne te horen dat ik de OP weer moet gebruiken, 5 topics later is die weer weg
Volgens mij heb je in Arma altijd wel vliegtuigen/vehicles en shit, Day Z heel af en toe. En ik denk met zo'n 250+ manquote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik mis GTA V als referentiepunt. Is zo'n huge map nog wel speelbaar dan?
Hoeveel man bijv?
Wat.quote:
Ik zou oppassen naar enige verwijzingen van een niet nader te noemen land. Dat kan je duur te komen staan, weet ik uit ervaringquote:
Houd je kk bek.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou oppassen naar enige verwijzingen van een niet nader te noemen land. Dat kan je duur te komen staan, weet ik uit ervaring
Boefje.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou oppassen naar enige verwijzingen van een niet nader te noemen land. Dat kan je duur te komen staan, weet ik uit ervaring
Dat weet ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar toen toyboy Ludo uitlegde waarom er geen OP meer was was het goed.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat met die OP hè, daar ben ik wel oorzaak van min of meer. Werd altijd gek om gejengel wie er in de OP moest.
*bedoeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat weet ik ook.
Het was echter ironisch bedoelt, en mocht ze het recht van meningsuiting verwerpen dan geven ze mij dus in principe gelijk.
Ik zal het alvast tegen mezelf zeggen; touche.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*bedoeld.Hartstikke bedankt hè! Zonder die correctie zou niemand de context snappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik oprecht blij omquote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt hè! Zonder die correctie zou niemand de context snappen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar toen toyboy Ludo uitlegde waarom er geen OP meer was was het goed.
[..]
Had hij wel eerder mogen zeggen die Ludo, heel gezeik over gehad met de hoogste mevrouw. Was geen leuk grapje...quote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar toen toyboy Ludo uitlegde waarom er geen OP meer was was het goed.
[..]
Gaat het?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Had hij wel eerder mogen zeggen die Ludo, heel gezeik over gehad met de hoogste mevrouw. Was geen leuk grapje...
Je bent er toch nog.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Had hij wel eerder mogen zeggen die Ludo, heel gezeik over gehad met de hoogste mevrouw. Was geen leuk grapje...
Zwaar leven.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Volgens mij neem je alles te serieusquote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hahèquote:
Het is een forum, gast.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |