Selamat Makan!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef xuryah het volgende:
Vriend kookt vandaag. Bami! Hij is indo, dus dat heeft ie wel goed geleerd van zn mama![]()
Haha dankje!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef J03llV het volgende:
[..]
Selamat Makan!
Ben ook indoVandaag eet ik alleen lekker hollands, joepie
Vertell, niet bijgelezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen met de wedstrijd gaat ook weer typisch
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is volgens mij wel Indonesisch, maar ik denk dat hij er sajoer lodeh bij maakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Mironda90 het volgende:
Lekkermet gado gado? haha of is dat niet indisch (geen verstand van)
Vaderskant, ben halfbloedjequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha dankje!
Leuk! Van vaders of moederskant?
Lodehquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel Indonesisch, maar ik denk dat hij er sajoer lodeh bij maakt.
klinkt ook goed hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel Indonesisch, maar ik denk dat hij er sajoer lodeh bij maakt.
Ik vind Lodeh wel lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef J03llV het volgende:
[..]
Vaderskant, ben halfbloedje
[..]
LodehGeen persoonlijke favoriet
Sajoer Lodeh is een groente gerechtquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
klinkt ook goed hahaen is er dan ook speciaal vlees of is dat gewoon kip of vis ofzo? (ik ben echt een leek wat dat betreft)
Ja tempeh is ook lekker!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef J03llV het volgende:
Meh heb het anti lodeh gen van mn pa, zus en mams vinden het heerlijk. Ik ben daarentegrn gek op tempeh en kip smoor
Een speciale pasta, gepofte aardappelen, vis: zalm/kabeljauw, gevulde paprika's, mexicaans, iets met varkenshaas/biefstuk ik vind het altijd leuk iets lekkers te maken wat ik niet vaak eet (ik eet namelijk niet wekelijks biefstukquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef Mironda90 het volgende:
Morgen komt een vriend met dr vriend eten. Heb nog geen idee wat ik ga maken! Iemand een idee?
mmmmmmquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef DonJames het volgende:
Mijn beste vriend op de middelbare school was een indo, vaak meegeweest naar Pasar Malams en zo. Tjendol, Es Shanghai, spekkoek
Ik kan in het vervolg beter na een bepaald persoon gaan stemmen, als ik nog wat punten wil krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Nee! Stinkdingenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef DonJames het volgende:
En in mei ga ik met m'n 'dinnetje naar Indonesië! Nog nooit geweest, ben benieuwd. Zal ik op de terugreis een Durian meenemen in de handbagage?
Inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Dinnetje? Serieus? En zij vind het goed dat je haar zo noemt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef DonJames het volgende:
En in mei ga ik met m'n 'dinnetje naar Indonesië! Nog nooit geweest, ben benieuwd. Zal ik op de terugreis een Durian meenemen in de handbagage?
Dat heb ik dus net ook op, kant en klaar van de AH. Wat zat daar een muf smaakje aan. De beste boerenkool maakt nog altijd mijn moederquote:
het alternatief is "mijn partner".quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Dinnetje? Serieus? En zij vind het goed dat je haar zo noemt?
Nah. Vriendin oid kan toch ook gewoon?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
het alternatief is "mijn partner".
tof! Was idd besproken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je foto's van gare du nord verschijnen ook op Facebook!
Zo ben ik ooit voorgesteld tijdens een datingperiode aan een vriend van diegene.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Of mijn neuk object maar dat wordt over het algemeen niet zo gewaardeerd.
Mijn wederhelft, zoals mijn collega dat noemtquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
het alternatief is "mijn partner".
Nee gadver. Mijn lief is net zo erg vind ik :pquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah. Vriendin oid kan toch ook gewoon?Of mijn lief?
![]()
Ik maak hem precies zoals mijn moeder haha. Erg lekker was het weer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net ook op, kant en klaar van de AH. Wat zat daar een muf smaakje aan. De beste boerenkool maakt nog altijd mijn moeder
Toen volgde er ineens een kopstoot neem ik aan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit voorgesteld tijdens een datingperiode aan een vriend van diegene.
Neuh. Ik was echt verbaasd. Maar er heeft geen afspraakje meer plaats gevonden na die avond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Toen volgde er ineens een kopstoot neem ik aan?
Is dat een in België veel gebruikt woord? een Belg die ik ken zegt altijd mijn vrouwke.quote:
je lief voor je vriendin is inderdaad heel gebruikelijk in Vlaanderenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is dat een België veel gebruikt woord? een Belg die ik ken zegt altijd mijn vrouwke.
Zie je dat vervolgens 2 11 jarige tegen elkaar zeggen...quote:
Die kunnen niet van elkaar houdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zie je dat vervolgens 2 11 jarige tegen elkaar zeggen...
Nee, ging mij meer om dat u...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die kunnen niet van elkaar houden
dat is daar een stuk normaler dan hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, ging mij meer om dat u...
Wij tutoyeren extreem veel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is daar een stuk normaler dan hier
leuke belgen, met mooie accenten, weke knieënquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn ex is belg en die zei dat altijd.. Oh smelt ^^
Ja, normaal is het inderdaad gewoon "mijn vriendin"quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah. Vriendin oid kan toch ook gewoon?Of mijn lief?
![]()
Ook niks wordt gewaardeerd hier hequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, normaal is het inderdaad gewoon "mijn vriendin"
Ik dacht, ik doe eens wat anders. Lekker hip! gefaald dus![]()
Mankement?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef Merlijn het volgende:
Hier is het niet anders... Ik heb een grote lieffie en een kleine lieffie.Als ik het dan niet specifiek erbij zeg dan reageren ze allebei
![]()
Net trouwens de auto opgehaald. Ze hebben het mankement naar eigen zeggen opgelost, maar ik denk daar anders overNet maar een mail gestuurd, kijken hoe ze daarop reageren.
Als je een ouwe zak bent moet je niet meer zo hipperdeflip doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, normaal is het inderdaad gewoon "mijn vriendin"
Ik dacht, ik doe eens wat anders. Lekker hip! gefaald dus![]()
Zelfde met damesquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuke belgen, met mooie accenten, weke knieën
Het ding schudt onder belasting. (als je flink het gas in trapt)quote:
Ik zou dat goed laten uitzoeken op hun kosten. Straks is het weet jij wat voor iets en ben je duizenden euro's kwijt. Vraag 't ook gewoon ff hier in PTA en desnoods een andere garage oidquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het ding schudt onder belasting. (als je flink het gas in trapt)
Dealer geeft aan oorzaak niet gevonden te hebben, maar de auto naar BMW gebracht te hebben, waar die voorzien is van een nieuw vliegwiel en een nieuwe koppeling. Het is wel minder, maar niet verholpen.
tempert mijn aankoopvreugde weer
Doe ik ook. Ik heb het vooraf gemeld, nu net opnieuw aangekaart direct na het ophalen en ik heb er garantie op. Komt er geen adequate afhandeling, rij ik zelf langs BMW Kalfsbeek voor een second opinion.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat goed laten uitzoeken op hun kosten. Straks is het weet jij wat voor iets en ben je duizenden euro's kwijt. Vraag 't ook gewoon ff hier in PTA en desnoods een andere garage oid
Verstandigquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb het vooraf gemeld, nu net opnieuw aangekaart direct na het ophalen en ik heb er garantie op. Komt er geen adequate afhandeling, rij ik zelf langs BMW Kalfsbeek voor een second opinion.
Heb de eerste reactie al binnen dat direct morgenochtend contact op wordt genomen met de betreffende monteurs. Snel zijn ze welquote:
Vliegwiel plus montage (is veel werk), dat loopt inderdaad in de papieren. Het kan ook de aandrijfas nog zijn, maar het is wel een typisch vliegwielprobleem wat je beschrijft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb de eerste reactie al binnen dat direct morgenochtend contact op wordt genomen met de betreffende monteurs. Snel zijn ze wel
Als ze trouwens daadwerkelijk hebben gedaan wat hij aangeeft, hebben ze een onkostenpost van bijna 3000 euro aan de auto gehad... das bijna de helft van wat hij mij gekost heeft
Ik heb al eerder een scheve auto gehad en dat voelde hetzelfde. die heeft uiteindelijk twee complete assen vernaggeld. Deze voelt hetzelfde, maar met het verschil dat er geen trilling in het stuur of chassis zit als er geen belasting op zit... Either way, het wordt een (duur) uitzoekverhaal voor de dealert... ( en ik moet mijn lease-doos donderdag inleverenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vliegwiel plus montage (is veel werk), dat loopt inderdaad in de papieren. Het kan ook de aandrijfas nog zijn, maar het is wel een typisch vliegwielprobleem wat je beschrijft.
* DonJames is vroeger automonteur geweest
In een maand zoveel is best veel. Pas je op dat je niet gaat jo-jo'en?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
Gisteren Rush gekeken.
Goede film over niki lauda
Daarna nog een aflevering van the unit.
Vanmorgen was weer het weegmoment, altijd spannend!
Begonnen met 89,2 op 1 december.
Vorige week 84.2 en vanmorgen 83.2!
Mijn dag en bijna weekend begint al goed zo
alleen morgen uit eten, woensdag bowlen, donderdag schieten en vrijdag een feestje in het cafe
Ben benieuwd naar wat de weegschaal de komende 2 weken zegt
Daar pas ik zeker voor op, was de laatste 6 jaar ook stabiel rond de 82.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In een maand zoveel is best veel. Pas je op dat je niet gaat jo-jo'en?
Je hebt nog niet zo lang met je vriendin? 116 is wel heel veel! Ik denk dat ik max 90 gewogen heb en daar zit ik gelukkig ook weer mooi onder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Daar pas ik zeker voor op, was de laatste 6 jaar ook stabiel rond de 82.
alleen laatste jaar ging het omhoog.
Nu weer ff naar de 80 en daar houden
Fiets nu ook veel meer, dus moet goedkomen
Terug naar 116 wil ik nooooooooooit meer!
Flinke stok achter de deur dus
in bijna 2 maand 6 kg afgevallen he.. in 1 maand zou wel heel veel zijn!
(de extra kilo's kwamen door mijn vriendin hahaha, lekker eten, gezellig dit...feestje dat..)
3 kilo per maand is heel netjes. Niet te snel willenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
(de extra kilo's kwamen door mijn vriendin hahaha, lekker eten, gezellig dit...feestje dat..)
6 kilo in 2 maanden is een prima resultaatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heel hip .. 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:44 schreef DonJames het volgende:
Goeiemoggel!
see what I did there? Hip hè!![]()
4,5 jaar nuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt nog niet zo lang met je vriendin? 116 is wel heel veel! Ik denk dat ik max 90 gewogen heb en daar zit ik gelukkig ook weer mooi onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |