Deze keer telt sowieso niet lijkt mij want hij had blijkbaar gewoon een blessure.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Phillip Petzschner, Wimbledon een paar jaar geleden.
Doet er verder niet toe. Stan hield uiteindelijk toch z'n koppie erbij.
Opmerkelijk inderdaad. Kennelijk is de AO niet de aangewezen plek om Sampras' (ex-) record te evenaren.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Gruisman het volgende:
Fed lukte het niet in de finale van de AO 2009 om de 14e GS te halen. Nadal overkomt hetzelfde in de AO 2014... history repeats itself
Het is ook het enige GS waar je nog weleens een verrassende winnaar hebt (behalve DP in de US Open).quote:Op zondag 26 januari 2014 12:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Opmerkelijk inderdaad. Kennelijk is de AO niet de aangewezen plek om Sampras' (ex-) record te evenaren.
Murray op Wimbledon vond ik eigenlijk ook wel verrassendquote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is ook het enige GS waar je nog weleens een verrassende winnaar hebt (behalve DP in de US Open).
Ja, dat klopt inderdaad. Hoewel ook op WImbledon soms rare snuiters de finale halen... zelfs een Berdych.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is ook het enige GS waar je nog weleens een verrassende winnaar hebt (behalve DP in de US Open).
Dat weet niemand nu natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef 1239758715981 het volgende:
Hoe erg is het gesteld met Nadal's rug? Federer 2013 erg, of gaat hij RG wel weer gewoon winnen?
Ja, maar wel een topper, geen subtopper.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Murray op Wimbledon vond ik eigenlijk ook wel verrassend
Daar zijn er veel meer van. Maar ik doel echt op het winnen ervan. Becker (toen hij voor het eerst won), Cash en Ivanisevic waren verrassend sinds 1985, verder kan ik er geeneen bedenken.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Hoewel ook op WImbledon soms rare snuiters de finale halen... zelfs een Berdych.
Ook geen Na Li topicquote:Op zondag 26 januari 2014 12:39 schreef Gruisman het volgende:
Er is helemaal geen Stan Wawrinka topic
Het is meer dat Nadal op RG onverslaanbaar is. Ook Wimbledon is meer open omdat Federer niet zo dominant meer is en Nadal het er lastiger heeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Hoewel ook op WImbledon soms rare snuiters de finale halen... zelfs een Berdych.
Dat betwijfel ik heel erg. Je gaat er dan van uit dat Stan niet slechter gaat spelen en Nadal niet beter. Ik denk dat Nadal dan wel in de wedstrijd was gekomen, al had Stan dan zeker ook kunnen winnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:38 schreef tennisboy het volgende:
Mooi dat Wawrinka gewonnen heeft.. Speelde prima tot dat Nadal geblesseerd werd. Zonder Nadal zijn blessure was het waarschijnlijk wel 3-0 gewonnen.
Ja, zeker Ivanisevic, die kwam toch als wildcard binnen, toen?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
Daar zijn er veel meer van. Maar ik doel echt op het winnen ervan. Becker (toen hij voor het eerst won), Cash en Ivanisevic waren verrassend sinds 1985, verder kan ik er geeneen bedenken.
Nooit wat gewonnen op de OS-titel na.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:39 schreef Gruisman het volgende:
Er is helemaal geen Stan Wawrinka topic
Nou sorry hoor, heb de finale niet gekeken en misschien was er wel iets naar buiten gekomen tijdens de westrijd.quote:
Klopt, in zijn vierde finale won hij toen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, zeker Ivanisevic, die kwam toch als wildcard binnen, toen?
En dan schelen ze ook nog eens 5 jaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Gruisman het volgende:
Fed lukte het niet in de finale van de AO 2009 om de 14e GS te halen. Nadal overkomt hetzelfde in de AO 2014... history repeats itself
We zullen morgen wel iets horen. Ben benieuwd. Hopelijk is het snel weer weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:41 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, heb de finale niet gekeken en misschien was er wel iets naar buiten gekomen tijdens de westrijd.
zal die dan vast wel spelenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:43 schreef Gruisman het volgende:
Als die slim is slaat die IW en Miami gewoon over
Hij heeft de wedstrijd uitgespeeld en hij heeft geen MRI scan laten maken tijdens de wedstrijd dus daar valt toch niets zinnigs over te zeggenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:41 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, heb de finale niet gekeken en misschien was er wel iets naar buiten gekomen tijdens de westrijd.
Waarom dat? Misschien valt die blessure wel heel erg mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:43 schreef Gruisman het volgende:
Als die slim is slaat die IW en Miami gewoon over
Krajicek toch ook wel in '96, gezien zijn blessures in het jaar ervoor. Hij was toen niet voor niets teruggezakt naar ergens rond de 15e plaats.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar wel een topper, geen subtopper.
[..]
Daar zijn er veel meer van. Maar ik doel echt op het winnen ervan. Becker (toen hij voor het eerst won), Cash en Ivanisevic waren verrassend sinds 1985, verder kan ik er geeneen bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |