Op twitter werd gisteren door de AO getweet dat er een speciale arts uit Spanje is gekomen om de blaar te behandelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:46 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand nog nieuws over Nadals blaar? Hoop dat Nadal er geen last van heeft.
Ja, ik zag het ook. Ze hebben een middel waarmee de huid kennelijk herstelt doordat het metabolisme plaatselijk wordt versneld. Hopelijk werkt het. Vind het altijd jammer als een blessure invloed heeft op een wedstrijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Op twitter werd gisteren door de AO getweet dat er een speciale arts uit Spanje is gekomen om de blaar te behandelen.
Dokter Fuentes zeker?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Op twitter werd gisteren door de AO getweet dat er een speciale arts uit Spanje is gekomen om de blaar te behandelen.
Ja, inderdaad. Ik zie bij Nadal wel veel pleisters maar zijn handpalm is nog niet echt in beeld gekomen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Ze hebben een middel waarmee de huid kennelijk herstelt doordat het metabolisme plaatselijk wordt versneld. Hopelijk werkt het. Vind het altijd jammer als een blessure invloed heeft op een wedstrijd.
Idd, gewoon normaal winnen of verliezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Ze hebben een middel waarmee de huid kennelijk herstelt doordat het metabolisme plaatselijk wordt versneld. Hopelijk werkt het. Vind het altijd jammer als een blessure invloed heeft op een wedstrijd.
nog twee en hij heeft er al evenveel als in de finale RG 2008quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:01 schreef Reya het volgende:
Federer heeft toch al mooi een game gepakt
3. Of ga je van de werkelijke 2-1 score uitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nog twee en hij heeft er al evenveel als in de finale RG 2008
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
3. Of ga je van de werkelijke 2-1 score uit![]()
Hij moet ook niet te vaak op de forehand inkomen lijkt me. Of een goede approach hebben en niet zo'n halve aanvalsbal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef stefan92 het volgende:
Weer de hele tijd gepasseerd en unforced errors op belangrijke momenten.
Mee eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij moet ook niet te vaak op de forehand inkomen lijkt me. Of een goede approach hebben en niet zo'n halve aanvalsbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |