Ook fantastisch dat Wawrinka Nadal een set heeft gegeven.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:00 schreef Norrage het volgende:
Als Wawa toch wint, is het nu toch minder lafjes. Toch een hele mentale challenge overwonnen. Een opgave was pas echt kut geweest. Fantastisch gebaar van fantastische sportman Rafa
Beste wedstrijd ooit.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel de beste finale die ik ooit gezien hebWat een niveau
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jouw doorzettingsvermogen is bewonderenswaardigquote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
waar heeft die last van dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso fantastisch dat Rafa heeft doorgespeeld. Denk dat er maar weinig zijn die dat hadden gedaan, zelfs in een GS finale
Onderrug.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
waar heeft die last van dan?
Geeft niet, Nadal heeft het veel lastiger in servicegames dan in returngames.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar hij zal nu wel weer gebroken worden.
Overdosis steroïden.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:06 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
waar heeft die last van dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |