Deze omgekeerde psychologie werkt niet bij mij, leuk geprobeerd wel. Succes met jezelf, hoop dat je snel weer kalmer wordt.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gon' cost you.
[..]
Haha, Chloro is mad, geen PI, geen smileys, niks.
Gewoon Ashbringer dual wielden terwijl je The Lich King aan het tanken bent, duhquote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ashbringer moeten dual wielden om wat klaar te maken.
Wie is hier dan de kankern00b?
Jij leeft op het randje.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon Ashbringer dual wielden terwijl je The Lich King aan het tanken bent, duh
Haha, van aardig naar geïrriteerd en sarcastisch in 3 posts. Duidelijk madquote:Op zondag 26 januari 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze omgekeerde psychologie werkt niet bij mij, leuk geprobeerd wel. Succes met jezelf, hoop dat je snel weer kalmer wordt.
Dit doe jij altijd als je mad bent, can't fool me.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, van aardig naar geïrriteerd en sarcastisch in 3 posts. Duidelijk mad.
Ja, want verder doe ik dat nooit inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit doe jij altijd als je mad bent, can't fool me.
NYE 2012/2013quote:Op zondag 26 januari 2014 21:02 schreef VeerEli het volgende:
Omg, is het weer de oude vertrouwde SC?
Nou ja, alleen als je mad bent dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, want verder doe ik dat nooit inderdaad. Kwabbelnootje.
Dawwwquote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
NYE 2012/2013
nevar forget bby
Jij bent ook alweer wat rustiger zie ik, je gebruikt weer PI'squote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, alleen als je mad bent dus.
Uhh ik ook niet, wel vluchtig terug gekeken, maar was een beetje saai.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Chai, heb vorige week RR niet gezien. Was het nog wat?
Ik ben al kalm sinds 1-1-2014. Maar goed om te zien dat je heus eerlijk waar echt niet mad was, stampertje.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent ook alweer wat rustiger zie ik, je gebruikt weer PI's.
Die eerste twee afleveringen hebben de lat te hoog gelegd, ben ik bang. :squote:Op zondag 26 januari 2014 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhh ik ook niet, wel vluchtig terug gekeken, maar was een beetje saai.
Dus je geeft toe dat je issues had voor die datumquote:Op zondag 26 januari 2014 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben al kalm sinds 1-1-2014. Maar goed om te zien dat je heus eerlijk waar echt niet mad was, stampertje.
Issues is ook weer een ander uiterste maar ik vond het wel leuk om verhitte discussies te houden ja. Ben een heel ander mens geworden nu. Voel me als een paardenbloemzaadje dat eindelijk verlost is van de stam en nu door de wind meegevoerd wordt naar mijn ware bestemming. Klaar om m'n eigen wortels in de grond te schieten.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je issues had voor die datum? En trek me toch niks aan van mensen hier, weet je toch duifje
.
So so negatieve vibes.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chloro op internet voor 1-1-2014.
[ afbeelding ]
Terwijl je toen ook al het beste met iedereen voor had. Iedereen op scherp zetten en laten nadenken is goed.quote:
Wat fijn dat je altijd al in me geloofd hebt.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl je toen ook al het beste met iedereen voor had. Iedereen op scherp zetten en laten nadenken is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |