Deze omgekeerde psychologie werkt niet bij mij, leuk geprobeerd wel. Succes met jezelf, hoop dat je snel weer kalmer wordt.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gon' cost you.
[..]
Haha, Chloro is mad, geen PI, geen smileys, niks.
Gewoon Ashbringer dual wielden terwijl je The Lich King aan het tanken bent, duhquote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ashbringer moeten dual wielden om wat klaar te maken.
Wie is hier dan de kankern00b?
Jij leeft op het randje.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon Ashbringer dual wielden terwijl je The Lich King aan het tanken bent, duh
Haha, van aardig naar geïrriteerd en sarcastisch in 3 posts. Duidelijk madquote:Op zondag 26 januari 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze omgekeerde psychologie werkt niet bij mij, leuk geprobeerd wel. Succes met jezelf, hoop dat je snel weer kalmer wordt.
Dit doe jij altijd als je mad bent, can't fool me.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, van aardig naar geïrriteerd en sarcastisch in 3 posts. Duidelijk mad.
Ja, want verder doe ik dat nooit inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit doe jij altijd als je mad bent, can't fool me.
NYE 2012/2013quote:Op zondag 26 januari 2014 21:02 schreef VeerEli het volgende:
Omg, is het weer de oude vertrouwde SC?
Nou ja, alleen als je mad bent dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, want verder doe ik dat nooit inderdaad. Kwabbelnootje.
Dawwwquote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NYE 2012/2013
nevar forget bby
Jij bent ook alweer wat rustiger zie ik, je gebruikt weer PI'squote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, alleen als je mad bent dus.
Uhh ik ook niet, wel vluchtig terug gekeken, maar was een beetje saai.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Chai, heb vorige week RR niet gezien. Was het nog wat?
Ik ben al kalm sinds 1-1-2014. Maar goed om te zien dat je heus eerlijk waar echt niet mad was, stampertje.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent ook alweer wat rustiger zie ik, je gebruikt weer PI's.
Die eerste twee afleveringen hebben de lat te hoog gelegd, ben ik bang. :squote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhh ik ook niet, wel vluchtig terug gekeken, maar was een beetje saai.
Dus je geeft toe dat je issues had voor die datumquote:Op zondag 26 januari 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben al kalm sinds 1-1-2014. Maar goed om te zien dat je heus eerlijk waar echt niet mad was, stampertje.
Issues is ook weer een ander uiterste maar ik vond het wel leuk om verhitte discussies te houden ja. Ben een heel ander mens geworden nu. Voel me als een paardenbloemzaadje dat eindelijk verlost is van de stam en nu door de wind meegevoerd wordt naar mijn ware bestemming. Klaar om m'n eigen wortels in de grond te schieten.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je issues had voor die datum? En trek me toch niks aan van mensen hier, weet je toch duifje
.
So so negatieve vibes.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro op internet voor 1-1-2014.
[ afbeelding ]
Terwijl je toen ook al het beste met iedereen voor had. Iedereen op scherp zetten en laten nadenken is goed.quote:
Wat fijn dat je altijd al in me geloofd hebt.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl je toen ook al het beste met iedereen voor had. Iedereen op scherp zetten en laten nadenken is goed.
Moet kunnen toch. Hoe was je eerste werkdag trouwens?quote:
Die duiven van de paus op het sint pietersplein die werden aangevallen door een kraai en meeuwquote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je issues had voor die datum? En trek me toch niks aan van mensen hier, weet je toch duifje
.
Stokersnitchslijmbalquote:
Huh, wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die duiven van de paus op het sint pietersplein die werden aangevallen door een kraai en meeuw
Damn, zou daar echt lijp van worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja mwah.. Op zich wel lekker om weer bezig te zijn, maar doelgroep niet helemaal m'n ding.. Had ook 1 meisje die mijn verantwoordelijkheid was voor toiletbezoeken. Ze zat in een roelstoel en heeft weinig kracht in d'r armen en nek (heeft ook een neksteun) dus ik moet haar elke keer uit de rolstoel tillen en op de wc zetten.. Afvegen ook.
Aan het einde vd dag een luier omdoenEn ze moet echt vet vaak plassen, soms wel 2x per uur ofzo. Dus tja. Niet m'n ding. Moet morgen weer. Mweh.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-verzeild-in-oorlog/quote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stokersnitchslijmbal.
[..]
Huh, wat?
Lijkt me echt kut, daarvoor ga je toch niet in onderwijs werkenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja mwah.. Op zich wel lekker om weer bezig te zijn, maar doelgroep niet helemaal m'n ding.. Had ook 1 meisje die mijn verantwoordelijkheid was voor toiletbezoeken. Ze zat in een roelstoel en heeft weinig kracht in d'r armen en nek (heeft ook een neksteun) dus ik moet haar elke keer uit de rolstoel tillen en op de wc zetten.. Afvegen ook.
Aan het einde vd dag een luier omdoenEn ze moet echt vet vaak plassen, soms wel 2x per uur ofzo. Dus tja. Niet m'n ding. Moet morgen weer. Mweh.
Hahaha, teringquote:Op zondag 26 januari 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-verzeild-in-oorlog/
Signaal van de duivel dit
Gatver man, jij liever dan ikquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar is ze geestelijk wel goed? Want dan kan je haar toch wel duidelijk maken dat ze minder moet gaan plassen en alleen thuis poept?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Ja, gelukkig had ze vrijdag alleen maar geplast de hele dag. Dat valt nog mee.. Maar ik vroeg aan d'r of ze ook wel eens poepte op school, en toen zei ze helaas ja. Dus het gaat echt nog wel een x voorkomen dat ik een schijtreet af moet vegen, en dan wordt het voor mij ook wel een ander verhaal..
Het wentquote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks. Morgen een andere groep. Kan positief zijn, maar kan ook nog erger zijnZat vrijdag op een ''licht beperkte'' groep namelijk.
[..]
Klopt. Maar ja, het is of dit of niks. En ik zit nog vast aan een uitkering, dus heb weinig keuze..
[..]
Ja, gelukkig had ze vrijdag alleen maar geplast de hele dag. Dat valt nog mee.. Maar ik vroeg aan d'r of ze ook wel eens poepte op school, en toen zei ze helaas ja. Dus het gaat echt nog wel een x voorkomen dat ik een schijtreet af moet vegen, en dan wordt het voor mij ook wel een ander verhaal..
Oh, beter dan jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:31 schreef VeerEli het volgende:
Pfff.quote:
10-11 jaar ongeveer.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, beter dan ja. Hoe oud is ze/die klas eigenlijk dan?
Heb m'n reacties maar even weggehaald. Zit me net te bedenken dat ik nogal openbaar op FOK! zitquote:
Mja uiteindelijk is het ook helemaal niet iets waar jij je mee bezig hoort te houdenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pfff.Ik heb dit ook nooit meegemaakt met stage ofzo, man.
Nou, blijkbaar dus wel. Want de leerkrachten daar doen dat soort dingen dus gewoon niet, dat doen alle assistenten daar. De leerkrachten moeten namelijk in de klas blijven.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja uiteindelijk is het ook helemaal niet iets waar jij je mee bezig hoort te houdenklotebegin iig
Dat F1263 ineens een kind bij jou op school heeft rondlopen ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb m'n reacties maar even weggehaald. Zit me net te bedenken dat ik nogal openbaar op FOK! zitZou toch wat zijn man.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat F1263 ineens een kind bij jou op school heeft rondlopen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |