Jij kijkt voor het eerst in je leven tennis?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:50 schreef xzaz het volgende:
Echt wat een ballensport is dit. Banaantje tussendoor, even handjes wassen. Thee iemand?
Dit dus, al die ballen recht door het middenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:52 schreef TheArt het volgende:
Ik heb Fed al een stuk of 10 keer een winnende forehand proberen te zien slaan die vervolgens echt dwars door het midden gaat. Ja daar win je het niet mee
Waarom zo agressief?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:51 schreef Syntix het volgende:
FU nadal![]()
een ieder die hier voor nadal is mag ook wel het land uit worden gezet trouwens
Hopelijk wordt-ie nu wakker...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus, al die ballen recht door het middenDaar ga je het zeker niet mee winnen.
Ja, en echt helemaal nergens voor nodig want ook Nadal speelt zeer matig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:54 schreef franklop het volgende:
Het klinkt alsof Federer inderdaad weer in zn broek aan het schijten is voor Nadal.
Voor Jinx heb je Tim86 nodigquote:
Nee hoor, maar vind het echt een kak sport. 1/100ste van de tijd spelen zequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst in je leven tennis?
Hup zouten danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vind het echt een kak sport. 1/100ste van de tijd spelen ze![]()
'Ze staan al 3,5 uur te spelen'. J waarvan ze een uur op een stoel hebben gezeten banaantjes naar binnen hebben lopen werken.
Buiten dat het helemaal nergens op slaat, wat doe je hier dan in godsnaamquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
'Ze staan al 3,5 uur te spelen'. J waarvan ze een uur op een stoel hebben gezeten banaantjes naar binnen hebben lopen werken.
Wow man, ik ben overtuigd, tennis is een mietjessport.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tennis kijken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Buiten dat het helemaal nergens op slaat, wat doe je hier dan in godsnaam
Jij bent snel overtuigd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:57 schreef alors het volgende:
[..]
Wow man, ik ben overtuigd, tennis is een mietjessport.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij kijkt voor het eerst in je leven tennis?
Ik heb er ook altijd wel wat moeite mee. Zou er geen probleem mee hebben als ze de nettospeeltijd beschouwen als de duur van de wedstrijd.quote:
Jojomen, superniger en ik geloof ik... Fed-fan soms ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:59 schreef Komakie het volgende:
Wat is trouwens het percentage mensen die hier voor Nadal is? Volgens mij niet echt veel.
En heeft Nadal nog steeds last van die blaren? Dan moet Fedje het gewoon zo lang mogelijk volhouden in de hoop dat dat mis gaat.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jojomen, superniger en ik geloof ik... Fed-fan soms ook.
Klopt, ik ben fan van Federer en Nadal, maar vanaf nu wel voor Federer als ze tegen elkaar spelen, omdat Nadal nog wat langer door kan dan Federer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Jojomen, superniger en ik geloof ik... Fed-fan soms ook.
Of gewoon zonder tussen pauzes doorspelenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd wel wat moeite mee. Zou er geen probleem mee hebben als ze de nettospeeltijd beschouwen als de duur van de wedstrijd.
Het zou al heel wat helpen als de umps voortaan strak vasthouden aan de 20-sec regel en als er eens een einde kwam aan alle tijdrek-flauwekul. Houdt een speler dat niet vol, dan verliest-ie maar, niks mis mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd wel wat moeite mee. Zou er geen probleem mee hebben als ze de nettospeeltijd beschouwen als de duur van de wedstrijd.
Ich auchquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:59 schreef Komakie het volgende:
Wat is trouwens het percentage mensen die hier voor Nadal is? Volgens mij niet echt veel.
En heeft Nadal nog steeds last van die blaren? Dan moet Fedje het gewoon zo lang mogelijk volhouden in de hoop dat dat mis gaat.
Heeft niks met de umps te maken maar met de Sponsoren die in beeld willen komenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het zou al heel wat helpen als de umps voortaan strak vasthouden aan de 20-sec regel en als er eens een einde kwam aan alle tijdrek-flauwekul. Houdt een speler dat niet vol, dan verliest-ie maar, niks mis mee.
Helaas, gaat niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |