Waar zat jij ookweer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef andreas612 het volgende:
'k vind t mooi geweest in ieder geval
Jeej!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:38 schreef Ynske het volgende:
de wolken beginnen plaats te maken voor de zon
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga weer naar bed.. practica om 9u 's ochtends zijn niet aan mij besteed.
Ik ook. Luie jeugd!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Om negen uur ben ik meestal al een uur of 2 aan het werk
shanghai, binnenkort chinees nieuwjaar, halve kantoor is al op vakantie, geen projecten en ik ben ook zondag loesoe, moeilijk om dan nog de motivatie voor een vrijdag vast te houdenquote:
Ik rij in de ochtend en in de middag voor de file, doe dan eind van de middag mijn mail nog, documenten schrijven smorgens. Scheelt per dag minstens een uur aan file, vaak meer.quote:
Ik ben gewoon aan t werk, maar met een scheef oog meelezen maakt t toch altijd net iets leukerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik verveel me ook. Heb genoeg te doen, maar geen zin.
Last mail received: 9:53 ... Ik ook...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik kijk met een scheef oog naar mijn werk.
Voor dat trillen toch? Zijn je aandrijfassen wel recht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Last mail received: 9:53 ... Ik ook...
Auto gaat trouwens na het weekend terug naar de dealer. Ik twijfel nog of ik er maandag mee naar het werk moet gaan...
Ja. En geen idee, maar als ik er geen belasting op zet (dus gewoon niet acceleer maar constant blijf rijden) is het trillen er niet. Maar aangezien ik donderdag mijn leasedoos mag inleveren, is er wel haast bij...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Voor dat trillen toch? Zijn je aandrijfassen wel recht?
Wat doe jij eigenlijk in Shanghai? Ik studeer aan Fudan voor nog anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
shanghai, binnenkort chinees nieuwjaar, halve kantoor is al op vakantie, geen projecten en ik ben ook zondag loesoe, moeilijk om dan nog de motivatie voor een vrijdag vast te houden
Die Mégane? Maar wacht, je had een BMW gekocht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. En geen idee, maar als ik er geen belasting op zet (dus gewoon niet acceleer maar constant blijf rijden) is het trillen er niet. Maar aangezien ik donderdag mijn leasedoos mag inleveren, is er wel haast bij...
De lease-Scenic moet ingeleverd worden. Daarom heb ik een BMW prive gekocht waar dus iets aan mankeert.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die Mégane? Maar wacht, je had een BMW gekocht?
Hmmm, dan zou je in principe geen last moeten hebben van trillende assen, of trilt je hele wagen ipv alleen je stuur?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De lease-Scenic moet ingeleverd worden. Daarom heb ik een BMW prive gekocht waar dus iets aan mankeert.
Zijn de cardanrubbers nog goed? Die dus:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. En geen idee, maar als ik er geen belasting op zet (dus gewoon niet acceleer maar constant blijf rijden) is het trillen er niet. Maar aangezien ik donderdag mijn leasedoos mag inleveren, is er wel haast bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |