Ja, inderdaad, absoluut. Verder was het alleen één keer Hewitt, en verder Edberg, Becker en vooral veel Federer en Sampras.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Krajicek toch ook wel in '96, gezien zijn blessures in het jaar ervoor. Hij was toen niet voor niets teruggezakt naar ergens rond de 15e plaats.
Agassi in 1992quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, absoluut. Verder was het alleen één keer Hewitt, en verder Edberg, Becker en vooral veel Federer en Sampras.
Je kan er op dit moment natuurlijk helemaal niets van zeggen. Federer heeft ook vaak last (gehad?) van zijn rug en heeft zelf toegegeven dat hij wellicht te vaak gespeeld heeft in 2013, en dat hij dus beter wat toernooien had kunnen overslaan, maar hij speelde desondanks gewoon door.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dat? Misschien valt die blessure wel heel erg mee.
Dit inderdaad, en hij moet het risico gewoon niet willen nemen. Lekker graveltoernooitjes spelen tot Wimbledon is het beste voor hem. Dan neem je maar op de koop toe dat je die niet meer wint.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je kan er op dit moment natuurlijk helemaal niets van zeggen. Federer heeft ook vaak last (gehad?) van zijn rug en heeft zelf toegegeven dat hij wellicht te vaak gespeeld heeft in 2013, en dat hij dus beter wat toernooien had kunnen overslaan, maar hij speelde desondanks gewoon door.
En dan hebben we het nog niet eens over Murray, die zelfs onder het mes moest.
Het kan dus heel erg variëren.
Welke blessure?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dat? Misschien valt die blessure wel heel erg mee.
Dat lijkt mij inderdaad een stuk verstandiger.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit inderdaad, en hij moet het risico gewoon niet willen nemen. Lekker graveltoernooitjes spelen tot Wimbledon is het beste voor hem. Dan neem je maar op de koop toe dat je die niet meer wint.
Uiteraard. Kans een stuk kleiner geworden dat Nadal Federer inhaalt met het aantal grandslams.quote:
Rafa geblesseerd gedurende de hele wedstrijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Oh nee, ik heb het gemist, wat is er hier in hemels naam gebeurd?
vanaf het derde game in de tweede set.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:09 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Rafa geblesseerd gedurende de hele wedstrijd.
Hij voelde zijn rug al tijdens het opwarmen, zegt hij net tijdens de persconferentiequote:Op zondag 26 januari 2014 13:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
vanaf het derde game in de tweede set.
twitter:AustralianOpen twitterde op zondag 26-01-2014 om 12:50:25#Nadal says he felt his back go during the warm up. "I tried to finish the match for the crowd, for the opponent for me." #ausopen reageer retweet
Jammerquote:Op zondag 26 januari 2014 13:14 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hij voelde zijn rug al tijdens het opwarmen, zegt hij net tijdens de persconferentietwitter:AustralianOpen twitterde op zondag 26-01-2014 om 12:50:25#Nadal says he felt his back go during the warm up. "I tried to finish the match for the crowd, for the opponent for me." #ausopen reageer retweet
Zijn rugblessure. Je hebt de wedstrijd toch ook gezien?quote:
Tenzij? Je bedoelt 'mits' neem ik aan?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad een stuk verstandiger.
Rafa hoeft absoluut niet te vrezen voor zijn #1 positie, is zo'n 2000 punten uitgelopen op Djoko bij deze AO, dus hoop ik dat hij inderdaad niet het verkeerde voorbeeld van Federer gaat volgen.
Gewoon lekker gravelbijten in Zuid-Amerika. Tenzij het allemaal wel mee blijkt te vallen, uiteraard.
Onze Neerlandicus! Moet Federer-fan trouwens niet zonder streepje zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tenzij? Je bedoelt 'mits' neem ik aan?
Hij gaat op gravel spelen als zijn rug verkloot is. Als de rug mee blijkt te vallen, gaat hij gewoon hardcourt spelen, IW, Miami.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tenzij? Je bedoelt 'mits' neem ik aan?
Nee, op grond van de facultatievestreepjesregel mag je een koppelteken in een woord zetten als je dat nodig vindt voor de leesbaarheid. En het blijft toch FOK!.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Onze Neerlandicus! Moet Federer-fan trouwens niet zonder streepje zijn?
Oké, ik snap het.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hij gaat op gravel spelen als zijn rug verkloot is. Als de rug mee blijkt te vallen, gaat hij gewoon hardcourt spelen, IW, Miami.
twitter:AustralianOpen twitterde op zondag 26-01-2014 om 14:37:45#Wawrinka "I didn't call many people (after the match but my wife, my daughter, my sister & Roger called me." #ausopen reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |