Geen van beiden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:36 schreef Gruisman het volgende:
2012 AUSopen toch?
Ik schakel net in, wie is beter?
Heb je niet het gevoel dat als dit langer dan 3 sets duurt, het erg lastig qua fysiek wordt voor Federer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik vind dat Fed zich tot nu toe prima staande houdt, dus ik snap die negativiteit niet zo goed.
Op deze baan totaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heb je niet het gevoel dat als dit langer dan 3 sets duurt, het erg lastig qua fysiek wordt voor Federer?
Dat ligt meer aan de fouten van Rafa dan aan fedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik vind dat Fed zich tot nu toe prima staande houdt, dus ik snap die negativiteit niet zo goed.
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heb je niet het gevoel dat als dit langer dan 3 sets duurt, het erg lastig qua fysiek wordt voor Federer?
Fysiek niet, mentaal wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Huh ik zie er juist niets van dat ie de punten zo kort mogelijk wil houden. Ze duren nog veel te lang.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:39 schreef dutch_schaefer het volgende:
Hij wilde punten zo kort mogelijk houden wat een prima tactiek is, maar dat maakt hem zo onrustig.
Ditquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Huh ik zie er juist niets van dat ie de punten zo kort mogelijk wil houden. Ze duren nog veel te lang.
DIT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |