Weet ik veelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zijn de cardanrubbers nog goed? Die dus:
[ afbeelding ]
Nee, maar dat was het onderwerp niet.quote:
Point taken... Maar: geen idee DonJames. En PB: De hele auto schudt. Voelt als een diagonaal schudden van de autoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, maar dat was het onderwerp niet.![]()
![]()
Hoe is de uitlijning? Sporen alle wielen nog wel? Hoe is de uitlijning van je velgen? Niet toevallig op 1 velg meerdere loodjes verloren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Point taken... Maar: geen idee DonJames. En PB: De hele auto schudt. Voelt als een diagonaal schudden van de auto
Maar dat zou een dealer vrij snel moeten kunnen constateren. Is wel een duur geintje trouwens, daar niet van, mja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klinkt als toen wij de ophanging krom hadden gereden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klinkt als toen wij de ophanging krom hadden gereden.
Uitlijnen heeft niks met trillen te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoe is de uitlijning? Sporen alle wielen nog wel? Hoe is de uitlijning van je velgen? Niet toevallig op 1 velg meerdere loodjes verloren?
Aandrijflijn bij BMW gaat naar achter, kan ook een deel van je voortrein zijn die krom is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:12 schreef Merlijn het volgende:
Maar de aandrijflijn is er compleet onderuit geweest. dan hadden ze dat op kunnen merken.
Die ja. Is het al 5 uur?quote:
Een velg richt je. Uitlijnen is echt wat anders!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Aandrijflijn bij BMW gaat naar achter, kan ook een deel van je voortrein zijn die krom is.
[..]
Die ja. Is het al 5 uur?![]()
Overigens, als je een velg uitlijnt, richt je hem en is ie krom. En dat trilt als de pest.
wat doe je voor werk?quote:
Gekheid op een stokjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb lekker sate van varkenshaas gemaakt. Zo lekker
Kipreepjes met honing-mosterdsaus, worteltjes en broccoli...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb lekker sate van varkenshaas gemaakt. Zo lekker
XD -> permanente 4wd. Nog leuker voor de dealerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Aandrijflijn bij BMW gaat naar achter, kan ook een deel van je voortrein zijn die krom is.
[..]
Jepquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind varkenshaas echt heel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |