Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Als ik tegen kneusjes speel ben ik ook minder gemotiveerd en is het lastig concentratie vast te houden inderdaad. Maak je meer fouten.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:39 schreef Norrage het volgende:
Dit is wel serieus lastig voor Wawa hoor. Jullie doen alsof het zo makkelijk is
Goeie vraag. Laten we hopen dat we dat halen. Weet niet of ze dan op de baan moeten blijven.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:39 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe laat hebben we vuurwerk? En mag Rafa dan 10 min gemasseerd worden?
Vuurwerk is allang bezig, ze hebben geen hinder ervanquote:Op zondag 26 januari 2014 11:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goeie vraag. Laten we hopen dat we dat halen. Weet niet of ze dan op de baan moeten blijven.
Het is bovendien zijn eerste GS finale. Dan is dit nog extra vreemd en bizar hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ik tegen kneusjes speel ben ik ook minder gemotiveerd en is het lastig concentratie vast te houden inderdaad. Maak je meer fouten.
Eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:41 schreef franklop het volgende:
Jullie vergeten ook wel dat Wawrinka dichtbij zijn eerste GS-zege is he.. Bijna iedereen gaat dan nadenken en verliest zijn concentratie. Eerst deze set afwachten of hij daadwerkelijk mentaal geknakt is.
En weer teruggezet.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:43 schreef franklop het volgende:
Eerste tekenen dat Wawa de knop weer enigzins omgezet heeft
Scheelt dat ie wel finales heeft gespeeld op lager niveau. Lijkt me veel te schelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is bovendien zijn eerste GS finale. Dan is dit nog extra vreemd en bizar hoor.
Ditquote:
In 1990 was het nog duidelijk hoorbaar en stopten ze ook. Was tijdens een halve finale toen Edberg Wilander helemaal wegspeelde (6-1 6-1 6-2 ofzo).quote:Op zondag 26 januari 2014 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Vuurwerk is allang bezig, ze hebben geen hinder ervan
Heel vaak ja. Of bedoel je in deze wedstrijd?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef stefan92 het volgende:
Is Toni ooit weleens in beeld geweest zonder dat hij praat?
Nope. Rafa moet wel om de seconde illegale coaching krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef stefan92 het volgende:
Is Toni ooit weleens in beeld geweest zonder dat hij praat?
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, Nadal is alleen maar zo succesvol omdat hij doping gebruikt, doet alsof hij blessures heeft en illegaal wordt gecoacht.
Ik betwijfel of je een blessure behandeling kan vergelijken met een strafschop in de voetbalquote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef alors het volgende:
Ik zeg ook niet dat het gemakkelijk is om je af te sluiten voor wat er allemaal aan randgebeuren omheen zit bij een finale, maar je moet het wel kunnen. Het is onderdeel van. En ik vind het niet zielig voor Wawa dat hij daarmee moet dealen, het hoort er gewoon bij.
Net als penalty's bij voetbal, die gaan er op de training ook altijd in, maar op het moment suprême gaat het nogal eens mis, dat is mentaal en daar moet je ook mee om kunnen gaan.
Oké.quote:
In deze wedstrijd volgens mij letterlijk nooit en daar buitenom bijna nooit.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heel vaak ja. Of bedoel je in deze wedstrijd?
Alleen Nadal doet dat?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope. Rafa moet wel om de seconde illegale coaching krijgen natuurlijk.
Het gebeurt op de baan hè.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen Nadal doet dat?
Wel knap dat ondanks dat toni fulltime gefilmd wordt het zo weinig in beeld wordt gebracht
Ik snap sowieso niet waarom dat niet mag.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope. Rafa moet wel om de seconde illegale coaching krijgen natuurlijk.
Omdat het illegaal is natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom dat niet mag.
Als Nadal wint is het omdat die zo goed is en als de tegenstander wint is het omdat (vul zelf maar een excuus in)quote:Op zondag 26 januari 2014 11:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, Nadal is alleen maar zo succesvol omdat hij doping gebruikt, doet alsof hij blessures heeft en illegaal wordt gecoacht.
Nu is het over. (Hoop ik toch).quote:
Klopt Nadal geeft wel eens lichamelijk ongemak aan maar als je eens wist hoe vaak hij meerdere pijntjes heeft... Zoals nu, het is niet alleen de rugquote:Op zondag 26 januari 2014 11:54 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Als Nadal wint is het omdat die zo goed is en als de tegenstander wint is het omdat (vul zelf maar een excuus in)
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:00 schreef Norrage het volgende:
Als Wawa toch wint, is het nu toch minder lafjes. Toch een hele mentale challenge overwonnen. Een opgave was pas echt kut geweest. Fantastisch gebaar van fantastische sportman Rafa
Ook fantastisch dat Wawrinka Nadal een set heeft gegeven.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:00 schreef Norrage het volgende:
Als Wawa toch wint, is het nu toch minder lafjes. Toch een hele mentale challenge overwonnen. Een opgave was pas echt kut geweest. Fantastisch gebaar van fantastische sportman Rafa
Beste wedstrijd ooit.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel de beste finale die ik ooit gezien hebWat een niveau
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jouw doorzettingsvermogen is bewonderenswaardigquote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
waar heeft die last van dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso fantastisch dat Rafa heeft doorgespeeld. Denk dat er maar weinig zijn die dat hadden gedaan, zelfs in een GS finale
Onderrug.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
waar heeft die last van dan?
Geeft niet, Nadal heeft het veel lastiger in servicegames dan in returngames.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar hij zal nu wel weer gebroken worden.
Overdosis steroïden.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
waar heeft die last van dan?
Sarcastisch?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:08 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat een uitbarsting weer van wawrinka. die heeft zijn emoties echt niet onder controle
quote:
Sportief.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Laten we allemaal hopen dat dit het definitieve einde is van Nadal.
eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:12 schreef Gruisman het volgende:
Het niveau hier daalt wel altijd met de GS's zeg
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Integendeel maar is een gevolg van de kutfinale door de blessure van Nadal. Het is zijn mooiste toernooioverwinning en alleen een lach kan er afquote:
Jaquote:
Ja, vanaf morgen.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Maar had je nog voorbeelden waar Nadal een blessure erger voordoet om zijn tegenstander te ontregelen?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Schitterend, Stanimal! Zeer, zeer verdiend.
En *hulde* voor Nadal, zeer sportief aan het net.
Ik ben helemaal niet voor Nadal, verre van. Maar ik heb wel veel respect voor hem als sportman. En je post is verder uiteraard ook te debiel voor woorden.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor Nadal, verre van. Maar ik heb wel veel respect voor hem als sportman. En je post is verder uiteraard ook te debiel voor woorden.
Eurosportquote:Op zondag 26 januari 2014 12:16 schreef Paint-Man het volgende:
Het feit dat dit altijd wordt vertaaldNOS
Service he?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:16 schreef Paint-Man het volgende:
Op Eurosport kun je het zonder vertaling kijken.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:16 schreef Paint-Man het volgende:
Wel logisch toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:16 schreef Paint-Man het volgende:
Hier op Eurosport vertalen ze het ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op Eurosport kun je het zonder vertaling kijken.
Kinderen, ouderen, mensen zonder opleiding. Denk toch wel 20% van de mensen die dit kijkt het niet kan verstaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:18 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Als je anno 2014 nog steeds geen basis engels kunt volgen is er iets mis met je.
Ik geloof niet dat je mijn reactie begrijpt.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:18 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Nee gelukkig laat je ook niet merken dat je niet voor Nadal bent
Alsof iedereen dat vroeger op school heeft gehad zoals wij dat hebben gehad. Er is nogal een verschil tussen generaties.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:18 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Als je anno 2014 nog steeds geen basis engels kunt volgen is er iets mis met je.
Federer nog in de top tien? Zal niet lang duren voordat hij daar niet meer in staat lijkt me.quote:
Ik vind het hilarischer dat Del Potro in de top 4 staat. Die man loopt voor mijn gevoel consistent te falen, maar toch weet hij zijn punten binnen te halenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer nog in de top tien? Zal niet lang duren voordat hij daar niet meer in staat lijkt me.
Achtste nu, volgens dit lijstje.quote:
Gaat best hard.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Achtste nu, volgens dit lijstje.
Wel veel verschil met de nummer 9.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer nog in de top tien? Zal niet lang duren voordat hij daar niet meer in staat lijkt me.
Oké, dat scheelt dan nog.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel veel verschil met de nummer 9.
Jij blijquote:Op zondag 26 januari 2014 12:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zondag 26 januari 2014 12:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik vind het hilarischer dat Del Potro in de top 4 staat. Die man loopt voor mijn gevoel consistent te falen, maar toch weet hij zijn punten binnen te halen
Hoezo dan? Hij heeft deze halve finale verdedigd en hij staat best ver voor Gasquet, Tsonga en Raonic, die gaan hem echt niet allemaal snel inhalen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik begin je posts te waarderen.quote:
Het was een gevoel.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Hij heeft deze halve finale verdedigd en hij staat best ver voor Gasquet, Tsonga en Raonic, die gaan hem echt niet allemaal snel inhalen.
Omdat hij weet dat als hij topfit was dat hij dan had gewonnen. Vind het wel tof niet dat hij niet zo hypocriet doet. Verder heeft hij hem wel netjes gefeliciteerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat Nadal wel weinig woorden overheeft voor Stan.
Goed gezegd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat als hij topfit was dat hij dan had gewonnen. Vind het wel tof niet dat hij niet zo hypocriet doet. Verder heeft hij hem wel netjes gefeliciteerd.
Zou dat niet hypocriet en nep zijn na zo'n finale?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat Nadal wel weinig woorden overheeft voor Stan.
Federer?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef Rosario het volgende:
Goede speech van Nadal. Goed dat hij niet als een klein kind zoals een zekere Zwitser in 2009.
Ja, eigenlijk wel. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou dat niet hypocriet en nep zijn na zo'n finale?
Maak je zin even af.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef Rosario het volgende:
Goede speech van Nadal. Goed dat hij niet als een klein kind zoals een zekere Zwitser in 2009.
Serieus, ook met die geweldige backhand?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Paint-Man het volgende:
Vind Wawrinka alleen echt zon duizend in een dozijn tennisser. Desalniettemin heeft die wel een puik toernooi gespeeld
Zie jojo's UI. Eerste plaatje na '1'.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen dan? Ik ben het vergeten.
Hij verslaat bijna nooit grote tennissers. Wint altijd de kleine potjes. Met dit toernooi als uitzondering.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus, ook met die geweldige backhand?
Klopt, zelfde als Berdych, Tsonga, en bijna alles andere subtoppers.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:27 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Hij verslaat bijna nooit grote tennissers. Wint altijd de kleine potjes. Met dit toernooi als uitzondering.
Tsonga maakt het de top 4 vaak nog wel erg moeilijk. Del Potro heeft ook wel zn potten gewonnen. Deze man gaat er heel vaak in 3/4 sets af.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, zelfde als Berdych, Tsonga, en bijna alles andere subtoppers.
Het is dat jij het bent, anders zou ik nu alleen reageren met:quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
Kondigt hij zo aan dat hij weer teruggaat naar vrouw en kind?Heeft zij nog geen ander dan?
Al een hele tijd ja. Die break duurde niet erg lang toen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
zijn vrouw? Weer gemist dat ze weer samen zijn?
...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
Kondigt hij zo aan dat hij weer teruggaat naar vrouw en kind?Heeft zij nog geen ander dan?
Al meer dan een jaar weer volgens mij.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
Nee, maar anders klopte mijn grap niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is dat jij het bent, anders zou ik nu alleen reageren met:
Ow okquote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al een hele tijd ja. Die break duurde niet erg lang toen.
Is ie al lang weer terug bij toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
Rebreak dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stan zorgde snel voor de rebreakquote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Stan zorgde snel voor de rebreak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Non-stopsport.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:31 schreef Paint-Man het volgende:
Het is weer non stop topsport. Schaatsen en Veldrijden de grote mondiale sporten. En paardensport![]()
![]()
![]()
Phillip Petzschner, Wimbledon een paar jaar geleden.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar had je nog voorbeelden waar Nadal een blessure erger voordoet om zijn tegenstander te ontregelen?
Deze keer telt sowieso niet lijkt mij want hij had blijkbaar gewoon een blessure.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Phillip Petzschner, Wimbledon een paar jaar geleden.
Doet er verder niet toe. Stan hield uiteindelijk toch z'n koppie erbij.
Opmerkelijk inderdaad. Kennelijk is de AO niet de aangewezen plek om Sampras' (ex-) record te evenaren.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Gruisman het volgende:
Fed lukte het niet in de finale van de AO 2009 om de 14e GS te halen. Nadal overkomt hetzelfde in de AO 2014... history repeats itself
Het is ook het enige GS waar je nog weleens een verrassende winnaar hebt (behalve DP in de US Open).quote:Op zondag 26 januari 2014 12:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Opmerkelijk inderdaad. Kennelijk is de AO niet de aangewezen plek om Sampras' (ex-) record te evenaren.
Murray op Wimbledon vond ik eigenlijk ook wel verrassendquote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is ook het enige GS waar je nog weleens een verrassende winnaar hebt (behalve DP in de US Open).
Ja, dat klopt inderdaad. Hoewel ook op WImbledon soms rare snuiters de finale halen... zelfs een Berdych.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is ook het enige GS waar je nog weleens een verrassende winnaar hebt (behalve DP in de US Open).
Dat weet niemand nu natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe erg is het gesteld met Nadal's rug? Federer 2013 erg, of gaat hij RG wel weer gewoon winnen?
Ja, maar wel een topper, geen subtopper.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Murray op Wimbledon vond ik eigenlijk ook wel verrassend
Daar zijn er veel meer van. Maar ik doel echt op het winnen ervan. Becker (toen hij voor het eerst won), Cash en Ivanisevic waren verrassend sinds 1985, verder kan ik er geeneen bedenken.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Hoewel ook op WImbledon soms rare snuiters de finale halen... zelfs een Berdych.
Ook geen Na Li topicquote:Op zondag 26 januari 2014 12:39 schreef Gruisman het volgende:
Er is helemaal geen Stan Wawrinka topic
Het is meer dat Nadal op RG onverslaanbaar is. Ook Wimbledon is meer open omdat Federer niet zo dominant meer is en Nadal het er lastiger heeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Hoewel ook op WImbledon soms rare snuiters de finale halen... zelfs een Berdych.
Dat betwijfel ik heel erg. Je gaat er dan van uit dat Stan niet slechter gaat spelen en Nadal niet beter. Ik denk dat Nadal dan wel in de wedstrijd was gekomen, al had Stan dan zeker ook kunnen winnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:38 schreef tennisboy het volgende:
Mooi dat Wawrinka gewonnen heeft.. Speelde prima tot dat Nadal geblesseerd werd. Zonder Nadal zijn blessure was het waarschijnlijk wel 3-0 gewonnen.
Ja, zeker Ivanisevic, die kwam toch als wildcard binnen, toen?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
Daar zijn er veel meer van. Maar ik doel echt op het winnen ervan. Becker (toen hij voor het eerst won), Cash en Ivanisevic waren verrassend sinds 1985, verder kan ik er geeneen bedenken.
Nooit wat gewonnen op de OS-titel na.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:39 schreef Gruisman het volgende:
Er is helemaal geen Stan Wawrinka topic
Nou sorry hoor, heb de finale niet gekeken en misschien was er wel iets naar buiten gekomen tijdens de westrijd.quote:
Klopt, in zijn vierde finale won hij toen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, zeker Ivanisevic, die kwam toch als wildcard binnen, toen?
En dan schelen ze ook nog eens 5 jaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Gruisman het volgende:
Fed lukte het niet in de finale van de AO 2009 om de 14e GS te halen. Nadal overkomt hetzelfde in de AO 2014... history repeats itself
We zullen morgen wel iets horen. Ben benieuwd. Hopelijk is het snel weer weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:41 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, heb de finale niet gekeken en misschien was er wel iets naar buiten gekomen tijdens de westrijd.
zal die dan vast wel spelenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:43 schreef Gruisman het volgende:
Als die slim is slaat die IW en Miami gewoon over
Hij heeft de wedstrijd uitgespeeld en hij heeft geen MRI scan laten maken tijdens de wedstrijd dus daar valt toch niets zinnigs over te zeggenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:41 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, heb de finale niet gekeken en misschien was er wel iets naar buiten gekomen tijdens de westrijd.
Waarom dat? Misschien valt die blessure wel heel erg mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:43 schreef Gruisman het volgende:
Als die slim is slaat die IW en Miami gewoon over
Krajicek toch ook wel in '96, gezien zijn blessures in het jaar ervoor. Hij was toen niet voor niets teruggezakt naar ergens rond de 15e plaats.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar wel een topper, geen subtopper.
[..]
Daar zijn er veel meer van. Maar ik doel echt op het winnen ervan. Becker (toen hij voor het eerst won), Cash en Ivanisevic waren verrassend sinds 1985, verder kan ik er geeneen bedenken.
Ja, inderdaad, absoluut. Verder was het alleen één keer Hewitt, en verder Edberg, Becker en vooral veel Federer en Sampras.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Krajicek toch ook wel in '96, gezien zijn blessures in het jaar ervoor. Hij was toen niet voor niets teruggezakt naar ergens rond de 15e plaats.
Agassi in 1992quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, absoluut. Verder was het alleen één keer Hewitt, en verder Edberg, Becker en vooral veel Federer en Sampras.
Je kan er op dit moment natuurlijk helemaal niets van zeggen. Federer heeft ook vaak last (gehad?) van zijn rug en heeft zelf toegegeven dat hij wellicht te vaak gespeeld heeft in 2013, en dat hij dus beter wat toernooien had kunnen overslaan, maar hij speelde desondanks gewoon door.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dat? Misschien valt die blessure wel heel erg mee.
Dit inderdaad, en hij moet het risico gewoon niet willen nemen. Lekker graveltoernooitjes spelen tot Wimbledon is het beste voor hem. Dan neem je maar op de koop toe dat je die niet meer wint.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je kan er op dit moment natuurlijk helemaal niets van zeggen. Federer heeft ook vaak last (gehad?) van zijn rug en heeft zelf toegegeven dat hij wellicht te vaak gespeeld heeft in 2013, en dat hij dus beter wat toernooien had kunnen overslaan, maar hij speelde desondanks gewoon door.
En dan hebben we het nog niet eens over Murray, die zelfs onder het mes moest.
Het kan dus heel erg variëren.
Welke blessure?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dat? Misschien valt die blessure wel heel erg mee.
Dat lijkt mij inderdaad een stuk verstandiger.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit inderdaad, en hij moet het risico gewoon niet willen nemen. Lekker graveltoernooitjes spelen tot Wimbledon is het beste voor hem. Dan neem je maar op de koop toe dat je die niet meer wint.
Uiteraard. Kans een stuk kleiner geworden dat Nadal Federer inhaalt met het aantal grandslams.quote:
Rafa geblesseerd gedurende de hele wedstrijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Oh nee, ik heb het gemist, wat is er hier in hemels naam gebeurd?
vanaf het derde game in de tweede set.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:09 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Rafa geblesseerd gedurende de hele wedstrijd.
Hij voelde zijn rug al tijdens het opwarmen, zegt hij net tijdens de persconferentiequote:Op zondag 26 januari 2014 13:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
vanaf het derde game in de tweede set.
twitter:AustralianOpen twitterde op zondag 26-01-2014 om 12:50:25#Nadal says he felt his back go during the warm up. "I tried to finish the match for the crowd, for the opponent for me." #ausopen reageer retweet
Jammerquote:Op zondag 26 januari 2014 13:14 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hij voelde zijn rug al tijdens het opwarmen, zegt hij net tijdens de persconferentietwitter:AustralianOpen twitterde op zondag 26-01-2014 om 12:50:25#Nadal says he felt his back go during the warm up. "I tried to finish the match for the crowd, for the opponent for me." #ausopen reageer retweet
Zijn rugblessure. Je hebt de wedstrijd toch ook gezien?quote:
Tenzij? Je bedoelt 'mits' neem ik aan?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad een stuk verstandiger.
Rafa hoeft absoluut niet te vrezen voor zijn #1 positie, is zo'n 2000 punten uitgelopen op Djoko bij deze AO, dus hoop ik dat hij inderdaad niet het verkeerde voorbeeld van Federer gaat volgen.
Gewoon lekker gravelbijten in Zuid-Amerika. Tenzij het allemaal wel mee blijkt te vallen, uiteraard.
Onze Neerlandicus! Moet Federer-fan trouwens niet zonder streepje zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tenzij? Je bedoelt 'mits' neem ik aan?
Hij gaat op gravel spelen als zijn rug verkloot is. Als de rug mee blijkt te vallen, gaat hij gewoon hardcourt spelen, IW, Miami.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tenzij? Je bedoelt 'mits' neem ik aan?
Nee, op grond van de facultatievestreepjesregel mag je een koppelteken in een woord zetten als je dat nodig vindt voor de leesbaarheid. En het blijft toch FOK!.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Onze Neerlandicus! Moet Federer-fan trouwens niet zonder streepje zijn?
Oké, ik snap het.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hij gaat op gravel spelen als zijn rug verkloot is. Als de rug mee blijkt te vallen, gaat hij gewoon hardcourt spelen, IW, Miami.
twitter:AustralianOpen twitterde op zondag 26-01-2014 om 14:37:45#Wawrinka "I didn't call many people (after the match but my wife, my daughter, my sister & Roger called me." #ausopen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |