Ken het. Burn-out helpt trouwens ook... 15kg kwijt. (die er nu helaas weer ruimschoots aan zitten)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Relatie perikelen, tien kilo kwijt![]()
Werkt top hoor.
yes please!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:35 schreef problematiQue het volgende:
Hebben we hier al collectief gegeild op de nieuwe Fuji?
[ afbeelding ]
Bij mij waren dat er dik 20 bij..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ken het. Burn-out helpt trouwens ook... 15kg kwijt. (die er nu helaas weer ruimschoots aan zitten)
minder fijne manier om af te vallenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Relatie perikelen, tien kilo kwijt![]()
Werkt top hoor.
Vanmorgen vroeg wakker, dus 26 km op de teller ipv 15quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:48 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
4,5 jaar nu
Daarvoor was ik al op mijn goede gewicht.
116 was ook veeel te veel! ben ook maar 1.78 klein
3kg per maand is heeeeeel netjes vind ik zelf, toen ik zoveel ben afgevallen ging het langzamer
Ga zaterdagmorgen weer ff 30km fietsen op de MTB, vast wat compensatie voor het etentje.
Drink ook wat meer alcohol vrij dus komt allemaal vast goed!
In mijn hoofd zit het al prima, dat is het belangrijkste om vol te houden
zo! goed bezig op de vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg wakker, dus 26 km op de teller ipv 15
Gister ook al 30. Heb dit jaar 630 km gefietst nu. Zit je op strava?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zo! goed bezig op de vrijdagmorgen
nope, houd alles bij met sports-trackerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister ook al 30. Heb dit jaar 630 km gefietst nu. Zit je op strava?
Strava ftwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
nope, houd alles bij met sports-tracker
ook voor het hardlopen
Vloerisolatiegasten zitten onder de vloer, dus ik kan niet wegquote:
Je werkt met de ondergrondsequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vloerisolatiegasten zitten onder de vloer, dus ik kan niet weg
Nou, aangezien het morgen weekend is..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's bewerkenquote:
werken en vanavond naar de improvisatietheaterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |