quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat F1263 ineens een kind bij jou op school heeft rondlopen ofzo.
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit zijn kleine momenten van de dag. Voor de rest is het natuurlijk wel waar ik voor gestudeerd heb.. Dan wel een wat lager niveau, maar alsnog. Dus ik bouw liever hier ervaring op voor m'n toekomst, dan dat ik vloeren ga boenen en vakken ga vullen in de supermarkt. No offence, Vas en dWc.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Modus het volgende:
Nou ja er zijn vast leukere banen te vinden dan poep afvegen van levende menschwezens.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is het gelukkig echt niet. Je werkt vanuit een draaiboek waar je taken in staan. Het is schoolbreed bepaald wat de leerkracht op zich neemt en wat de assistent op zich neemt. Dus dat scheelt, ik streep gewoon de hele dag mijn vastgestelde stappenplan af.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt me trouwens echt niks om een soort hulpje van de docent te zijn. Als je pech hebt mag je alleen maar kutklusjes doen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zij het tuitje van z'n pielemuis dan naar achter moet houden tijdens het plassen enzo.
Maar zijn dit nou gehandicapten of iets? Bij speciaal onderwijs denk ik aan drukke agressieve onhandelbare kinderen en dat soort shit.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit zijn kleine momenten van de dag. Voor de rest is het natuurlijk wel waar ik voor gestudeerd heb.. Dan wel een wat lager niveau, maar alsnog. Dus ik bouw liever hier ervaring op voor m'n toekomst, dan dat ik vloeren ga boenen en vakken ga vullen in de supermarkt. No offence, Vas en dWc.
Ohh dat is wel beter dan. Dacht al. Je zou maar zo'n zure teef treffen die je heel de tijd als persoonlijk slaafje gebruikt ofzo. Damn.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo is het gelukkig echt niet. Je werkt vanuit een draaiboek waar je taken in staan. Het is schoolbreed bepaald wat de leerkracht op zich neemt en wat de assistent op zich neemt. Dus dat scheelt, ik streep gewoon de hele dag mijn vastgestelde stappenplan af.
Dat is tegenwoordig gewoon vmbo.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar zijn dit nou gehandicapten of iets? Bij speciaal onderwijs denk ik aan drukke agressieve onhandelbare kinderen en dat soort shit.
Het is een behoorlijk grote school, met verschillende afdelingen en groepen. En inderdaad, voornamelijk ingedeeld op beperkingen. Dus je hebt een deel waar er voornamelijk zwaar lichamelijk beperkte kinderen zitten, een deel waar kinderen met gedragsproblemen etc zitten, en lichte beperkingen etc. Waar ik zat was het een groepje die eigenlijk allemaal geestelijk (licht) iets mankeerde, maar het is vaak een combi van lichamelijk/geestelijk. In mijn groep was dat vooral bij dit meisje het geval. Zij was wel de enige in een rolstoel in mijn groep.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar zijn dit nou gehandicapten of iets? Bij speciaal onderwijs denk ik aan drukke agressieve onhandelbare kinderen en dat soort shit.
Haha idd, maar dat zou ik ook echt niet trekken hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohh dat is wel beter dan. Dacht al. Je zou maar zo'n zure teef treffen die je heel de tijd als persoonlijk slaafje gebruikt ofzo. Damn.
Ga ik gewoon vreemd.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dus geen kinderen krijgen van Mozy, Chai, dan komen je kinderen niet terecht op zo'n school.
Gewoon met een van je paarden ofzo.quote:
Beetje deze categorie dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk grote school, met verschillende afdelingen en groepen. En inderdaad, voornamelijk ingedeeld op beperkingen. Dus je hebt een deel waar er voornamelijk zwaar lichamelijk beperkte kinderen zitten, een deel waar kinderen met gedragsproblemen etc zitten, en lichte beperkingen etc. Waar ik zat was het een groepje die eigenlijk allemaal geestelijk (licht) iets mankeerde, maar het is vaak een combi van lichamelijk/geestelijk. In mijn groep was dat vooral bij dit meisje het geval. Zij was wel de enige in een rolstoel in mijn groep.
Over een week begint mijn afstudeerstage, totaal geen zin inquote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
Wat ik wel echt kut vind is dat je last minute gebeld wordt.
Krijg ik vandaag 8 uur een whatsappje of ik morgen wil werken van half 9 tot half 4.
Maar dat betekend kwart voor 7 met de trein, klote zooi. Ik houd er niet van dat op zondagavond nog te horen te krijgen
Hahaha sukkelquote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Over een week begint mijn afstudeerstage, totaal geen zin in. Woon er wel een halve minuut lopen vanaf
.
Onderzoeksstage, moet een businessplan gaan schrijven om een deel van het portfolio dat vooral gesubsidieerd wordt commercieel op de markt te brengenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha sukkelWat voor afstudeerstage is het? En waarom geen zin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |