Dit jaquote:Op zondag 26 januari 2014 12:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik vind het hilarischer dat Del Potro in de top 4 staat. Die man loopt voor mijn gevoel consistent te falen, maar toch weet hij zijn punten binnen te halen
Hoezo dan? Hij heeft deze halve finale verdedigd en hij staat best ver voor Gasquet, Tsonga en Raonic, die gaan hem echt niet allemaal snel inhalen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer nog in de top tien? Zal niet lang duren voordat hij daar niet meer in staat lijkt me.
Eerlijk is eerlijk, ik begin je posts te waarderen.quote:
Het was een gevoel.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Hij heeft deze halve finale verdedigd en hij staat best ver voor Gasquet, Tsonga en Raonic, die gaan hem echt niet allemaal snel inhalen.
Omdat hij weet dat als hij topfit was dat hij dan had gewonnen. Vind het wel tof niet dat hij niet zo hypocriet doet. Verder heeft hij hem wel netjes gefeliciteerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat Nadal wel weinig woorden overheeft voor Stan.
Goed gezegd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat als hij topfit was dat hij dan had gewonnen. Vind het wel tof niet dat hij niet zo hypocriet doet. Verder heeft hij hem wel netjes gefeliciteerd.
Zou dat niet hypocriet en nep zijn na zo'n finale?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat Nadal wel weinig woorden overheeft voor Stan.
Federer?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef Rosario het volgende:
Goede speech van Nadal. Goed dat hij niet als een klein kind zoals een zekere Zwitser in 2009.
Ja, eigenlijk wel. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou dat niet hypocriet en nep zijn na zo'n finale?
Maak je zin even af.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef Rosario het volgende:
Goede speech van Nadal. Goed dat hij niet als een klein kind zoals een zekere Zwitser in 2009.
Serieus, ook met die geweldige backhand?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Paint-Man het volgende:
Vind Wawrinka alleen echt zon duizend in een dozijn tennisser. Desalniettemin heeft die wel een puik toernooi gespeeld
Zie jojo's UI. Eerste plaatje na '1'.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen dan? Ik ben het vergeten.
Hij verslaat bijna nooit grote tennissers. Wint altijd de kleine potjes. Met dit toernooi als uitzondering.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus, ook met die geweldige backhand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |