Ik kan in het vervolg beter na een bepaald persoon gaan stemmen, als ik nog wat punten wil krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen met de wedstrijd gaat ook weer typisch
Nee! Stinkdingenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef DonJames het volgende:
En in mei ga ik met m'n 'dinnetje naar Indonesië! Nog nooit geweest, ben benieuwd. Zal ik op de terugreis een Durian meenemen in de handbagage?
Inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen met de wedstrijd gaat ook weer typisch
Dinnetje? Serieus? En zij vind het goed dat je haar zo noemt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef DonJames het volgende:
En in mei ga ik met m'n 'dinnetje naar Indonesië! Nog nooit geweest, ben benieuwd. Zal ik op de terugreis een Durian meenemen in de handbagage?
Dat heb ik dus net ook op, kant en klaar van de AH. Wat zat daar een muf smaakje aan. De beste boerenkool maakt nog altijd mijn moederquote:
het alternatief is "mijn partner".quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dinnetje? Serieus? En zij vind het goed dat je haar zo noemt?
Nah. Vriendin oid kan toch ook gewoon?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
het alternatief is "mijn partner".
tof! Was idd besproken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je foto's van gare du nord verschijnen ook op Facebook!
Zo ben ik ooit voorgesteld tijdens een datingperiode aan een vriend van diegene.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Of mijn neuk object maar dat wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd.
Mijn wederhelft, zoals mijn collega dat noemtquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
het alternatief is "mijn partner".
Nee gadver. Mijn lief is net zo erg vind ik :pquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah. Vriendin oid kan toch ook gewoon?Of mijn lief?
![]()
Ik maak hem precies zoals mijn moeder haha. Erg lekker was het weer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net ook op, kant en klaar van de AH. Wat zat daar een muf smaakje aan. De beste boerenkool maakt nog altijd mijn moeder
Toen volgde er ineens een kopstoot neem ik aan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit voorgesteld tijdens een datingperiode aan een vriend van diegene.
Neuh. Ik was echt verbaasd. Maar er heeft geen afspraakje meer plaats gevonden na die avond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Toen volgde er ineens een kopstoot neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |