Een blaar is niet psychisch, alleen de effecten van een blaar kunnen psychisch zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef Norrage het volgende:
Zo'n blaar is ook vooral psychisch, maar wel zeker irritant en vervelend.
Als Vitesse geen kampioen wordt gaan ze ook zeiken over het slechte veld van ADOquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Daarnaast word ik er gewoon moe van, altijd heeft ie wel iets. Druk toernooischema, teveel toernooien, de baan op de WTF is niet gunstig. Straks gaat ie z'n verlies nog wijten aan syfilis.
Vitesse? Oh dat reservereserve-elftal van Chelsea.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Vitesse geen kampioen wordt gaan ze ook zeiken over het slechte veld van ADO
Je bent geen fan merk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Daarnaast word ik er gewoon moe van, altijd heeft ie wel iets. Druk toernooischema, teveel toernooien, de baan op de WTF is niet gunstig. Straks gaat ie z'n verlies nog wijten aan syfilis.
7-6 7-6 7-6quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Norrage het volgende:
Wawa veegt hem straks gewoon van de baan
en vervolgens speelt ie off season overal van die showwedstrijdjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Dat hij veel zeikt is een feit, maar het is niet alsof hij excuses zoekt als hij verliest. Want dat doet-ie nou eenmaal niet zo vaak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Ja, wel aardig. Vind het alleen raar dat Patrick McEnroe zegt: "Roger can’t be called the greatest ever yet.” Dat kan volgens mij wel want misschien is vijf jaar later iemand anders de GOAT.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef jojomen4 het volgende:
mooi stukje.
http://www.tennisreporters.net/archives/6826
Misschien doelde hij op het feit dat hij Sampras nog niet voorbij was (en dit voor hem een belangrijke criteria is).quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vind het alleen raar dat Patrick McEnroe zegt: "Roger can’t be called the greatest ever yet.” Dat kan volgens mij wel want misschien is vijf jaar later iemand anders de GOAT.
Ja, kan. Of bedoelde hij dat we beter konden wachten hoe veel Nadal er uiteindelijk won.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien doelde hij op het feit dat hij Sampras nog niet voorbij was (en dit voor hem een belangrijke criteria is).
Om de vijf jaar een "Greatest of all time"?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vind het alleen raar dat Patrick McEnroe zegt: "Roger can’t be called the greatest ever yet.” Dat kan volgens mij wel want misschien is vijf jaar later iemand anders de GOAT.
Dat kan in principe. Iemand kan de prestaties van een GOAT overtreffen. In vijf jaar kun je in theorie twintig GS'en winnen, dus dan ben je al een heel eind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Om de vijf jaar een "Greatest of all time"?
Oh ja. Maar Federers carrière was toen nog lang niet voorbij en Nadal eindigde toen dus ook zijn dominantie op hardcourt. Oftewel zaten ze toen al middenin die GOAT-strijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kan in principe. Iemand kan de prestaties van een GOAT overtreffen. In vijf jaar kun je in theorie twintig GS'en winnen, dus dan ben je al een heel eind.
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh ja. Maar Federers carrière was toen nog lang niet voorbij en Nadal eindigde toen dus ook zijn dominantie op hardcourt. Oftewel zaten ze toen al middenin die GOAT-strijd.
Origineel idee, nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Gruisman het volgende:
Het mooiste zou zijn als ze allebei met 18/19 slams gelijk eindigen.
Ja, dat 'wint' Nadal dan in de ogen van de meeste mensen denk ik niet, omdat hij nu eenmaal vooral succesvol is geweest één ondergrond. Het enige wat hij mee heeft, is dat hij een zwaar positieve balans heeft tegen de andere GOAT.quote:
Vind ik wel erg belangrijk, Nadal heeft volgens mij als enige positieve win/lose tegen de andere top 10(0) spelers?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat 'wint' Nadal dan in de ogen van de meeste mensen denk ik niet, omdat hij nu eenmaal vooral succesvol is geweest één ondergrond. Het enige wat hij mee heeft, is dat hij een zwaar positieve balans heeft tegen de andere GOAT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |