Een blaar is niet psychisch, alleen de effecten van een blaar kunnen psychisch zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef Norrage het volgende:
Zo'n blaar is ook vooral psychisch, maar wel zeker irritant en vervelend.
Als Vitesse geen kampioen wordt gaan ze ook zeiken over het slechte veld van ADOquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Daarnaast word ik er gewoon moe van, altijd heeft ie wel iets. Druk toernooischema, teveel toernooien, de baan op de WTF is niet gunstig. Straks gaat ie z'n verlies nog wijten aan syfilis.
Vitesse? Oh dat reservereserve-elftal van Chelsea.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Vitesse geen kampioen wordt gaan ze ook zeiken over het slechte veld van ADO
Je bent geen fan merk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Daarnaast word ik er gewoon moe van, altijd heeft ie wel iets. Druk toernooischema, teveel toernooien, de baan op de WTF is niet gunstig. Straks gaat ie z'n verlies nog wijten aan syfilis.
7-6 7-6 7-6quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Norrage het volgende:
Wawa veegt hem straks gewoon van de baan
en vervolgens speelt ie off season overal van die showwedstrijdjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Dat hij veel zeikt is een feit, maar het is niet alsof hij excuses zoekt als hij verliest. Want dat doet-ie nou eenmaal niet zo vaak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Ja, wel aardig. Vind het alleen raar dat Patrick McEnroe zegt: "Roger can’t be called the greatest ever yet.” Dat kan volgens mij wel want misschien is vijf jaar later iemand anders de GOAT.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef jojomen4 het volgende:
mooi stukje.
http://www.tennisreporters.net/archives/6826
Misschien doelde hij op het feit dat hij Sampras nog niet voorbij was (en dit voor hem een belangrijke criteria is).quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vind het alleen raar dat Patrick McEnroe zegt: "Roger can’t be called the greatest ever yet.” Dat kan volgens mij wel want misschien is vijf jaar later iemand anders de GOAT.
Ja, kan. Of bedoelde hij dat we beter konden wachten hoe veel Nadal er uiteindelijk won.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien doelde hij op het feit dat hij Sampras nog niet voorbij was (en dit voor hem een belangrijke criteria is).
Om de vijf jaar een "Greatest of all time"?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vind het alleen raar dat Patrick McEnroe zegt: "Roger can’t be called the greatest ever yet.” Dat kan volgens mij wel want misschien is vijf jaar later iemand anders de GOAT.
Dat kan in principe. Iemand kan de prestaties van een GOAT overtreffen. In vijf jaar kun je in theorie twintig GS'en winnen, dus dan ben je al een heel eind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Om de vijf jaar een "Greatest of all time"?
Oh ja. Maar Federers carrière was toen nog lang niet voorbij en Nadal eindigde toen dus ook zijn dominantie op hardcourt. Oftewel zaten ze toen al middenin die GOAT-strijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kan in principe. Iemand kan de prestaties van een GOAT overtreffen. In vijf jaar kun je in theorie twintig GS'en winnen, dus dan ben je al een heel eind.
Ja, da's waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh ja. Maar Federers carrière was toen nog lang niet voorbij en Nadal eindigde toen dus ook zijn dominantie op hardcourt. Oftewel zaten ze toen al middenin die GOAT-strijd.
Origineel idee, nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Gruisman het volgende:
Het mooiste zou zijn als ze allebei met 18/19 slams gelijk eindigen.
Ja, dat 'wint' Nadal dan in de ogen van de meeste mensen denk ik niet, omdat hij nu eenmaal vooral succesvol is geweest één ondergrond. Het enige wat hij mee heeft, is dat hij een zwaar positieve balans heeft tegen de andere GOAT.quote:
Vind ik wel erg belangrijk, Nadal heeft volgens mij als enige positieve win/lose tegen de andere top 10(0) spelers?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat 'wint' Nadal dan in de ogen van de meeste mensen denk ik niet, omdat hij nu eenmaal vooral succesvol is geweest één ondergrond. Het enige wat hij mee heeft, is dat hij een zwaar positieve balans heeft tegen de andere GOAT.
Half tien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:26 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Vind ik wel erg belangrijk, Nadal heeft volgens mij als enige positieve win/lose tegen de andere top 10(0) spelers?
En wss is dit al beantwoord maar hoelaat is ongeveer nadal-fed?
Nadal heeft een positieve head-to-head tegen iedereen behalve Davydenko, Corretja en Hrbaty. Maar goed, die laatste twee versloegen hem alleen toen hij nog een zestien- of zeventienjarige snotneus was, en Davydenko hoeft hem nog maar één keer tegen te komen en het staat gelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:26 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Vind ik wel erg belangrijk, Nadal heeft volgens mij als enige positieve win/lose tegen de andere top 10(0) spelers?
Het probleem is en blijft dat er geen criterium is voor hoe je bepaalt wie de GOAT is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nadal heeft een positieve head-to-head tegen iedereen behalve Davydenko, Corretja en Hrbaty. Maar goed, die laatste twee versloegen hem alleen toen hij nog een zestien- of zeventienjarige snotneus was, en Davydenko hoeft hem nog maar één keer tegen te komen en het staat gelijk.
Oh, ik wilde dat er ook helemaal niet mee zeggen. Gewoon even wat stats opdreunen, toch indrukwekkend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het probleem is en blijft dat er geen criterium is voor hoe je bepaalt wie de GOAT is.
Is opzicht al bekend. Federer heeft de meeste slams en de meeste aantal weken op nummer 1. Dat is toch wel het belangrijkste in het tennis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh, ik wilde dat er ook helemaal niet mee zeggen. Gewoon even wat stats opdreunen, toch indrukwekkend.
Het lijkt me wel zinnig als er ooit een internationaal forum komt met tennisexperts, journalisten, profs, recreanten en fans en dat men dan aan de hand van eindeloze lijstjes statistieken uit gaat vogelen wie de GOAT is.
Ja, hallo fanboy, Federer won meer dan de helft van zijn slams in een tijdperk met Hewitts, Roddickjes, Philipoussisen en een bejaarde Agassi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:49 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Is opzicht al bekend. Federer heeft de meeste slams en de meeste aantal weken op nummer 1. Dat is toch wel het belangrijkste in het tennis.
Nee, snap ik, bedoelde het meer in het algemeen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh, ik wilde dat er ook helemaal niet mee zeggen. Gewoon even wat stats opdreunen, toch indrukwekkend.
Nja,dan blijft het probleem hoe je verschillende prestaties moet waarderen. Ik ben bang dat het weinig oplost. Je moet een criterium vinden waarover consensus is en ik denk dat mensen die vinden dat Federer de GOAT is elk criterium op basis waarvan Nadal de GOAT is onjuist vinden.quote:Het lijkt me wel zinnig als er ooit een internationaal forum komt met tennisexperts, journalisten, profs, recreanten en fans en dat men dan aan de hand van eindeloze lijstjes statistieken uit gaat vogelen wie de GOAT is.
Al blijft Federer steken op 17 en wint Nadal er 20, dan nog vinden de fans van Federer Federer de GOAT.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:01 schreef 1239758715981 het volgende:
Als Federer en Nadal op hetzelfde aantal slams eindigen houdt de discussie over de GOAT helemaal nooit meer op. Alsjeblieft zeg
Hoeveel heb je vandaag verloren met je inzet op Berdych?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Norrage het volgende:
Wawa veegt hem straks gewoon van de baan
"Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst."quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef 1239758715981 het volgende:
Wawrinka heeft nog nooit van Nadal gewonnen, en maar één keer van Federer
Ja, nou.. Het lijkt wel fysiek onmogelijk voor hem om ook maar een set te winnen van Nadal. Alsof een soort van bovennatuurlijke kracht hem tegenhoudt. (Haha ja, echt waar) Heb je die wedstrijd in Shanghai gezien? Of op de WTF? Die drie tiebreaks?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
"Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst."
Ik ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja, nou.. Het lijkt wel fysiek onmogelijk voor hem om ook maar een set te winnen van Nadal. Alsof een soort van bovennatuurlijke kracht hem tegenhoudt. (Haha ja, echt waar) Heb je die wedstrijd in Shanghai gezien? Of op de WTF? Die drie tiebreaks?
Maar goed, ik hoop zo dat ik ongelijk heb.
Als Fed morgenochtend weet te winnen van Nadal dan post ik hier een foto van mezelf met een schoen in mijn mond. Belofte!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Gruisman het volgende:
Zien jullie Nadal echt winnen van Fed? Ik heb namelijk gewoon het gevoel dat het Fed in vier sets gaat worden.. maarja ik was er ook van overtuigd dat Djoko over Wawa heen zou walsen.
Aan de ene kant:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Gruisman het volgende:
Zien jullie Nadal echt winnen van Fed? Ik heb namelijk gewoon het gevoel dat het Fed in vier sets gaat worden.. maarja ik was er ook van overtuigd dat Djoko over Wawa heen zou walsen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als Fed morgenochtend weet te winnen van Nadal dan post ik hier een foto van mezelf met een schoen in mijn mond. Belofte!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als Fed morgenochtend weet te winnen van Nadal dan post ik hier een foto van mezelf met een schoen in mijn mond. Belofte!
Hart zegt ja, hoofd zegt nee. Nadal vindt bijna altijd een manier om van Federer te winnen. Ik denk Nadal in 5 sets.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Gruisman het volgende:
ff quoten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Beter heb je maat 46 en geen kinderenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |