Goed gezegd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat als hij topfit was dat hij dan had gewonnen. Vind het wel tof niet dat hij niet zo hypocriet doet. Verder heeft hij hem wel netjes gefeliciteerd.
Zou dat niet hypocriet en nep zijn na zo'n finale?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat Nadal wel weinig woorden overheeft voor Stan.
Federer?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef Rosario het volgende:
Goede speech van Nadal. Goed dat hij niet als een klein kind zoals een zekere Zwitser in 2009.
Ja, eigenlijk wel. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou dat niet hypocriet en nep zijn na zo'n finale?
Maak je zin even af.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef Rosario het volgende:
Goede speech van Nadal. Goed dat hij niet als een klein kind zoals een zekere Zwitser in 2009.
Serieus, ook met die geweldige backhand?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Paint-Man het volgende:
Vind Wawrinka alleen echt zon duizend in een dozijn tennisser. Desalniettemin heeft die wel een puik toernooi gespeeld
Zie jojo's UI. Eerste plaatje na '1'.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen dan? Ik ben het vergeten.
Hij verslaat bijna nooit grote tennissers. Wint altijd de kleine potjes. Met dit toernooi als uitzondering.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus, ook met die geweldige backhand?
Klopt, zelfde als Berdych, Tsonga, en bijna alles andere subtoppers.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:27 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Hij verslaat bijna nooit grote tennissers. Wint altijd de kleine potjes. Met dit toernooi als uitzondering.
Tsonga maakt het de top 4 vaak nog wel erg moeilijk. Del Potro heeft ook wel zn potten gewonnen. Deze man gaat er heel vaak in 3/4 sets af.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, zelfde als Berdych, Tsonga, en bijna alles andere subtoppers.
Het is dat jij het bent, anders zou ik nu alleen reageren met:quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
Kondigt hij zo aan dat hij weer teruggaat naar vrouw en kind?Heeft zij nog geen ander dan?
Al een hele tijd ja. Die break duurde niet erg lang toen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
zijn vrouw? Weer gemist dat ze weer samen zijn?
...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
Kondigt hij zo aan dat hij weer teruggaat naar vrouw en kind?Heeft zij nog geen ander dan?
Al meer dan een jaar weer volgens mij.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
Nee, maar anders klopte mijn grap niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is dat jij het bent, anders zou ik nu alleen reageren met:
Ow okquote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al een hele tijd ja. Die break duurde niet erg lang toen.
Is ie al lang weer terug bij toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |