Ken het. Burn-out helpt trouwens ook... 15kg kwijt. (die er nu helaas weer ruimschoots aan zitten)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Relatie perikelen, tien kilo kwijt![]()
Werkt top hoor.
yes please!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:35 schreef problematiQue het volgende:
Hebben we hier al collectief gegeild op de nieuwe Fuji?
[ afbeelding ]
Bij mij waren dat er dik 20 bij..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ken het. Burn-out helpt trouwens ook... 15kg kwijt. (die er nu helaas weer ruimschoots aan zitten)
minder fijne manier om af te vallenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Relatie perikelen, tien kilo kwijt![]()
Werkt top hoor.
Vanmorgen vroeg wakker, dus 26 km op de teller ipv 15quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:48 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
4,5 jaar nu
Daarvoor was ik al op mijn goede gewicht.
116 was ook veeel te veel! ben ook maar 1.78 klein
3kg per maand is heeeeeel netjes vind ik zelf, toen ik zoveel ben afgevallen ging het langzamer
Ga zaterdagmorgen weer ff 30km fietsen op de MTB, vast wat compensatie voor het etentje.
Drink ook wat meer alcohol vrij dus komt allemaal vast goed!
In mijn hoofd zit het al prima, dat is het belangrijkste om vol te houden
zo! goed bezig op de vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg wakker, dus 26 km op de teller ipv 15
Gister ook al 30. Heb dit jaar 630 km gefietst nu. Zit je op strava?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zo! goed bezig op de vrijdagmorgen
nope, houd alles bij met sports-trackerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister ook al 30. Heb dit jaar 630 km gefietst nu. Zit je op strava?
Strava ftwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
nope, houd alles bij met sports-tracker
ook voor het hardlopen
Vloerisolatiegasten zitten onder de vloer, dus ik kan niet wegquote:
Je werkt met de ondergrondsequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vloerisolatiegasten zitten onder de vloer, dus ik kan niet weg
Nou, aangezien het morgen weekend is..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's bewerkenquote:
werken en vanavond naar de improvisatietheaterquote:
Waar zat jij ookweer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef andreas612 het volgende:
'k vind t mooi geweest in ieder geval
Jeej!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:38 schreef Ynske het volgende:
de wolken beginnen plaats te maken voor de zon
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga weer naar bed.. practica om 9u 's ochtends zijn niet aan mij besteed.
Ik ook. Luie jeugd!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Om negen uur ben ik meestal al een uur of 2 aan het werk
shanghai, binnenkort chinees nieuwjaar, halve kantoor is al op vakantie, geen projecten en ik ben ook zondag loesoe, moeilijk om dan nog de motivatie voor een vrijdag vast te houdenquote:
Ik rij in de ochtend en in de middag voor de file, doe dan eind van de middag mijn mail nog, documenten schrijven smorgens. Scheelt per dag minstens een uur aan file, vaak meer.quote:
Ik ben gewoon aan t werk, maar met een scheef oog meelezen maakt t toch altijd net iets leukerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik verveel me ook. Heb genoeg te doen, maar geen zin.
Last mail received: 9:53 ... Ik ook...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik kijk met een scheef oog naar mijn werk.
Voor dat trillen toch? Zijn je aandrijfassen wel recht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Last mail received: 9:53 ... Ik ook...
Auto gaat trouwens na het weekend terug naar de dealer. Ik twijfel nog of ik er maandag mee naar het werk moet gaan...
Ja. En geen idee, maar als ik er geen belasting op zet (dus gewoon niet acceleer maar constant blijf rijden) is het trillen er niet. Maar aangezien ik donderdag mijn leasedoos mag inleveren, is er wel haast bij...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Voor dat trillen toch? Zijn je aandrijfassen wel recht?
Wat doe jij eigenlijk in Shanghai? Ik studeer aan Fudan voor nog anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
shanghai, binnenkort chinees nieuwjaar, halve kantoor is al op vakantie, geen projecten en ik ben ook zondag loesoe, moeilijk om dan nog de motivatie voor een vrijdag vast te houden
Die Mégane? Maar wacht, je had een BMW gekocht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. En geen idee, maar als ik er geen belasting op zet (dus gewoon niet acceleer maar constant blijf rijden) is het trillen er niet. Maar aangezien ik donderdag mijn leasedoos mag inleveren, is er wel haast bij...
De lease-Scenic moet ingeleverd worden. Daarom heb ik een BMW prive gekocht waar dus iets aan mankeert.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die Mégane? Maar wacht, je had een BMW gekocht?
Hmmm, dan zou je in principe geen last moeten hebben van trillende assen, of trilt je hele wagen ipv alleen je stuur?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De lease-Scenic moet ingeleverd worden. Daarom heb ik een BMW prive gekocht waar dus iets aan mankeert.
Zijn de cardanrubbers nog goed? Die dus:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. En geen idee, maar als ik er geen belasting op zet (dus gewoon niet acceleer maar constant blijf rijden) is het trillen er niet. Maar aangezien ik donderdag mijn leasedoos mag inleveren, is er wel haast bij...
Weet ik veelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zijn de cardanrubbers nog goed? Die dus:
[ afbeelding ]
Nee, maar dat was het onderwerp niet.quote:
Point taken... Maar: geen idee DonJames. En PB: De hele auto schudt. Voelt als een diagonaal schudden van de autoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, maar dat was het onderwerp niet.![]()
![]()
Hoe is de uitlijning? Sporen alle wielen nog wel? Hoe is de uitlijning van je velgen? Niet toevallig op 1 velg meerdere loodjes verloren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Point taken... Maar: geen idee DonJames. En PB: De hele auto schudt. Voelt als een diagonaal schudden van de auto
Maar dat zou een dealer vrij snel moeten kunnen constateren. Is wel een duur geintje trouwens, daar niet van, mja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klinkt als toen wij de ophanging krom hadden gereden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klinkt als toen wij de ophanging krom hadden gereden.
Uitlijnen heeft niks met trillen te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoe is de uitlijning? Sporen alle wielen nog wel? Hoe is de uitlijning van je velgen? Niet toevallig op 1 velg meerdere loodjes verloren?
Aandrijflijn bij BMW gaat naar achter, kan ook een deel van je voortrein zijn die krom is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:12 schreef Merlijn het volgende:
Maar de aandrijflijn is er compleet onderuit geweest. dan hadden ze dat op kunnen merken.
Die ja. Is het al 5 uur?quote:
Een velg richt je. Uitlijnen is echt wat anders!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Aandrijflijn bij BMW gaat naar achter, kan ook een deel van je voortrein zijn die krom is.
[..]
Die ja. Is het al 5 uur?![]()
Overigens, als je een velg uitlijnt, richt je hem en is ie krom. En dat trilt als de pest.
wat doe je voor werk?quote:
Gekheid op een stokjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb lekker sate van varkenshaas gemaakt. Zo lekker
Kipreepjes met honing-mosterdsaus, worteltjes en broccoli...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb lekker sate van varkenshaas gemaakt. Zo lekker
XD -> permanente 4wd. Nog leuker voor de dealerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Aandrijflijn bij BMW gaat naar achter, kan ook een deel van je voortrein zijn die krom is.
[..]
Jepquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind varkenshaas echt heel lekker.
Stage, eind maart ben ik weer pleite.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:46 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in Shanghai? Ik studeer aan Fudan voor nog anderhalf jaar.
Waar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Stage, eind maart ben ik weer pleite.
Nice! Gefeli!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:58 schreef Susteren het volgende:
Yes, vandaag een grote opdracht voor een kledingbedrijf gekregen: 400+ productfoto's en diverse korte commercials!
Netjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:58 schreef Susteren het volgende:
Yes, vandaag een grote opdracht voor een kledingbedrijf gekregen: 400+ productfoto's en diverse korte commercials!
Vakkenvullenquote:
Bijkomen van drukke week. Mila Jovovich op tv = altijd lekker...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:24 schreef J03llV het volgende:
Wat is FOT! aan het doen op deze vrijdagavond?
Collegehumor? was dat?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:48 schreef J03llV het volgende:
Ook nog steeds wakker, beetje collegehumor aan t kijken
Thx!quote:
Nee, ik bedoel, bij wat voor bedrijf loop je stage?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:00 schreef andreas612 het volgende:
[..]
5 min lopen vanaf south shaanxi road
Oh, architectenbureauquote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:36 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, bij wat voor bedrijf loop je stage?
Voor sate vind ik het nietsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind varkenshaas echt heel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |