Ik was aan het wachten tot ik mijn vriend zou kunnen gaan ophalen. Uiteindelijk bij de hond in slaap gevallen op de bank en rond half 5 wakker gebeld. Meteen ook maar wat vrienden thuis gebracht.. Oh damn wat hadden ze het hangen..quote:
Nee, ben nog een jonge god hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:07 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nice! Was je al eens eerder in China geweest?
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het mooi geweest, ga kippetje in de oven gooien
Jeetje, dat je dat voor hem over hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten tot ik mijn vriend zou kunnen gaan ophalen. Uiteindelijk bij de hond in slaap gevallen op de bank en rond half 5 wakker gebeld. Meteen ook maar wat vrienden thuis gebracht.. Oh damn wat hadden ze het hangen..
Op de motorfietsquote:
Bijzondere posequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:37 schreef Susteren het volgende:
Edditen als je net wakker bent![]()
[ afbeelding ]
Kennelijk heb je prima door wat er mis is gegaan, doe het dan gewoon goedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb nog veel te leren zeg. Heb een vrachtje foto's gemaakt in een huis wat verbouwd wordt. (geen 'mooie' foto's maar gewoon foto's om de verbouwing vast te leggen)
Het konden net foto's van een aardappelcamera zijn geweest.![]()
Expres camera op Tv gezet zodat ik die vrij laag zou kunnen zetten (binnen is het immers vrij donker voor een camera) en ISO op automatisch. Blegh...
En met zo'n kitlensje begin je binnen ook niet veel (lees; lichtsterkte en minimaal 18mm wijd).
Wordt je niet blij van als je dergelijke foto's bekijkt.
Eens kijken of ik het met Lightroom nog wat kan rechttrekken...
Wat? Door Tv te kiezen? Of automatische ISO?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:56 schreef andreas612 het volgende:
Kennelijk heb je prima door wat er mis is gegaan, doe het dan gewoon goed![]()
Da's ook primaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat? Door Tv te kiezen? Of automatische ISO?
De keuze voor Tv heb ik al aangegeven, automatisch ISO heb ik gedaan omdat met minimaal F3.5 al snel in ISO omhoog moet.
En we zijn aan het leren hè. Dan mag je fouten maken!
Of je prakt er een statief onderquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat? Door Tv te kiezen? Of automatische ISO?
De keuze voor Tv heb ik al aangegeven, automatisch ISO heb ik gedaan omdat met minimaal F3.5 al snel in ISO omhoog moet.
En we zijn aan het leren hè. Dan mag je fouten maken!
Ik moest rennen vanwege het beton wat gegoten werdquote:
Is toch leuk. Lekker avondje weg met zijn vrienden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje, dat je dat voor hem over hebt
Av, statief, ISO100, diafragma van f/11, 2-sec timer om trillingen te voorkomen, spiegel omhoog klappen. Dan kom je heel eind denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik moest rennen vanwege het beton wat gegoten werd![]()
Maar inderdaad t/m ergens in augustus o.i.d. hou ik die verbouwing een beetje bij en dan is een statief misschien wel handig inderdaad. Plus minder milimeters op de lens
Maar wat zijn jullie tips dan voor het schieten in huis (waar je dus alleen licht vanuit de ramen krijgt)? Nog steeds op Tv of liever Av (en je diafragma zo ver mogelijk openzetten)?
Ja natuurlijk, maar hoe m'n vriend dan thuis komt is zijn eigen probleem hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is toch leuk. Lekker avondje weg met zijn vrienden.
134 hierquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
Vanmorgen met de vriendin 25km gefietst door het bos.
Eerste 5km heb je koude vingers maar daarna is het heerlijk!
Onderweg een buizerd op een paal zien zitten, reigers langs het water en hazen in de weilanden.
Misschien toch een x de camera meenemen
134 buizerds op paaltjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |