Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Djokoquote:
zondagquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Gruisman het volgende:
Is de finale maandagochtend of zondagochtend?
Waarom heb jij je bankrekeningnummer en pincode als username?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef 1239758715981 het volgende:
Wawrinka heeft nog nooit van Nadal gewonnen, en maar één keer van Federer
Het is in het verleden vaak voor gekomen dat mijn posts mensen dusdanig ontroeren of overtuigen dat ze mij ervoor willen betalen. Om dat proces te vereenvoudigen heb ik mijn rekeningnummer in mijn gebruikersnaam gezet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom heb jij je bankrekeningnummer en pincode als username?
Federer-fan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Het is in het verleden vaak voor gekomen dat mijn posts mensen dusdanig ontroeren of overtuigen dat ze mij ervoor willen betalen. Om dat proces te vereenvoudigen heb ik mijn rekeningnummer in mijn gebruikersnaam gezet.
Helaas heb ik geen rekening gehouden met IBAN en heb ik er binnenkort niks meer aan.
30 grandslams op één beeldschermquote:
twitter:
twitter:gugakuerten twitterde op donderdag 23-01-2014 om 16:44:42Great run @tomasberdych, tks for showing high level of Tennis as well as using my soccer team t-shirt on matches,,, looking good!! reageer retweet
quote:The Spanish Tennis Federation sent a doctor to Melbourne for Rafael Nadal; Angel Ruiz Cotorro, and also Julián Casanova, a physiotherapist.
With them traveled to the capital of Victoria a revolutionary machine, called Indiba, which will help the rapid recovery of the left hand of the number 1 ATP player. Nadal suffers a nagging sore that forced him to play Grigor Dimitrov bandaged...
"We applied creams that help regenerate skin, but also Indiba, which serves to accelerate the healing process" explains Cotorro. The device that applies radiofrequency thereby accelerating metabolism of cells, reorganizing oxygenated blood, improving the velocity of blood flow and by promoting lymphatic drainage of the peripheral area. So the cell state thrives.
http://www.tennisworlditalia.com/Raf...colo18076.html
Klopt ook nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Norrage het volgende:
twitter:gugakuerten twitterde op donderdag 23-01-2014 om 16:44:42Great run @tomasberdych, tks for showing high level of Tennis as well as using my soccer team t-shirt on matches,,, looking good!! reageer retweet
Straks een half jaar geblesseerd door een blaar op zijn hand. Vast te lezen op 'Tennis Has a Steroid Problem 'quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef Szura het volgende:
Rafa en z'n hand
Zijn de excuusjes alweer gevonden, mocht ie verliezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die blaar gezien? Ziet er behoorlijk pijnlijk uit, als het niet zijn linker maar z'n rechterhand zou zijn zou ik je reactie begrijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef Szura het volgende:
Rafa en z'n hand
Zijn de excuusjes alweer gevonden, mocht ie verliezen?
Heb je wel eens een hand van een roeier gezien? Je kan prima door die pijn heen hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heb je die blaar gezien? Ziet er behoorlijk pijnlijk uit, als het niet zijn linker maar z'n rechterhand zou zijn zou ik je reactie begrijpen.
[ afbeelding ]
In fairness tegen Nadal heb je als tennisser wel iets meer fijngevoeligheid in je handen nodig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je wel eens een hand van een roeier gezien? Je kan prima door die pijn heen hoor.
Moet niet zo janken. Ik ken andere sporten waarbij je het nog erger treft. Een echte GOAT kan hiermee omgaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heb je die blaar gezien? Ziet er behoorlijk pijnlijk uit, als het niet zijn linker maar z'n rechterhand zou zijn zou ik je reactie begrijpen.
[ afbeelding ]
De hand techniek van een roeier vergelijken met die van een tennisser gaat mij iets te verquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je wel eens een hand van een roeier gezien? Je kan prima door die pijn heen hoor.
Een blaar is niet psychisch, alleen de effecten van een blaar kunnen psychisch zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef Norrage het volgende:
Zo'n blaar is ook vooral psychisch, maar wel zeker irritant en vervelend.
Als Vitesse geen kampioen wordt gaan ze ook zeiken over het slechte veld van ADOquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Daarnaast word ik er gewoon moe van, altijd heeft ie wel iets. Druk toernooischema, teveel toernooien, de baan op de WTF is niet gunstig. Straks gaat ie z'n verlies nog wijten aan syfilis.
Vitesse? Oh dat reservereserve-elftal van Chelsea.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Vitesse geen kampioen wordt gaan ze ook zeiken over het slechte veld van ADO
Je bent geen fan merk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Daarnaast word ik er gewoon moe van, altijd heeft ie wel iets. Druk toernooischema, teveel toernooien, de baan op de WTF is niet gunstig. Straks gaat ie z'n verlies nog wijten aan syfilis.
7-6 7-6 7-6quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Norrage het volgende:
Wawa veegt hem straks gewoon van de baan
en vervolgens speelt ie off season overal van die showwedstrijdjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Dat hij veel zeikt is een feit, maar het is niet alsof hij excuses zoekt als hij verliest. Want dat doet-ie nou eenmaal niet zo vaak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Ja, wel aardig. Vind het alleen raar dat Patrick McEnroe zegt: "Roger can’t be called the greatest ever yet.” Dat kan volgens mij wel want misschien is vijf jaar later iemand anders de GOAT.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef jojomen4 het volgende:
mooi stukje.
http://www.tennisreporters.net/archives/6826
Misschien doelde hij op het feit dat hij Sampras nog niet voorbij was (en dit voor hem een belangrijke criteria is).quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vind het alleen raar dat Patrick McEnroe zegt: "Roger can’t be called the greatest ever yet.” Dat kan volgens mij wel want misschien is vijf jaar later iemand anders de GOAT.
Ja, kan. Of bedoelde hij dat we beter konden wachten hoe veel Nadal er uiteindelijk won.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien doelde hij op het feit dat hij Sampras nog niet voorbij was (en dit voor hem een belangrijke criteria is).
Om de vijf jaar een "Greatest of all time"?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vind het alleen raar dat Patrick McEnroe zegt: "Roger can’t be called the greatest ever yet.” Dat kan volgens mij wel want misschien is vijf jaar later iemand anders de GOAT.
Dat kan in principe. Iemand kan de prestaties van een GOAT overtreffen. In vijf jaar kun je in theorie twintig GS'en winnen, dus dan ben je al een heel eind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Om de vijf jaar een "Greatest of all time"?
Oh ja. Maar Federers carričre was toen nog lang niet voorbij en Nadal eindigde toen dus ook zijn dominantie op hardcourt. Oftewel zaten ze toen al middenin die GOAT-strijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kan in principe. Iemand kan de prestaties van een GOAT overtreffen. In vijf jaar kun je in theorie twintig GS'en winnen, dus dan ben je al een heel eind.
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh ja. Maar Federers carričre was toen nog lang niet voorbij en Nadal eindigde toen dus ook zijn dominantie op hardcourt. Oftewel zaten ze toen al middenin die GOAT-strijd.
Origineel idee, nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Gruisman het volgende:
Het mooiste zou zijn als ze allebei met 18/19 slams gelijk eindigen.
Ja, dat 'wint' Nadal dan in de ogen van de meeste mensen denk ik niet, omdat hij nu eenmaal vooral succesvol is geweest één ondergrond. Het enige wat hij mee heeft, is dat hij een zwaar positieve balans heeft tegen de andere GOAT.quote:
Vind ik wel erg belangrijk, Nadal heeft volgens mij als enige positieve win/lose tegen de andere top 10(0) spelers?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat 'wint' Nadal dan in de ogen van de meeste mensen denk ik niet, omdat hij nu eenmaal vooral succesvol is geweest één ondergrond. Het enige wat hij mee heeft, is dat hij een zwaar positieve balans heeft tegen de andere GOAT.
Half tien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:26 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Vind ik wel erg belangrijk, Nadal heeft volgens mij als enige positieve win/lose tegen de andere top 10(0) spelers?
En wss is dit al beantwoord maar hoelaat is ongeveer nadal-fed?
Nadal heeft een positieve head-to-head tegen iedereen behalve Davydenko, Corretja en Hrbaty. Maar goed, die laatste twee versloegen hem alleen toen hij nog een zestien- of zeventienjarige snotneus was, en Davydenko hoeft hem nog maar één keer tegen te komen en het staat gelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:26 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Vind ik wel erg belangrijk, Nadal heeft volgens mij als enige positieve win/lose tegen de andere top 10(0) spelers?
Het probleem is en blijft dat er geen criterium is voor hoe je bepaalt wie de GOAT is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nadal heeft een positieve head-to-head tegen iedereen behalve Davydenko, Corretja en Hrbaty. Maar goed, die laatste twee versloegen hem alleen toen hij nog een zestien- of zeventienjarige snotneus was, en Davydenko hoeft hem nog maar één keer tegen te komen en het staat gelijk.
Oh, ik wilde dat er ook helemaal niet mee zeggen. Gewoon even wat stats opdreunen, toch indrukwekkend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het probleem is en blijft dat er geen criterium is voor hoe je bepaalt wie de GOAT is.
Is opzicht al bekend. Federer heeft de meeste slams en de meeste aantal weken op nummer 1. Dat is toch wel het belangrijkste in het tennis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh, ik wilde dat er ook helemaal niet mee zeggen. Gewoon even wat stats opdreunen, toch indrukwekkend.
Het lijkt me wel zinnig als er ooit een internationaal forum komt met tennisexperts, journalisten, profs, recreanten en fans en dat men dan aan de hand van eindeloze lijstjes statistieken uit gaat vogelen wie de GOAT is.
Ja, hallo fanboy, Federer won meer dan de helft van zijn slams in een tijdperk met Hewitts, Roddickjes, Philipoussisen en een bejaarde Agassi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:49 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Is opzicht al bekend. Federer heeft de meeste slams en de meeste aantal weken op nummer 1. Dat is toch wel het belangrijkste in het tennis.
Nee, snap ik, bedoelde het meer in het algemeen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh, ik wilde dat er ook helemaal niet mee zeggen. Gewoon even wat stats opdreunen, toch indrukwekkend.
Nja,dan blijft het probleem hoe je verschillende prestaties moet waarderen. Ik ben bang dat het weinig oplost. Je moet een criterium vinden waarover consensus is en ik denk dat mensen die vinden dat Federer de GOAT is elk criterium op basis waarvan Nadal de GOAT is onjuist vinden.quote:Het lijkt me wel zinnig als er ooit een internationaal forum komt met tennisexperts, journalisten, profs, recreanten en fans en dat men dan aan de hand van eindeloze lijstjes statistieken uit gaat vogelen wie de GOAT is.
Al blijft Federer steken op 17 en wint Nadal er 20, dan nog vinden de fans van Federer Federer de GOAT.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:01 schreef 1239758715981 het volgende:
Als Federer en Nadal op hetzelfde aantal slams eindigen houdt de discussie over de GOAT helemaal nooit meer op. Alsjeblieft zeg
Hoeveel heb je vandaag verloren met je inzet op Berdych?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Norrage het volgende:
Wawa veegt hem straks gewoon van de baan
"Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst."quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef 1239758715981 het volgende:
Wawrinka heeft nog nooit van Nadal gewonnen, en maar één keer van Federer
Ja, nou.. Het lijkt wel fysiek onmogelijk voor hem om ook maar een set te winnen van Nadal. Alsof een soort van bovennatuurlijke kracht hem tegenhoudt. (Haha ja, echt waar) Heb je die wedstrijd in Shanghai gezien? Of op de WTF? Die drie tiebreaks?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
"Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst."
Ik ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, nou.. Het lijkt wel fysiek onmogelijk voor hem om ook maar een set te winnen van Nadal. Alsof een soort van bovennatuurlijke kracht hem tegenhoudt. (Haha ja, echt waar) Heb je die wedstrijd in Shanghai gezien? Of op de WTF? Die drie tiebreaks?
Maar goed, ik hoop zo dat ik ongelijk heb.
Als Fed morgenochtend weet te winnen van Nadal dan post ik hier een foto van mezelf met een schoen in mijn mond. Belofte!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Gruisman het volgende:
Zien jullie Nadal echt winnen van Fed? Ik heb namelijk gewoon het gevoel dat het Fed in vier sets gaat worden.. maarja ik was er ook van overtuigd dat Djoko over Wawa heen zou walsen.
Aan de ene kant:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Gruisman het volgende:
Zien jullie Nadal echt winnen van Fed? Ik heb namelijk gewoon het gevoel dat het Fed in vier sets gaat worden.. maarja ik was er ook van overtuigd dat Djoko over Wawa heen zou walsen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als Fed morgenochtend weet te winnen van Nadal dan post ik hier een foto van mezelf met een schoen in mijn mond. Belofte!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als Fed morgenochtend weet te winnen van Nadal dan post ik hier een foto van mezelf met een schoen in mijn mond. Belofte!
Hart zegt ja, hoofd zegt nee. Nadal vindt bijna altijd een manier om van Federer te winnen. Ik denk Nadal in 5 sets.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Gruisman het volgende:
ff quoten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Beter heb je maat 46 en geen kinderenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Precies dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:32 schreef jojomen4 het volgende:
Ik kan niet wachten tot Fed straks zijn niet Fedberg tactiek gaat proberen, en alle ballen om z'n oren krijgt. Hoe zal hij zich dan voelen eind eerste set?![]()
quote:
Het dak is nu ongeveer 90% dicht. Er is iets stuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Norrage het volgende:
Jammer, het is droog nu. Dus het dak gaat niet dicht. Geen gelukje voor Fed
Ik denk dat het inslaan misschien wel het leukste onderdeel van deze ontmoeting wordt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:32 schreef alors het volgende:
Ik kan ze nog even zien inslaan, dan moet ik weg
BBC2 heeft ook een voorbeschouwing.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Federer-fan het volgende:
Game Set & Mats. Hoop dat Wilander niet weer komt met zijn 'When Roger plays Rafa his peanuts shrink to the size of testicles'- analyse.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat het inslaan misschien wel het leukste onderdeel van deze ontmoeting wordt.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BBC2 heeft ook een voorbeschouwing.
Het was niet eens een grap.quote:
Denk dat het absoluut geen walkover wordt voor Nadal. Hoop dat Federer wint, want als Nadal last heeft van die blaar, wordt het ook heel zwaar tegen Stan.quote:Iedereen probeert zo hard te jinxen hier dat het saai wordt en dat het een walk over voor Nadal wordt. Ik denk dat dit wel weer een ouderwetse kraker kan worden. Nadal met zijn blaren en niet op zijn favoriete ondergrond, Fed die in vorm is, kan best wat worden.
Maakt bij hen nooit uit wie de toss wint. Sowieso zal Federer beginnen met serveren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:42 schreef Federer-fan het volgende:
Cool voor dat jongetje om met Federer en Nadal op de foto te mogen.
"Pick the side."Federer wil aan de overkant staan en Nadal ontvangt.
Op twitter werd gisteren door de AO getweet dat er een speciale arts uit Spanje is gekomen om de blaar te behandelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:46 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand nog nieuws over Nadals blaar? Hoop dat Nadal er geen last van heeft.
Ja, ik zag het ook. Ze hebben een middel waarmee de huid kennelijk herstelt doordat het metabolisme plaatselijk wordt versneld. Hopelijk werkt het. Vind het altijd jammer als een blessure invloed heeft op een wedstrijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Op twitter werd gisteren door de AO getweet dat er een speciale arts uit Spanje is gekomen om de blaar te behandelen.
Dokter Fuentes zeker?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Op twitter werd gisteren door de AO getweet dat er een speciale arts uit Spanje is gekomen om de blaar te behandelen.
Ja, inderdaad. Ik zie bij Nadal wel veel pleisters maar zijn handpalm is nog niet echt in beeld gekomen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Ze hebben een middel waarmee de huid kennelijk herstelt doordat het metabolisme plaatselijk wordt versneld. Hopelijk werkt het. Vind het altijd jammer als een blessure invloed heeft op een wedstrijd.
Idd, gewoon normaal winnen of verliezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Ze hebben een middel waarmee de huid kennelijk herstelt doordat het metabolisme plaatselijk wordt versneld. Hopelijk werkt het. Vind het altijd jammer als een blessure invloed heeft op een wedstrijd.
nog twee en hij heeft er al evenveel als in de finale RG 2008quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:01 schreef Reya het volgende:
Federer heeft toch al mooi een game gepakt
3. Of ga je van de werkelijke 2-1 score uitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nog twee en hij heeft er al evenveel als in de finale RG 2008
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
3. Of ga je van de werkelijke 2-1 score uit![]()
Hij moet ook niet te vaak op de forehand inkomen lijkt me. Of een goede approach hebben en niet zo'n halve aanvalsbal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef stefan92 het volgende:
Weer de hele tijd gepasseerd en unforced errors op belangrijke momenten.
Mee eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij moet ook niet te vaak op de forehand inkomen lijkt me. Of een goede approach hebben en niet zo'n halve aanvalsbal.
quote:
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:17 schreef Norrage het volgende:
Wat leuke punten, maar vooralsnog bedroevend slechte wedstrijd.
Veel fouten, afzwaaiers en gezenuwpeesquote:
Jij hebt gewoon al weken een beeld in je hoofd van de partij . En ook wel enigszins begrijpelijk. En daar wijk je hoe de wedstrijd ook gaat geloof ik niet meer van af.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Veel fouten, afzwaaiers en gezenuwpees
Maar serieus hoor, ik zie echt veel fouten, ook van rafa...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon al weken een beeld in je hoofd van de partij . En ook wel enigszins begrijpelijk. En daar wijk je hoe de wedstrijd ook gaat geloof ik niet meer van af.
Ze spelen beiden wel aanvallend jaquote:
Ja, die je zie niet vaak bij wedstrijden!quote:
5-4*quote:
5-4* Fed.quote:
Al meer games bij elkaar gehosseld dan in de tig voorgaande edities.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:28 schreef Norrage het volgende:
Goede ontsnapping weer van Fed...maar het is zo zenuwachtig...
1e set is cruciaal. Als hij die wint komt er misschien wat rust in zijn spel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:28 schreef Norrage het volgende:
Goede ontsnapping weer van Fed...maar het is zo zenuwachtig...
Zit Sampras in het publiek? Zit hij in de box van Federer ofzo?quote:
Nope, maar wel in het publiek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit Sampras in het publiek? Zit hij in de box van Federer ofzo?
Waarom?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
5-4 voor Fed. Toch denk ik dat het fysieke gaat opbreken bij Fed.
Oké, bedankt.quote:
Ik kan het niet helpen. Hij moet zijn kansen pakken en maakt dan weer zo'n foutquote:
Hier nog een.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik vind dat Fed zich tot nu toe prima staande houdt, dus ik snap die negativiteit niet zo goed.
Geen van beiden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:36 schreef Gruisman het volgende:
2012 AUSopen toch?
Ik schakel net in, wie is beter?
Heb je niet het gevoel dat als dit langer dan 3 sets duurt, het erg lastig qua fysiek wordt voor Federer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik vind dat Fed zich tot nu toe prima staande houdt, dus ik snap die negativiteit niet zo goed.
Op deze baan totaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heb je niet het gevoel dat als dit langer dan 3 sets duurt, het erg lastig qua fysiek wordt voor Federer?
Dat ligt meer aan de fouten van Rafa dan aan fedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heb je niet het gevoel dat als dit langer dan 3 sets duurt, het erg lastig qua fysiek wordt voor Federer?
Fysiek niet, mentaal wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Huh ik zie er juist niets van dat ie de punten zo kort mogelijk wil houden. Ze duren nog veel te lang.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:39 schreef dutch_schaefer het volgende:
Hij wilde punten zo kort mogelijk houden wat een prima tactiek is, maar dat maakt hem zo onrustig.
Ditquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Huh ik zie er juist niets van dat ie de punten zo kort mogelijk wil houden. Ze duren nog veel te lang.
DIT!quote:
Gast wanneer op dat vijfde puntquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Treurig weer...
GA NOU EENS NAAR DAT NET, FED!
2013-Fed belde net aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:46 schreef Gruisman het volgende:
Wat oogt Fed traag zeg. Elke bal in de loop komt kort of in het net
En naar het net!!! Ik snap het echt nietquote:
Geen enkele in volgens mij in de tiebreakquote:
Jij kijkt voor het eerst in je leven tennis?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:50 schreef xzaz het volgende:
Echt wat een ballensport is dit. Banaantje tussendoor, even handjes wassen. Thee iemand?
Dit dus, al die ballen recht door het middenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:52 schreef TheArt het volgende:
Ik heb Fed al een stuk of 10 keer een winnende forehand proberen te zien slaan die vervolgens echt dwars door het midden gaat. Ja daar win je het niet mee
Waarom zo agressief?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:51 schreef Syntix het volgende:
FU nadal![]()
een ieder die hier voor nadal is mag ook wel het land uit worden gezet trouwens
Hopelijk wordt-ie nu wakker...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus, al die ballen recht door het middenDaar ga je het zeker niet mee winnen.
Ja, en echt helemaal nergens voor nodig want ook Nadal speelt zeer matig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:54 schreef franklop het volgende:
Het klinkt alsof Federer inderdaad weer in zn broek aan het schijten is voor Nadal.
Voor Jinx heb je Tim86 nodigquote:
Nee hoor, maar vind het echt een kak sport. 1/100ste van de tijd spelen zequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst in je leven tennis?
Hup zouten danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vind het echt een kak sport. 1/100ste van de tijd spelen ze![]()
'Ze staan al 3,5 uur te spelen'. J waarvan ze een uur op een stoel hebben gezeten banaantjes naar binnen hebben lopen werken.
Buiten dat het helemaal nergens op slaat, wat doe je hier dan in godsnaamquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
'Ze staan al 3,5 uur te spelen'. J waarvan ze een uur op een stoel hebben gezeten banaantjes naar binnen hebben lopen werken.
Wow man, ik ben overtuigd, tennis is een mietjessport.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tennis kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Buiten dat het helemaal nergens op slaat, wat doe je hier dan in godsnaam
Jij bent snel overtuigd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:57 schreef alors het volgende:
[..]
Wow man, ik ben overtuigd, tennis is een mietjessport.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst in je leven tennis?
Ik heb er ook altijd wel wat moeite mee. Zou er geen probleem mee hebben als ze de nettospeeltijd beschouwen als de duur van de wedstrijd.quote:
Jojomen, superniger en ik geloof ik... Fed-fan soms ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:59 schreef Komakie het volgende:
Wat is trouwens het percentage mensen die hier voor Nadal is? Volgens mij niet echt veel.
En heeft Nadal nog steeds last van die blaren? Dan moet Fedje het gewoon zo lang mogelijk volhouden in de hoop dat dat mis gaat.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jojomen, superniger en ik geloof ik... Fed-fan soms ook.
Klopt, ik ben fan van Federer en Nadal, maar vanaf nu wel voor Federer als ze tegen elkaar spelen, omdat Nadal nog wat langer door kan dan Federer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jojomen, superniger en ik geloof ik... Fed-fan soms ook.
Of gewoon zonder tussen pauzes doorspelenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd wel wat moeite mee. Zou er geen probleem mee hebben als ze de nettospeeltijd beschouwen als de duur van de wedstrijd.
Het zou al heel wat helpen als de umps voortaan strak vasthouden aan de 20-sec regel en als er eens een einde kwam aan alle tijdrek-flauwekul. Houdt een speler dat niet vol, dan verliest-ie maar, niks mis mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd wel wat moeite mee. Zou er geen probleem mee hebben als ze de nettospeeltijd beschouwen als de duur van de wedstrijd.
Ich auchquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:59 schreef Komakie het volgende:
Wat is trouwens het percentage mensen die hier voor Nadal is? Volgens mij niet echt veel.
En heeft Nadal nog steeds last van die blaren? Dan moet Fedje het gewoon zo lang mogelijk volhouden in de hoop dat dat mis gaat.
Heeft niks met de umps te maken maar met de Sponsoren die in beeld willen komenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het zou al heel wat helpen als de umps voortaan strak vasthouden aan de 20-sec regel en als er eens een einde kwam aan alle tijdrek-flauwekul. Houdt een speler dat niet vol, dan verliest-ie maar, niks mis mee.
Helaas, gaat niet gebeuren.
Vrouwelijke umpire durfde dat wel bij Nadal laatst.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het zou al heel wat helpen als de umps voortaan strak vasthouden aan de 20-sec regel en als er eens een einde kwam aan alle tijdrek-flauwekul. Houdt een speler dat niet vol, dan verliest-ie maar, niks mis mee.
Helaas, gaat niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |