Klopt, zelfde als Berdych, Tsonga, en bijna alles andere subtoppers.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:27 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Hij verslaat bijna nooit grote tennissers. Wint altijd de kleine potjes. Met dit toernooi als uitzondering.
Tsonga maakt het de top 4 vaak nog wel erg moeilijk. Del Potro heeft ook wel zn potten gewonnen. Deze man gaat er heel vaak in 3/4 sets af.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, zelfde als Berdych, Tsonga, en bijna alles andere subtoppers.
Het is dat jij het bent, anders zou ik nu alleen reageren met:quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
Kondigt hij zo aan dat hij weer teruggaat naar vrouw en kind?Heeft zij nog geen ander dan?
Al een hele tijd ja. Die break duurde niet erg lang toen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
zijn vrouw? Weer gemist dat ze weer samen zijn?
...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
Kondigt hij zo aan dat hij weer teruggaat naar vrouw en kind?Heeft zij nog geen ander dan?
Al meer dan een jaar weer volgens mij.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
Nee, maar anders klopte mijn grap niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is dat jij het bent, anders zou ik nu alleen reageren met:
Ow okquote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al een hele tijd ja. Die break duurde niet erg lang toen.
Is ie al lang weer terug bij toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Federer-fan het volgende:
Rebreak dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stan zorgde snel voor de rebreakquote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Stan zorgde snel voor de rebreak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Non-stopsport.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:31 schreef Paint-Man het volgende:
Het is weer non stop topsport. Schaatsen en Veldrijden de grote mondiale sporten. En paardensport![]()
![]()
![]()
Phillip Petzschner, Wimbledon een paar jaar geleden.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar had je nog voorbeelden waar Nadal een blessure erger voordoet om zijn tegenstander te ontregelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |