Precies dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:32 schreef jojomen4 het volgende:
Ik kan niet wachten tot Fed straks zijn niet Fedberg tactiek gaat proberen, en alle ballen om z'n oren krijgt. Hoe zal hij zich dan voelen eind eerste set?![]()
quote:
Het dak is nu ongeveer 90% dicht. Er is iets stuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:23 schreef Norrage het volgende:
Jammer, het is droog nu. Dus het dak gaat niet dicht. Geen gelukje voor Fed
Ik denk dat het inslaan misschien wel het leukste onderdeel van deze ontmoeting wordt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:32 schreef alors het volgende:
Ik kan ze nog even zien inslaan, dan moet ik weg
BBC2 heeft ook een voorbeschouwing.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Federer-fan het volgende:
Game Set & Mats. Hoop dat Wilander niet weer komt met zijn 'When Roger plays Rafa his peanuts shrink to the size of testicles'- analyse.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat het inslaan misschien wel het leukste onderdeel van deze ontmoeting wordt.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BBC2 heeft ook een voorbeschouwing.
Het was niet eens een grap.quote:
Denk dat het absoluut geen walkover wordt voor Nadal. Hoop dat Federer wint, want als Nadal last heeft van die blaar, wordt het ook heel zwaar tegen Stan.quote:Iedereen probeert zo hard te jinxen hier dat het saai wordt en dat het een walk over voor Nadal wordt. Ik denk dat dit wel weer een ouderwetse kraker kan worden. Nadal met zijn blaren en niet op zijn favoriete ondergrond, Fed die in vorm is, kan best wat worden.
Maakt bij hen nooit uit wie de toss wint. Sowieso zal Federer beginnen met serveren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:42 schreef Federer-fan het volgende:
Cool voor dat jongetje om met Federer en Nadal op de foto te mogen.
"Pick the side."Federer wil aan de overkant staan en Nadal ontvangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |