Alleen Nadal doet dat?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope. Rafa moet wel om de seconde illegale coaching krijgen natuurlijk.
Het gebeurt op de baan hè.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen Nadal doet dat?
Wel knap dat ondanks dat toni fulltime gefilmd wordt het zo weinig in beeld wordt gebracht
Ik snap sowieso niet waarom dat niet mag.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope. Rafa moet wel om de seconde illegale coaching krijgen natuurlijk.
Omdat het illegaal is natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom dat niet mag.
Als Nadal wint is het omdat die zo goed is en als de tegenstander wint is het omdat (vul zelf maar een excuus in)quote:Op zondag 26 januari 2014 11:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, Nadal is alleen maar zo succesvol omdat hij doping gebruikt, doet alsof hij blessures heeft en illegaal wordt gecoacht.
Nu is het over. (Hoop ik toch).quote:
Klopt Nadal geeft wel eens lichamelijk ongemak aan maar als je eens wist hoe vaak hij meerdere pijntjes heeft... Zoals nu, het is niet alleen de rugquote:Op zondag 26 januari 2014 11:54 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Als Nadal wint is het omdat die zo goed is en als de tegenstander wint is het omdat (vul zelf maar een excuus in)
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:00 schreef Norrage het volgende:
Als Wawa toch wint, is het nu toch minder lafjes. Toch een hele mentale challenge overwonnen. Een opgave was pas echt kut geweest. Fantastisch gebaar van fantastische sportman Rafa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |