Selamat Makan!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef xuryah het volgende:
Vriend kookt vandaag. Bami! Hij is indo, dus dat heeft ie wel goed geleerd van zn mama![]()
Haha dankje!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef J03llV het volgende:
[..]
Selamat Makan!
Ben ook indoVandaag eet ik alleen lekker hollands, joepie
Vertell, niet bijgelezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen met de wedstrijd gaat ook weer typisch
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is volgens mij wel Indonesisch, maar ik denk dat hij er sajoer lodeh bij maakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Mironda90 het volgende:
Lekkermet gado gado? haha of is dat niet indisch (geen verstand van)
Vaderskant, ben halfbloedjequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha dankje!
Leuk! Van vaders of moederskant?
Lodehquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel Indonesisch, maar ik denk dat hij er sajoer lodeh bij maakt.
klinkt ook goed hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel Indonesisch, maar ik denk dat hij er sajoer lodeh bij maakt.
Ik vind Lodeh wel lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef J03llV het volgende:
[..]
Vaderskant, ben halfbloedje
[..]
LodehGeen persoonlijke favoriet
Sajoer Lodeh is een groente gerechtquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
klinkt ook goed hahaen is er dan ook speciaal vlees of is dat gewoon kip of vis ofzo? (ik ben echt een leek wat dat betreft)
Ja tempeh is ook lekker!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef J03llV het volgende:
Meh heb het anti lodeh gen van mn pa, zus en mams vinden het heerlijk. Ik ben daarentegrn gek op tempeh en kip smoor
Een speciale pasta, gepofte aardappelen, vis: zalm/kabeljauw, gevulde paprika's, mexicaans, iets met varkenshaas/biefstuk ik vind het altijd leuk iets lekkers te maken wat ik niet vaak eet (ik eet namelijk niet wekelijks biefstukquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef Mironda90 het volgende:
Morgen komt een vriend met dr vriend eten. Heb nog geen idee wat ik ga maken! Iemand een idee?
mmmmmmquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef DonJames het volgende:
Mijn beste vriend op de middelbare school was een indo, vaak meegeweest naar Pasar Malams en zo. Tjendol, Es Shanghai, spekkoek
Ik kan in het vervolg beter na een bepaald persoon gaan stemmen, als ik nog wat punten wil krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Nee! Stinkdingenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef DonJames het volgende:
En in mei ga ik met m'n 'dinnetje naar Indonesië! Nog nooit geweest, ben benieuwd. Zal ik op de terugreis een Durian meenemen in de handbagage?
Inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Dinnetje? Serieus? En zij vind het goed dat je haar zo noemt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef DonJames het volgende:
En in mei ga ik met m'n 'dinnetje naar Indonesië! Nog nooit geweest, ben benieuwd. Zal ik op de terugreis een Durian meenemen in de handbagage?
Dat heb ik dus net ook op, kant en klaar van de AH. Wat zat daar een muf smaakje aan. De beste boerenkool maakt nog altijd mijn moederquote:
het alternatief is "mijn partner".quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dinnetje? Serieus? En zij vind het goed dat je haar zo noemt?
Nah. Vriendin oid kan toch ook gewoon?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
het alternatief is "mijn partner".
tof! Was idd besproken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je foto's van gare du nord verschijnen ook op Facebook!
Zo ben ik ooit voorgesteld tijdens een datingperiode aan een vriend van diegene.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Of mijn neuk object maar dat wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd.
Mijn wederhelft, zoals mijn collega dat noemtquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
het alternatief is "mijn partner".
Nee gadver. Mijn lief is net zo erg vind ik :pquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah. Vriendin oid kan toch ook gewoon?Of mijn lief?
![]()
Ik maak hem precies zoals mijn moeder haha. Erg lekker was het weer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net ook op, kant en klaar van de AH. Wat zat daar een muf smaakje aan. De beste boerenkool maakt nog altijd mijn moeder
Toen volgde er ineens een kopstoot neem ik aan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit voorgesteld tijdens een datingperiode aan een vriend van diegene.
Neuh. Ik was echt verbaasd. Maar er heeft geen afspraakje meer plaats gevonden na die avond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Toen volgde er ineens een kopstoot neem ik aan?
Is dat een in België veel gebruikt woord? een Belg die ik ken zegt altijd mijn vrouwke.quote:
je lief voor je vriendin is inderdaad heel gebruikelijk in Vlaanderenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is dat een België veel gebruikt woord? een Belg die ik ken zegt altijd mijn vrouwke.
Zie je dat vervolgens 2 11 jarige tegen elkaar zeggen...quote:
Die kunnen niet van elkaar houdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zie je dat vervolgens 2 11 jarige tegen elkaar zeggen...
Nee, ging mij meer om dat u...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die kunnen niet van elkaar houden
dat is daar een stuk normaler dan hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, ging mij meer om dat u...
Wij tutoyeren extreem veel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is daar een stuk normaler dan hier
leuke belgen, met mooie accenten, weke knieënquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn ex is belg en die zei dat altijd.. Oh smelt ^^
Ja, normaal is het inderdaad gewoon "mijn vriendin"quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah. Vriendin oid kan toch ook gewoon?Of mijn lief?
![]()
Ook niks wordt gewaardeerd hier hequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, normaal is het inderdaad gewoon "mijn vriendin"
Ik dacht, ik doe eens wat anders. Lekker hip! gefaald dus![]()
Mankement?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef Merlijn het volgende:
Hier is het niet anders... Ik heb een grote lieffie en een kleine lieffie.Als ik het dan niet specifiek erbij zeg dan reageren ze allebei
![]()
Net trouwens de auto opgehaald. Ze hebben het mankement naar eigen zeggen opgelost, maar ik denk daar anders overNet maar een mail gestuurd, kijken hoe ze daarop reageren.
Als je een ouwe zak bent moet je niet meer zo hipperdeflip doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, normaal is het inderdaad gewoon "mijn vriendin"
Ik dacht, ik doe eens wat anders. Lekker hip! gefaald dus![]()
Zelfde met damesquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuke belgen, met mooie accenten, weke knieën
Het ding schudt onder belasting. (als je flink het gas in trapt)quote:
Ik zou dat goed laten uitzoeken op hun kosten. Straks is het weet jij wat voor iets en ben je duizenden euro's kwijt. Vraag 't ook gewoon ff hier in PTA en desnoods een andere garage oidquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het ding schudt onder belasting. (als je flink het gas in trapt)
Dealer geeft aan oorzaak niet gevonden te hebben, maar de auto naar BMW gebracht te hebben, waar die voorzien is van een nieuw vliegwiel en een nieuwe koppeling. Het is wel minder, maar niet verholpen.
tempert mijn aankoopvreugde weer
Doe ik ook. Ik heb het vooraf gemeld, nu net opnieuw aangekaart direct na het ophalen en ik heb er garantie op. Komt er geen adequate afhandeling, rij ik zelf langs BMW Kalfsbeek voor een second opinion.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat goed laten uitzoeken op hun kosten. Straks is het weet jij wat voor iets en ben je duizenden euro's kwijt. Vraag 't ook gewoon ff hier in PTA en desnoods een andere garage oid
Verstandigquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb het vooraf gemeld, nu net opnieuw aangekaart direct na het ophalen en ik heb er garantie op. Komt er geen adequate afhandeling, rij ik zelf langs BMW Kalfsbeek voor een second opinion.
Heb de eerste reactie al binnen dat direct morgenochtend contact op wordt genomen met de betreffende monteurs. Snel zijn ze welquote:
Vliegwiel plus montage (is veel werk), dat loopt inderdaad in de papieren. Het kan ook de aandrijfas nog zijn, maar het is wel een typisch vliegwielprobleem wat je beschrijft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb de eerste reactie al binnen dat direct morgenochtend contact op wordt genomen met de betreffende monteurs. Snel zijn ze wel
Als ze trouwens daadwerkelijk hebben gedaan wat hij aangeeft, hebben ze een onkostenpost van bijna 3000 euro aan de auto gehad... das bijna de helft van wat hij mij gekost heeft
Ik heb al eerder een scheve auto gehad en dat voelde hetzelfde. die heeft uiteindelijk twee complete assen vernaggeld. Deze voelt hetzelfde, maar met het verschil dat er geen trilling in het stuur of chassis zit als er geen belasting op zit... Either way, het wordt een (duur) uitzoekverhaal voor de dealert... ( en ik moet mijn lease-doos donderdag inleverenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vliegwiel plus montage (is veel werk), dat loopt inderdaad in de papieren. Het kan ook de aandrijfas nog zijn, maar het is wel een typisch vliegwielprobleem wat je beschrijft.
* DonJames is vroeger automonteur geweest
In een maand zoveel is best veel. Pas je op dat je niet gaat jo-jo'en?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
Gisteren Rush gekeken.
Goede film over niki lauda
Daarna nog een aflevering van the unit.
Vanmorgen was weer het weegmoment, altijd spannend!
Begonnen met 89,2 op 1 december.
Vorige week 84.2 en vanmorgen 83.2!
Mijn dag en bijna weekend begint al goed zo
alleen morgen uit eten, woensdag bowlen, donderdag schieten en vrijdag een feestje in het cafe
Ben benieuwd naar wat de weegschaal de komende 2 weken zegt
Daar pas ik zeker voor op, was de laatste 6 jaar ook stabiel rond de 82.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In een maand zoveel is best veel. Pas je op dat je niet gaat jo-jo'en?
Je hebt nog niet zo lang met je vriendin? 116 is wel heel veel! Ik denk dat ik max 90 gewogen heb en daar zit ik gelukkig ook weer mooi onder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Daar pas ik zeker voor op, was de laatste 6 jaar ook stabiel rond de 82.
alleen laatste jaar ging het omhoog.
Nu weer ff naar de 80 en daar houden
Fiets nu ook veel meer, dus moet goedkomen
Terug naar 116 wil ik nooooooooooit meer!
Flinke stok achter de deur dus
in bijna 2 maand 6 kg afgevallen he.. in 1 maand zou wel heel veel zijn!
(de extra kilo's kwamen door mijn vriendin hahaha, lekker eten, gezellig dit...feestje dat..)
3 kilo per maand is heel netjes. Niet te snel willenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
(de extra kilo's kwamen door mijn vriendin hahaha, lekker eten, gezellig dit...feestje dat..)
6 kilo in 2 maanden is een prima resultaatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heel hip .. 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:44 schreef DonJames het volgende:
Goeiemoggel!
see what I did there? Hip hè!![]()
4,5 jaar nuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt nog niet zo lang met je vriendin? 116 is wel heel veel! Ik denk dat ik max 90 gewogen heb en daar zit ik gelukkig ook weer mooi onder.
Ken het. Burn-out helpt trouwens ook... 15kg kwijt. (die er nu helaas weer ruimschoots aan zitten)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Relatie perikelen, tien kilo kwijt![]()
Werkt top hoor.
yes please!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:35 schreef problematiQue het volgende:
Hebben we hier al collectief gegeild op de nieuwe Fuji?
[ afbeelding ]
Bij mij waren dat er dik 20 bij..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ken het. Burn-out helpt trouwens ook... 15kg kwijt. (die er nu helaas weer ruimschoots aan zitten)
minder fijne manier om af te vallenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Relatie perikelen, tien kilo kwijt![]()
Werkt top hoor.
Vanmorgen vroeg wakker, dus 26 km op de teller ipv 15quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:48 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
4,5 jaar nu
Daarvoor was ik al op mijn goede gewicht.
116 was ook veeel te veel! ben ook maar 1.78 klein
3kg per maand is heeeeeel netjes vind ik zelf, toen ik zoveel ben afgevallen ging het langzamer
Ga zaterdagmorgen weer ff 30km fietsen op de MTB, vast wat compensatie voor het etentje.
Drink ook wat meer alcohol vrij dus komt allemaal vast goed!
In mijn hoofd zit het al prima, dat is het belangrijkste om vol te houden
zo! goed bezig op de vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg wakker, dus 26 km op de teller ipv 15
Gister ook al 30. Heb dit jaar 630 km gefietst nu. Zit je op strava?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zo! goed bezig op de vrijdagmorgen
nope, houd alles bij met sports-trackerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister ook al 30. Heb dit jaar 630 km gefietst nu. Zit je op strava?
Strava ftwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
nope, houd alles bij met sports-tracker
ook voor het hardlopen
Vloerisolatiegasten zitten onder de vloer, dus ik kan niet wegquote:
Je werkt met de ondergrondsequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vloerisolatiegasten zitten onder de vloer, dus ik kan niet weg
Nou, aangezien het morgen weekend is..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's bewerkenquote:
werken en vanavond naar de improvisatietheaterquote:
Waar zat jij ookweer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef andreas612 het volgende:
'k vind t mooi geweest in ieder geval
Jeej!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:38 schreef Ynske het volgende:
de wolken beginnen plaats te maken voor de zon
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga weer naar bed.. practica om 9u 's ochtends zijn niet aan mij besteed.
Ik ook. Luie jeugd!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Om negen uur ben ik meestal al een uur of 2 aan het werk
shanghai, binnenkort chinees nieuwjaar, halve kantoor is al op vakantie, geen projecten en ik ben ook zondag loesoe, moeilijk om dan nog de motivatie voor een vrijdag vast te houdenquote:
Ik rij in de ochtend en in de middag voor de file, doe dan eind van de middag mijn mail nog, documenten schrijven smorgens. Scheelt per dag minstens een uur aan file, vaak meer.quote:
Ik ben gewoon aan t werk, maar met een scheef oog meelezen maakt t toch altijd net iets leukerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik verveel me ook. Heb genoeg te doen, maar geen zin.
Last mail received: 9:53 ... Ik ook...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik kijk met een scheef oog naar mijn werk.
Voor dat trillen toch? Zijn je aandrijfassen wel recht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Last mail received: 9:53 ... Ik ook...
Auto gaat trouwens na het weekend terug naar de dealer. Ik twijfel nog of ik er maandag mee naar het werk moet gaan...
Ja. En geen idee, maar als ik er geen belasting op zet (dus gewoon niet acceleer maar constant blijf rijden) is het trillen er niet. Maar aangezien ik donderdag mijn leasedoos mag inleveren, is er wel haast bij...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Voor dat trillen toch? Zijn je aandrijfassen wel recht?
Wat doe jij eigenlijk in Shanghai? Ik studeer aan Fudan voor nog anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
shanghai, binnenkort chinees nieuwjaar, halve kantoor is al op vakantie, geen projecten en ik ben ook zondag loesoe, moeilijk om dan nog de motivatie voor een vrijdag vast te houden
Die Mégane? Maar wacht, je had een BMW gekocht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. En geen idee, maar als ik er geen belasting op zet (dus gewoon niet acceleer maar constant blijf rijden) is het trillen er niet. Maar aangezien ik donderdag mijn leasedoos mag inleveren, is er wel haast bij...
De lease-Scenic moet ingeleverd worden. Daarom heb ik een BMW prive gekocht waar dus iets aan mankeert.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die Mégane? Maar wacht, je had een BMW gekocht?
Hmmm, dan zou je in principe geen last moeten hebben van trillende assen, of trilt je hele wagen ipv alleen je stuur?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De lease-Scenic moet ingeleverd worden. Daarom heb ik een BMW prive gekocht waar dus iets aan mankeert.
Zijn de cardanrubbers nog goed? Die dus:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. En geen idee, maar als ik er geen belasting op zet (dus gewoon niet acceleer maar constant blijf rijden) is het trillen er niet. Maar aangezien ik donderdag mijn leasedoos mag inleveren, is er wel haast bij...
Weet ik veelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zijn de cardanrubbers nog goed? Die dus:
[ afbeelding ]
Nee, maar dat was het onderwerp niet.quote:
Point taken... Maar: geen idee DonJames. En PB: De hele auto schudt. Voelt als een diagonaal schudden van de autoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, maar dat was het onderwerp niet.![]()
![]()
Hoe is de uitlijning? Sporen alle wielen nog wel? Hoe is de uitlijning van je velgen? Niet toevallig op 1 velg meerdere loodjes verloren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Point taken... Maar: geen idee DonJames. En PB: De hele auto schudt. Voelt als een diagonaal schudden van de auto
Maar dat zou een dealer vrij snel moeten kunnen constateren. Is wel een duur geintje trouwens, daar niet van, mja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klinkt als toen wij de ophanging krom hadden gereden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klinkt als toen wij de ophanging krom hadden gereden.
Uitlijnen heeft niks met trillen te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoe is de uitlijning? Sporen alle wielen nog wel? Hoe is de uitlijning van je velgen? Niet toevallig op 1 velg meerdere loodjes verloren?
Aandrijflijn bij BMW gaat naar achter, kan ook een deel van je voortrein zijn die krom is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:12 schreef Merlijn het volgende:
Maar de aandrijflijn is er compleet onderuit geweest. dan hadden ze dat op kunnen merken.
Die ja. Is het al 5 uur?quote:
Een velg richt je. Uitlijnen is echt wat anders!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Aandrijflijn bij BMW gaat naar achter, kan ook een deel van je voortrein zijn die krom is.
[..]
Die ja. Is het al 5 uur?![]()
Overigens, als je een velg uitlijnt, richt je hem en is ie krom. En dat trilt als de pest.
wat doe je voor werk?quote:
Gekheid op een stokjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb lekker sate van varkenshaas gemaakt. Zo lekker
Kipreepjes met honing-mosterdsaus, worteltjes en broccoli...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb lekker sate van varkenshaas gemaakt. Zo lekker
XD -> permanente 4wd. Nog leuker voor de dealerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Aandrijflijn bij BMW gaat naar achter, kan ook een deel van je voortrein zijn die krom is.
[..]
Jepquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind varkenshaas echt heel lekker.
Stage, eind maart ben ik weer pleite.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:46 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in Shanghai? Ik studeer aan Fudan voor nog anderhalf jaar.
Waar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Stage, eind maart ben ik weer pleite.
Nice! Gefeli!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:58 schreef Susteren het volgende:
Yes, vandaag een grote opdracht voor een kledingbedrijf gekregen: 400+ productfoto's en diverse korte commercials!
Netjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:58 schreef Susteren het volgende:
Yes, vandaag een grote opdracht voor een kledingbedrijf gekregen: 400+ productfoto's en diverse korte commercials!
Vakkenvullenquote:
Bijkomen van drukke week. Mila Jovovich op tv = altijd lekker...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:24 schreef J03llV het volgende:
Wat is FOT! aan het doen op deze vrijdagavond?
Collegehumor? was dat?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:48 schreef J03llV het volgende:
Ook nog steeds wakker, beetje collegehumor aan t kijken
Thx!quote:
Nee, ik bedoel, bij wat voor bedrijf loop je stage?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:00 schreef andreas612 het volgende:
[..]
5 min lopen vanaf south shaanxi road
Oh, architectenbureauquote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:36 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, bij wat voor bedrijf loop je stage?
Voor sate vind ik het nietsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind varkenshaas echt heel lekker.
Ik was aan het wachten tot ik mijn vriend zou kunnen gaan ophalen. Uiteindelijk bij de hond in slaap gevallen op de bank en rond half 5 wakker gebeld. Meteen ook maar wat vrienden thuis gebracht.. Oh damn wat hadden ze het hangen..quote:
Nee, ben nog een jonge god hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:07 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nice! Was je al eens eerder in China geweest?
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het mooi geweest, ga kippetje in de oven gooien
Jeetje, dat je dat voor hem over hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten tot ik mijn vriend zou kunnen gaan ophalen. Uiteindelijk bij de hond in slaap gevallen op de bank en rond half 5 wakker gebeld. Meteen ook maar wat vrienden thuis gebracht.. Oh damn wat hadden ze het hangen..
Op de motorfietsquote:
Bijzondere posequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:37 schreef Susteren het volgende:
Edditen als je net wakker bent![]()
[ afbeelding ]
Kennelijk heb je prima door wat er mis is gegaan, doe het dan gewoon goedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb nog veel te leren zeg. Heb een vrachtje foto's gemaakt in een huis wat verbouwd wordt. (geen 'mooie' foto's maar gewoon foto's om de verbouwing vast te leggen)
Het konden net foto's van een aardappelcamera zijn geweest.![]()
Expres camera op Tv gezet zodat ik die vrij laag zou kunnen zetten (binnen is het immers vrij donker voor een camera) en ISO op automatisch. Blegh...
En met zo'n kitlensje begin je binnen ook niet veel (lees; lichtsterkte en minimaal 18mm wijd).
Wordt je niet blij van als je dergelijke foto's bekijkt.
Eens kijken of ik het met Lightroom nog wat kan rechttrekken...
Wat? Door Tv te kiezen? Of automatische ISO?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:56 schreef andreas612 het volgende:
Kennelijk heb je prima door wat er mis is gegaan, doe het dan gewoon goed![]()
Da's ook primaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat? Door Tv te kiezen? Of automatische ISO?
De keuze voor Tv heb ik al aangegeven, automatisch ISO heb ik gedaan omdat met minimaal F3.5 al snel in ISO omhoog moet.
En we zijn aan het leren hè. Dan mag je fouten maken!
Of je prakt er een statief onderquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat? Door Tv te kiezen? Of automatische ISO?
De keuze voor Tv heb ik al aangegeven, automatisch ISO heb ik gedaan omdat met minimaal F3.5 al snel in ISO omhoog moet.
En we zijn aan het leren hè. Dan mag je fouten maken!
Ik moest rennen vanwege het beton wat gegoten werdquote:
Is toch leuk. Lekker avondje weg met zijn vrienden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje, dat je dat voor hem over hebt
Av, statief, ISO100, diafragma van f/11, 2-sec timer om trillingen te voorkomen, spiegel omhoog klappen. Dan kom je heel eind denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik moest rennen vanwege het beton wat gegoten werd![]()
Maar inderdaad t/m ergens in augustus o.i.d. hou ik die verbouwing een beetje bij en dan is een statief misschien wel handig inderdaad. Plus minder milimeters op de lens
Maar wat zijn jullie tips dan voor het schieten in huis (waar je dus alleen licht vanuit de ramen krijgt)? Nog steeds op Tv of liever Av (en je diafragma zo ver mogelijk openzetten)?
Ja natuurlijk, maar hoe m'n vriend dan thuis komt is zijn eigen probleem hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is toch leuk. Lekker avondje weg met zijn vrienden.
134 hierquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
Vanmorgen met de vriendin 25km gefietst door het bos.
Eerste 5km heb je koude vingers maar daarna is het heerlijk!
Onderweg een buizerd op een paal zien zitten, reigers langs het water en hazen in de weilanden.
Misschien toch een x de camera meenemen
134 buizerds op paaltjesquote:
Dan stoppen de mensen meestal wel met bewegenquote:
Helaas:quote:Perfect Effects 8 Premium Edition integrates seamlessly into your workflow no matter what tools and software you use. It works as a plug-in to Photoshop, Photoshop Elements, Lightroom, Apple Aperture, and as a standalone application.
quote:Requires 8GB of RAM
Mijn vriend komt me ook weleens ophalen dat scheelt misschienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar hoe m'n vriend dan thuis komt is zijn eigen probleem hoorGa niet om half 5 voor hem opstaan om hem op te halen.
Of ben ik nu 'n bitch?
De beste man heeft bakken energie!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Halleluja wat een afstand!
Kan je nog wel lopen nu??
Werden er mensen verbouwd dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:27 schreef freud het volgende:
[..]
Dan stoppen de mensen meestal wel met bewegen
Hij stond op een grote bal haha, die moest vervangen worden voor een rode punt (net als het logo).quote:
Let wel op kleding die dan raar gaat vallenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hij stond op een grote bal haha, die moest vervangen worden voor een rode punt (net als het logo).
thnxquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:24 schreef freud het volgende:
[..]
Let wel op kleding die dan raar gaat vallen.
@Ynske: toffe plaat van gemaakt zo retro.
altijd balen, op naar een andere winkel?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:54 schreef J03llV het volgende:
[..]
VakkenvullenMaar alsnog. Heb er bijna 3 jaar gewerkt..
Neh, ben nu eigenlijk wel klaar met het supermarktwerk.. het was dat ik goed betaald kreeg voor een 17-jarige anders was ik zelf al weg gegaan.. ( Lees: geen minimumloonquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
altijd balen, op naar een andere winkel?
hoe bedoel je met weg?niet gespaard? Of denk je dat je niet snel wat anders vind?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:59 schreef J03llV het volgende:
[..]
Neh, ben nu eigenlijk wel klaar met het supermarktwerk.. het was dat ik goed betaald kreeg voor een 17-jarige anders was ik zelf al weg gegaan.. ( Lees: geen minimumloon) Ik denk dat ik maar iets ga zoeken in de kledingwinkels, niet te hard werk vergeleken met vakkenvullen voor een gewoon salaris..
Maarja, het feit dat ik dingen gepland had waren nu in 1 klap weg
Naja, sws niet gespaard.. Had eigenlijk gedacht dat m'n contract wel door zou lopen omdat ik een belangrijke kracht was op de afdeling, maar vanuit het hoofdkantoor is het gezegd dat ik geen vastcontract kan krijgen. Na 3 contracten moet dat ofzo..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe bedoel je met weg?niet gespaard? Of denk je dat je niet snel wat anders vind?
Dat probleem heb ik nu ook. Ben ook te oud voor alles.. zelfs bij de Mac en alles word ik afgewezen. Verschrikkelijk..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:03 schreef J03llV het volgende:
[..]
Naja, sws niet gespaard.. Had eigenlijk gedacht dat m'n contract wel door zou lopen omdat ik een belangrijke kracht was op de afdeling, maar vanuit het hoofdkantoor is het gezegd dat ik geen vastcontract kan krijgen. Na 3 contracten moet dat ofzo..
Vorig jaar ook al geprobeerd iets anders te vinden want werkte toen nog maar 4 uurtjes per week, dus dat was echt niks en toen heb ik echt bij 9 vd 10 winkels zogezegd gesolliciteerd maar ik was té oud..
Ging per ongeluk 4x 28 foto's 'exporteren' naar dat programma, dat ging wel heel erg traag.quote:
Pff, ik wil niet weten wat voor PC je moet hebben om hier snel en prettig mee te werken en te verwerken.quote:Nikon has stated that it is aware of the need for 4K video recording on its cameras, hinting that the Ultra HD options could feature on future DSLR offerings.
Speaking exclusively with TrustedReviews recently, representatives from the high-profile camera specialist revealed that consumer interest was driving its approach to 4K video recording on future devices, with high levels of interest reported.
“We are aware of the need for, and request for, 4K video recording,” Zurab Kiknadaze, a European Product Manager with Nikon told us.
Discussing the company’s future 4K plans, he added: “It is a bit tricky, it’s not something that we are purposefully excluding from our cameras; however we need to approach it carefully.
“There are high-end cameras that produce this but it just puts such a load on the equipment.”
Hinting that future Nikon DSLRs could play host to 4K video recording capabilities, a feature not yet present on any of the company’s cameras, Kiknadaze stated: “For us, because consumers are demanding it we are aware of this and will be looking into it for the future.”
While Nikon has to date avoided adding 4K options to its leading camera lines, earlier this month rival Sony unveiled a dedicated 4K handycam video recorder, a device that will set you back a smidge under £2,000.
Read more at http://www.trustedreviews(...)#RHpP2uq9iveVm66l.99
Mja, op de CES ging alles over 4K, dus niet meer dan logisch dat de opnamemeuk het gaat leveren. Als ze het met een firmware upgrade gingen aanbieden op huidige (top) modellen, ja, dat zou nieuws zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ging per ongeluk 4x 28 foto's 'exporteren' naar dat programma, dat ging wel heel erg traag.![]()
Oh enne:
Nikon hints future cameras will add 4K video recording
[ afbeelding ]
[..]
Pff, ik wil niet weten wat voor PC je moet hebben om hier snel en prettig mee te werken en te verwerken.
In of exclusief fooi, onregelmatigheidstoeslag, overuren enzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:24 schreef J03llV het volgende:
[..]
Vakkenvullenmoet wat doen en verdient beter dan horeca.. alhoewel het nog steeds niet veel is. Ben overigens net weer klaar.
Ja, bij vakkenvullen draai je ook vaak genoeg overuren, mede dankzij collega's die niet op komen dagen en je dan extra vracht hebtquote:Op zondag 26 januari 2014 01:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
In of exclusief fooi, onregelmatigheidstoeslag, overuren enzo?
Kilometerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
134 buizerds op paaltjes
of hazen ?
Ja hoor. Wel een beetje stram. Moest de strava Gran Fondo halen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Halleluja wat een afstand!
Kan je nog wel lopen nu??
In de horeca nemen ze wel oudere mensen aan.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ja, bij vakkenvullen draai je ook vaak genoeg overuren, mede dankzij collega's die niet op komen dagen en je dan extra vracht hebtIk verdien om en nabij hetzelfde als m'n zus van 20, die werkt als serveester. Alhoewel zij wel meer uren draait, maar kijkende naar het uurloon
indd, ik ga ook weer op zoek.. zal lastig wordenquote:Op zondag 26 januari 2014 02:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
In de horeca nemen ze wel oudere mensen aan.
In deze tijd moet je al blij zijn als je überhaupt werk kan vinden
Niet verrassend; heb ooit hetzelfde gehad (ook na 3 jaar bij supermarkt) tegelijk met een collega die ook 3 jaar erop had. Ze willen gewoon geen vaste contracten doen omdat ze gemakkelijker (lees: goedkoper) een jong broekie kunnen aannemen en die er ook weer over 3 jaar kunnen uitgooien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:03 schreef J03llV het volgende:
Naja, sws niet gespaard.. Had eigenlijk gedacht dat m'n contract wel door zou lopen omdat ik een belangrijke kracht was op de afdeling, maar vanuit het hoofdkantoor is het gezegd dat ik geen vastcontract kan krijgen. Na 3 contracten moet dat ofzo..
Sja, zo gaat dat nu eenmaal..quote:Op zondag 26 januari 2014 03:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet verrassend; heb ooit hetzelfde gehad (ook na 3 jaar bij supermarkt) tegelijk met een collega die ook 3 jaar erop had. Ze willen gewoon geen vaste contracten doen omdat ze gemakkelijker (lees: goedkoper) een jong broekie kunnen aannemen en die er ook weer over 3 jaar kunnen uitgooien.
Want als jong broekie is werk ook vaak crap, slecht betaald en wordt je ook zo behandeld.
Ben het overigens wel mee eens dat het saai werk is. En het verdient ook niet echt (toen; weet niet hoe dat nu is) Ik had leuke collega's dus dat hielp wel erg. Maar zo ongeveer het laatste jaar gingen die ook weg en kwamen weinig leuke collega's voor terug.
En weer iets gaan leren? Je moet je nog zeker 50 jaar gewild maken voor werkgevers... Er is genoeg vraag, maar dan moet je wel skills hebben aangeleerd. Ik heb geen hbo gedaan omdat de studie zo leuk was, en de extra certificeringen de afgelopen jaren waren ook niet gratis aan te vragen.quote:
heel verstandigquote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef freud het volgende:
[..]
En weer iets gaan leren? Je moet je nog zeker 50 jaar gewild maken voor werkgevers... Er is genoeg vraag, maar dan moet je wel skills hebben aangeleerd. Ik heb geen hbo gedaan omdat de studie zo leuk was, en de extra certificeringen de afgelopen jaren waren ook niet gratis aan te vragen.
Heb je niet iets wat je leuk vindt, wat zou je idealiter als baan willen hebben, en wat heb je daar voor nodig.
Denk dat dat wel meevalt...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:01 schreef freud het volgende:
En ook met fotografie moet je je afvragen hoe toekomstzeker het is. Ik denk dat een hele hoop compleet naar cgi overgaat binnen 10 jaar. Heb je skills die 50 jaar houdbaar zijn. Ik denk dat een goeie nabewerker meer toekomst heeft dan een goede fotograaf.
Ik ben pas 17 hequote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef freud het volgende:
[..]
En weer iets gaan leren? Je moet je nog zeker 50 jaar gewild maken voor werkgevers... Er is genoeg vraag, maar dan moet je wel skills hebben aangeleerd. Ik heb geen hbo gedaan omdat de studie zo leuk was, en de extra certificeringen de afgelopen jaren waren ook niet gratis aan te vragen.
Heb je niet iets wat je leuk vindt, wat zou je idealiter als baan willen hebben, en wat heb je daar voor nodig.
Precies dit, zijn al jonge broekies bij ons, en die kunnen er ook geen zak van, mag jij vervolgens hun troep opruimenquote:Op zondag 26 januari 2014 03:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet verrassend; heb ooit hetzelfde gehad (ook na 3 jaar bij supermarkt) tegelijk met een collega die ook 3 jaar erop had. Ze willen gewoon geen vaste contracten doen omdat ze gemakkelijker (lees: goedkoper) een jong broekie kunnen aannemen en die er ook weer over 3 jaar kunnen uitgooien.
Want als jong broekie is werk ook vaak crap, slecht betaald en wordt je ook zo behandeld.
Ben het overigens wel mee eens dat het saai werk is. En het verdient ook niet echt (toen; weet niet hoe dat nu is) Ik had leuke collega's dus dat hielp wel erg. Maar zo ongeveer het laatste jaar gingen die ook weg en kwamen weinig leuke collega's voor terug.
En wat ga je hierna doen?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik ben pas 17 heZit nu in examenjaar van de havo..
Neem alle productfotografie, modemeuk en andere reclamemeuk als voorbeeld. Is toch een flink deel. Daarnaast gaan voor concerten de handhelds zorgen voor crowdsourcing van dat promotiemateriaal imo. Bij nieuws zie je nu al dat smartphones en amateurs het overnemen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt...
Fotografie is toch voor een heel groot deel het registreren van de werkelijkheid.
Voor heel veel takken van fotografie zie ik niet dat de fotograaf vervangen wordt door iemand met een laptop die iets in PS na zit te tekenen
Ah, dan dezelfde tekst als motivatie om even 4 jaar enorme bureaucratie te slikken.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik ben pas 17 heZit nu in examenjaar van de havo..
Ben van plan om iets te gaan doen in het ziekenhuis, operatieassistent of radiodiagnostisch laborant. Heb al een stuk of wat sollicitaties de deur uit gestuurd, dusja.. Afwachten it is.quote:
Hahaha, ik zal het meenemenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:05 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Ah, dan dezelfde tekst als motivatie om even 4 jaar enorme bureaucratie te slikken.
Ach, over een tijdje maken we verbinding met onze satelliet, zoomen we live in op een evenement, hacken een google glass ter plekke, en nemen vanuit onze luie stoel een foto. Zoiets?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:05 schreef freud het volgende:
[..]
Neem alle productfotografie, modemeuk en andere reclamemeuk als voorbeeld. Is toch een flink deel. Daarnaast gaan voor concerten de handhelds zorgen voor crowdsourcing van dat promotiemateriaal imo. Bij nieuws zie je nu al dat smartphones en amateurs het overnemen.
Ik denk dat je naar een model gaat a la stockfotografie. Alle foto's terugvindbaar maken, en bij gebruik betalen. De tijd dat je van je fotografie goed kan leven zal flink verminderen voor een grote groep fotografen.
[..]
was, badkamer, ff wat lezen, danslesquote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef xuryah het volgende:
Pfoe wat een lui weekend heb ikVeeeel te laat slapen, veel te laat wakker
![]()
Maar wel een heel gezellig weekend!
Wat gaan jullie de laatste dag van het weekend doen?
Bij mij op de planning: naar de gamma, dingen in de keuken ophangen en wordpress uitvogelen.
Meer extrapoleren op bestaande technieken. Als bijvoorbeeld je met een 4K cam opneemt, kan je een framegrab prima gebruiken als foto voor de meeste online media. Ik denk dat fotografie de kant van de schilder opgaat, kunst &luxe. 'Oude' beroepen zoals de illustrator uit de eerste helft van de 20e eeuw zie ik juist weer opleven, maar dan in een digitaal jasje.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:22 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ach, over een tijdje maken we verbinding met onze satelliet, zoomen we live in op een evenement, hacken een google glass ter plekke, en nemen vanuit onze luie stoel een foto. Zoiets?Maar dat duurt gelukkig nog wel even.
(Maar serieus: verder denk ik dat je gelijk hebt)
Hier nog 1quote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef xuryah het volgende:
![]()
Bij mij op de planning: naar de gamma, dingen in de keuken ophangen en wordpress uitvogelen.
Oh en kijken wat ik aan ga doen voor m'n sollicitatie morgen :/ altijd lastig.
Ook een chille dag dusquote:Op zondag 26 januari 2014 14:05 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Hier nog 1vandaag sporten, huis opruimen, boodschappen doen en na een week morgen weer werken dus op tijd naar bed...
Weet je al wat je ongeveer aan gaat doen?
Heb Zeeuwse bolussen gebakken, zo naar mijn ouders toe en voor de rest nog niet veel. Wel optijd uit bed gekomen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef xuryah het volgende:
![]()
Dat eerste: ja, maar dan zoek je speciaal naar beeld uit al bestaand materiaal. Dit kan inderdaad goed werken zoals wat je zegt voor online media. Helemaal als je scherpte/diepte kunt verleggen. Maar nu maak je beeld (als eerste) als fotograaf. Ik bedoel, soms zie je iets en creeër je dat, zoals een schilder. Beetje lastig uitleggen... Mischien wat jij bedoelt richting kunst.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:59 schreef freud het volgende:
[..]
Meer extrapoleren op bestaande technieken. Als bijvoorbeeld je met een 4K cam opneemt, kan je een framegrab prima gebruiken als foto voor de meeste online media. Ik denk dat fotografie de kant van de schilder opgaat, kunst &luxe. 'Oude' beroepen zoals de illustrator uit de eerste helft van de 20e eeuw zie ik juist weer opleven, maar dan in een digitaal jasje.
Wat is de functie waar je naar solliciteert? Als het barmeisje/serveerster is is hip erg leuk, maar is het een hogere functie dan is netjes wel handiger denk ikquote:Op zondag 26 januari 2014 14:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ook een chille dag dus
Ik denk een zwarte broek en een grijs colbertje. Is wel netjes denk ik, toch? Wat ik onder dat colbertje doe weet ik alleen nog niet :p Het is wel een Afrikaanse Beachclub, dus misschien moet ik wel iets van die stijl terug laten komen in mijn kleding. Leren armbanden ofzo?
Moet zo nog een paar boodschappen halen bij de supermarkt. Ik kan helaas weinig doen want ik heb teveel last van m'n rug sinds eergisteren. (Soort spit lijkt het wel, maar dan bovenin).quote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef xuryah het volgende:
![]()
Bediening. Dus beetje hip mag wel, toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:25 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Wat is de functie waar je naar solliciteert? Als het barmeisje/serveerster is is hip erg leuk, maar is het een hogere functie dan is netjes wel handiger denk ik![]()
Jummie! Ga je die ook maken voor een FOT meet?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb Zeeuwse bolussen gebakken, zo naar mijn ouders toe en voor de rest nog niet veel. Wel optijd uit bed gekomen.
Ai, dat klinkt niet best..quote:Op zondag 26 januari 2014 14:27 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Moet zo nog een paar boodschappen halen bij de supermarkt. Ik kan helaas weinig doen want ik heb teveel last van m'n rug sinds eergisteren. (Soort spit lijkt het wel, maar dan bovenin).
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bediening. Dus beetje hip mag wel, toch?
Heb van die surfarmbanden, met touwtjes en dingetjes. Vind het wel beetje Afrikaans, dus denk dat ik die om doe.
Nee.quote:
Snap ik. Rustig aan doen dus! Heb je niemand die ff boodschappen kan halen voor je?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:32 schreef xepera9 het volgende:
[..]Lijkt me een goed idee, in passende stijl.
[..]
Nee.Hopelijk duurt het niet te lang, is best pijnlijk nu.
Nee, nu even niet in de buurt helaas. Maar een beetje lopen is denk ik wel goed, ik kan alleen niet veel tillen, dus daar moet ik even voorzichtig mee doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Snap ik. Rustig aan doen dus! Heb je niemand die ff boodschappen kan halen voor je?
Rugzak een optie? Loop je in ieder geval in balans belast.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Nee, nu even niet in de buurt helaas. Maar een beetje lopen is denk ik wel goed, ik kan alleen niet veel tillen, dus daar moet ik even voorzichtig mee doen.
Je kan het best wel beetje blijven bewegen ja. Maar geen zware boodschappen tillen!quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Nee, nu even niet in de buurt helaas. Maar een beetje lopen is denk ik wel goed, ik kan alleen niet veel tillen, dus daar moet ik even voorzichtig mee doen.
Mijn Lowepro Mini Trekker is niet echt handig voor de cornflakes, amandelmelk e.d.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:44 schreef freud het volgende:
[..]
Rugzak een optie? Loop je in ieder geval in balans belast.
Haha, die heb ik niet. Breda (zuidwesten dus).quote:Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef Ynske het volgende:
Of een trekkarretje?
Waar ergens zit je in t land?
Maar ook nu niet rechts overbelasten hequote:Op zondag 26 januari 2014 14:50 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Mijn Lowepro Mini Trekker is niet echt handig voor de cornflakes, amandelmelk e.d.Maar bedankt voor de tip. Ik merk dat ik in ieder geval niks links moet dragen en zoveel mogelijk rechtop moet lopen.
das me ietwat te ver fietsen vanuit zuid limburg. Anders was ik wel even net je gegaanquote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Haha, die heb ik niet. Breda (zuidwesten dus).
Ik vermoed door overbelasting, extra druk geweest de laatste paar weken en wat meer gesjouwd dan anders. Bovendien heb ik daar al een zwakke plek (paar maanden geleden nog voor bij de fysiotherapeut geweest, toen was het na één behandeling over).quote:Op zondag 26 januari 2014 14:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Je kan het best wel beetje blijven bewegen ja. Maar geen zware boodschappen tillen!
Enig idee hoe het komt?
Juist wel, komt het weer precies in balans.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef freud het volgende:
[..]
Maar ook nu niet rechts overbelasten he. Met een rugzak merk je ook beter wanneer je scheef loopt.
Wat lief.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
das me ietwat te ver fietsen vanuit zuid limburg. Anders was ik wel even net je gegaan
Succes!!!quote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Wat lief.![]()
Nou, ik ga het erop wagen.
Misschien.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:28 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jummie! Ga je die ook maken voor een FOT meet?
[..]
Ai, dat klinkt niet best..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |