SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2014 13:03:27 ]
Die wiki wordt niet automatisch meegenomenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:52 schreef Wupgup het volgende:
Hmm ik had de salaristabel in de wiki aangepast, maar in de op staat nog de oude. Heb ik iets fout gedaan?
Zal ik je ff in de OP zetten bij Vaste gasten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:52 schreef Wupgup het volgende:
Hmm ik had de salaristabel in de wiki aangepast, maar in de op staat nog de oude. Heb ik iets fout gedaan?
Prima, Wupgup - Medewerker Verkoopklaar - Omgeving Den Haagquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal ik je ff in de OP zetten bij Vaste gasten?
Waalderstraat 48, Den Burg, Texel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:07 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
RaadplaatjeDan heeft Schuimpjes ook weer iets te doen op zn stage
Correctquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:38 schreef joey_k het volgende:
[..]
Waalderstraat 48, Den Burg, Texel?
Dan moet je die niet tussen 12:00 en 12:45 plaatsen. Dan zit ik in de kantine te pauzerenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:07 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
RaadplaatjeDan heeft Schuimpjes ook weer iets te doen op zn stage
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan moet je die niet tussen 12:00 en 12:45 plaatsen. Dan zit ik in de kantine te pauzeren
Makkelijk of Moeilijk?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Doe maar een extra raadplaatje dan
Nee, die ga ik nu natuurllijk niet meer kiezenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik moet zometeen in die uithoek gaat zoeken?
Is dit een albert heijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef Partypoeper het volgende:
[ afbeelding ]
Een eventuele hint is in de naam van de foto te vinden.
Korenbeursquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef Partypoeper het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik, maar je kan 'm ook matchen via Google. Eckte bazen hebben dat alles niet nodigquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Tip: Upload je afbeelding de volgende keer naar Imgur. Nu was het een kwestie van naar www.supermarktvastgoed.nl gaan en klaar
Zozo die man van d'r is flink tekeer gegaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:12 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=1
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zozo die man van d'r is flink tekeer gegaan.
Gave winkel, kom er regelmatig. Sinds de verbouwing er nog beter op geworden. Ex-collega werkt daar nu als TL-VKK.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef Partypoeper het volgende:
[ afbeelding ]
Is er eigenlijk ergens van buitenaf te zien dat het een supermarkt is? Als toerist zijnde zou ik daar naar binnen lopen om iets van een museum te zien ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gave winkel, kom er regelmatig. Sinds de verbouwing er nog beter op geworden. Ex-collega werkt daar nu als TL-VKK.
Wilhelminaplein Gennep (of all places)quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helpt dit?
Eigenlijk niet zo. Er hangt een bord van Albert Heijn maar dat is het ook wel. Het is niet dat je van de andere kant van de Vismarkt kan zien dat het een supermarkt is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ergens van buitenaf te zien dat het een supermarkt is? Als toerist zijnde zou ik daar naar binnen lopen om iets van een museum te zien ofzo
Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gave winkel, kom er regelmatig. Sinds de verbouwing er nog beter op geworden. Ex-collega werkt daar nu als TL-VKK.
17 janquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Linker pakje is over de datum. Of is het een oudere foto?
Jupquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wilhelminaplein Gennep (of all places)
Eh, DM me hoe ze eruit zag of d'er naam en ik vertel het je.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:27 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik ookWij hebben een keer een vrouwelijke TL VKK van hun gehad voor een avond, was dat dezelfde?
Was al in Excel bezig met een postcodeverlijk van alle Albert Heijn filialen en alle Avia tankstationsquote:
Jij hebt echt niks te doen op die stage hequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Was al in Excel bezig met een postcodeverlijk van alle Albert Heijn filialen en alle Avia tankstations
Na, heb mijn scriptie niet gehaaldquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks te doen op die stage he
Gewoon contact opnemen met HK Personeelszaken. Sturen zij een nieuwe code op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:33 schreef d4v1d het volgende:
http://www.klacht.nl/albe(...)van-2012-werkt-niet/
Als je als ex-medewerker naar klacht.nl gaat ben je ook te dom om te poepenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gewoon contact opnemen met HK Personeelszaken. Sturen zij een nieuwe code op.
Vragen naar Luc
Sowieso klagen op klacht.nlquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je als ex-medewerker naar klacht.nl gaat ben je ook te dom om te poepen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ondertussen.. http://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/klacht-over-klacht-nl-12/
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:42 schreef einschtein het volgende:
Jongens, Partypoeper is onaardig geweest naar zijn vorige SM en die heeft ie maar weggepest naar mijn filiaal.
Ja, zijn vorige SM is sinds een maand of 2/3 werkzaam in mijn filiaal.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:42 schreef einschtein het volgende:
Jongens, Partypoeper is onaardig geweest naar zijn vorige SM en die heeft ie maar weggepest naar mijn filiaal.
Nee ik snapte dat het een geintje wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, zijn vorige SM is sinds een maand of 2/3 werkzaam in mijn filiaal.Nee, hij heeft d'er niet weggepest. Was een geintje.
Goedzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee ik snapte dat het een geintje was
Vaak op vakantie geweest naar Texel, en altijd bij de AH de boodschappen gedaan...quote:
Ik kom wel even een ketting om je nek leggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:07 schreef d4v1d het volgende:
Welke baas komt mijn fietsketting weer even om mn wiel leggen![]()
Ja, kloptquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het ging ook meer om het gewicht/prijs.
Waz met jou.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik kom wel even een ketting om je nek leggen
Ketting om je nek in het SM hokquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik kom wel even een ketting om je nek leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Tering![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef d4v1d het volgende:
http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=321
Snelste topics ooit hier.Top 100 voor reeks "AH-Medewerkerstopic" van 21-01-2013 t/m 21-01-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 3930 d4v1d
02 3400 mujentas
03 3258 Schuimpjes
04 1961 einschtein
05 1627 ikbenschipper
06 1340 exelletor
07 0741 Janneke141
08 0562 donald500
09 0527 Watdoeteenvulploegleider
10 0504 QuestionmarksIn nog geen half jaar twaalfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Tering.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Het zal wss wel uitmaken maar ze kunnen niemand anders vinden en je bent de laatste optie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef OudeBok het volgende:
Zo, lijkt deze week opeens niet meer uit te maken of ik boven m'n contract ga zitten :p.
Of ik eerder kan beginnen. In totaal 2 uur eerder vandaag, in totaal 13 uur deze week --> toeslagen.
Ik ben écht benieuwd of er nergens een foutje gemaakt zal zijn met m'n uren als ik straks op m'n loonstrookje kijk, heb denk ik een stuk of 30 invaluren gedraaid deze periode.
In de stats vanaf 01-01-2014 tot vandaag sta je zelfs 6equote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef OudeBok het volgende:
Zo, lijkt deze week opeens niet meer uit te maken of ik boven m'n contract ga zitten :p.
Of ik eerder kan beginnen. In totaal 2 uur eerder vandaag, in totaal 13 uur deze week --> toeslagen.
Ik ben écht benieuwd of er nergens een foutje gemaakt zal zijn met m'n uren als ik straks op m'n loonstrookje kijk, heb denk ik een stuk of 30 invaluren gedraaid deze periode.
[..]
In nog geen half jaar twaalfde.
Zat er sowieso al overheen deze week, werd toch gisteren gevraagd of ik donderdag 2 uur door kon om er eentje op te leiden en vandaag dus eerder beginnen. Qua opleiden, omdat ze me wel zien als een van de meest serieuze en ervaren mensen achter de kassa en qua eerder beginnen waarschijnlijk, omdat de meeste schoolgaanden om 4 uur nog niet beschikbaar zijn inderdaad. Ik heb, roostertechnisch gezien, echt de chillste studie ooit uitgekozen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het zal wss wel uitmaken maar ze kunnen niemand anders vinden en je bent de laatste optie?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef bigbass het volgende:
Wat is het beleid bij de ah mbt klanten die aankomen met een grote zak wisselgeld? Ik werd net bij de Dekamarkt van de informatiebalie gewoon naar de kassa gestuurd omdat ze daar niet zomaar mogen wisselen. Zowel de klanten achter mij in de rij als de caissière waren niet bepaald blij met mijn 9 euro in 5 en 10 cent muntjes (maar dat zal mijn verder een worst wezen).
Is dat bij de AH net zo brak geregeld?
Je bent als bedrijf niet verplicht te wisselen. 5 en 10 cent muntjes hebben we vaak in overvloede in de kassa's dus betaal er dan maar mee word er gedacht. Als je ze nodig hebt is het natuurlijk wel handig. Maar niemand wil een la vol met kleingeld dat hij niet nodig heeft. Als jij 100 euro boodschappen met 5 en 10 cent gaat betalen mag dat overigens ook geweigerd worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef bigbass het volgende:
Wat is het beleid bij de ah mbt klanten die aankomen met een grote zak wisselgeld? Ik werd net bij de Dekamarkt van de informatiebalie gewoon naar de kassa gestuurd omdat ze daar niet zomaar mogen wisselen. Zowel de klanten achter mij in de rij als de caissière waren niet bepaald blij met mijn 9 euro in 5 en 10 cent muntjes (maar dat zal mijn verder een worst wezen).
Is dat bij de AH net zo brak geregeld?
Het ging om 9 euro, niet extreem veel, dus de discussie die ik gerust aan was gegaan als ze hadden geweigerd had gegarandeerd meer tijd (en dus geld en overlast) gekost dan het afrekenen nu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je bent als bedrijf niet verplicht te wisselen. 5 en 10 cent muntjes hebben we vaak in overvloede in de kassa's dus betaal er dan maar mee word er gedacht. Als je ze nodig hebt is het natuurlijk wel handig. Maar niemand wil een la vol met kleingeld dat hij niet nodig heeft. Als jij 100 euro boodschappen met 5 en 10 cent gaat betalen mag dat overigens ook geweigerd worden.
En dat jij ermee wilt gaan afrekenen zullen ze waarschijnlijk vaker gehoord hebben. Gewisseld en al loopt iemand vervolgens de deur uit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef bigbass het volgende:
[..]
Maar precies mijn punt, niemand wil het in de kassa en de caissière heeft helemaal geen tijd om 10 minuten bezig te zijn om alles te tellen en op te ruimen. Waarom zou je dat op zo'n moment dan niet wisselen bij de informatiebalie? Het is niet dat ik er alleen kwam om het te wisselen, ik wilde er mee betalen.
Dan hadden ze dat bij de counter al moeten zeggen, die vertelden me dat ik er gewoon mee moest betalen, dus dat was iig bij de kassa al geen optie meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:38 schreef exelletor het volgende:
Ze moeten alles tot 50 muntstukken aannemen, maar 9 euro in 5/10 centjes is meer dan dat, dus ik zou tegen je gezegd hebben dat je lekker naar de Jumbo moest om te wisselen.
En dan nog alleen als je iets koopt he, verplichten om te wisselen kan niemand je.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:38 schreef exelletor het volgende:
Ze moeten alles tot 50 muntstukken aannemen, maar 9 euro in 5/10 centjes is meer dan dat, dus ik zou tegen je gezegd hebben dat je lekker naar de Jumbo moest om te wisselen.
Ze wisten natuurlijk niet dat je voor zoveel ging kopen hequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat bij de counter al moeten zeggen, die vertelden me dat ik er gewoon mee moest betalen, dus dat was iig bij de kassa al geen optie meer
Hoppa, nog even een mandje tegen de bakkes aan en klaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:38 schreef exelletor het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoppa, nog even een mandje tegen de bakkes aan en klaar.
100.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:38 schreef exelletor het volgende:
dan pinnen ze ....... Ach sommige mensen leven in een ikke ikke wereld,quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je bij een AH op een station voer je dezelfde discussie een keer of tig op een dag omdat de NS-kaartautomaten geen briefgeld aannemen.
Klant: "Doe mij even voor 40 euro aan muntgeld"
Caissière:"Sorry, maar dat gaan we niet doen"
Klant: "Maar ik moet naar Schiphol en door jouw schuld mis ik nu mijn vlucht"
Gek word je daarvan. Op al te veel begrip hoef je niet te rekenen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
100.
Als je bij een AH op een station voer je dezelfde discussie een keer of tig op een dag omdat de NS-kaartautomaten geen briefgeld aannemen.
Klant: "Doe mij even voor 40 euro aan muntgeld"
Caissière:"Sorry, maar dat gaan we niet doen"
Klant: "Maar ik moet naar Schiphol en door jouw schuld mis ik nu mijn vlucht"
Gek word je daarvan. Op al te veel begrip hoef je niet te rekenen.
Waar gebeurd. Ik ben daar niet echt gevoelig voor, maar je kunt je wel ongeveer voorstellen wat er gebeurt als een kale kerel van 120 kilo dit roept tegen een meisje van 16.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar gebeurd. Ik ben daar niet echt gevoelig voor, maar je kunt je wel ongeveer voorstellen wat er gebeurt als een kale kerel van 120 kilo dit roept tegen een meisje van 16.
Ja helemaal in de stress, soms denk ik wel eens waar mensen dat lef vandaan halen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar gebeurd. Ik ben daar niet echt gevoelig voor, maar je kunt je wel ongeveer voorstellen wat er gebeurt als een kale kerel van 120 kilo dit roept tegen een meisje van 16.
Externe lijn. Het toestel 402 heeft de buitenlijn aangenomen en heeft hem daarna doorgeschakeld naar 12402, dat zodat diegene voor wie het telefoontje is dat nummer draait en de beller direct aan de telefoon heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:15 schreef d4v1d het volgende:
Geen idee of het telefoonsysteem in elke winkel hetzelfde werkt, maar even een vraagje wie weet.
Als je bv. de TL belt toets je 402 en dan kan je gewoon praten. Maar soms wordt er bv omgeroepen (met de stem van de TL, die 402 is) "De heer x toestel 12402". Waarom zeggen ze er dan opeens een 12 bij?
Vroeg ik me af
Oh?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
Met de 13 kun je trouwens ook leuk mensen voor de gek houden.
Ah, dus dan krijg je direct de buitenlijn en niet eerst de TL die vervolgns zijn toestel weer uitzet?quote:
Ah, ik snap mquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Externe lijn. Het toestel 402 heeft de buitenlijn aangenomen en heeft hem daarna doorgeschakeld naar 12402, dat zodat diegene voor wie het telefoontje is dat nummer draait en de beller direct aan de telefoon heeft.
Nee, diegene die de externe lijn heeft aangenomen zet hem in de wacht in principe. Waardoor die 12 er voor komt te staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, dus dan krijg je direct de buitenlijn en niet eerst de TL die vervolgns zijn toestel weer uitzet?
Altijd leuk als je in de kantine zit en de telefoon gaat (205) en je drukt op je looptoestel snel 13205 in als diegene opstaat en naar de telefoon looptquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef Janneke141 het volgende:
Met de 13 kun je trouwens ook leuk mensen voor de gek houden.
Wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Altijd leuk als je in de kantine zit en de telefoon gaat (205) en je drukt op je looptoestel snel 13205 in als diegene opstaat en naar de telefoon loopt
Juist. De eerste die de buitenlijn aanneemt, parkeert hem met '12', kan dan bijvoorbeeld iemand omroepen met *0 en die haalt hem dan weer uit de parkeerstand met 124xx.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, dus dan krijg je direct de buitenlijn en niet eerst de TL die vervolgns zijn toestel weer uitzet?
Aantal mensen zit in de kantine. Kantinetelefoon (205) rinkelt. Iemand staat op om richting de telefoon te lopen. Op jouw looptelefoon toets je 13205 in en je neemt op, collega loopt voor niets maar snapt niet waarom.quote:
13 annuleert het ofzo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Juist. De eerste die de buitenlijn aanneemt, parkeert hem met '12', kan dan bijvoorbeeld iemand omroepen met *0 en die haalt hem dan weer uit de parkeerstand met 124xx.
[..]
Aantal mensen zit in de kantine. Kantinetelefoon (205) rinkelt. Iemand staat op om richting de telefoon te lopen. Op jouw looptelefoon toets je 13205 in en je neemt op, collega loopt voor niets maar snapt niet waarom.
Tenzij ze het telefoonsysteem ook kennen, natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Altijd leuk als je in de kantine zit en de telefoon gaat (205) en je drukt op je looptoestel snel 13205 in als diegene opstaat en naar de telefoon loopt
Damn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
Aantal mensen zit in de kantine. Kantinetelefoon (205) rinkelt. Iemand staat op om richting de telefoon te lopen. Op jouw looptelefoon toets je 13205 in en je neemt op, collega loopt voor niets maar snapt niet waarom.
Oh, dus de 13 er voor neemt in principe het telefoontje aan? 13209 neemt dan weer het telefoontje aan wanneer het toestel 209 rinkelt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Juist. De eerste die de buitenlijn aanneemt, parkeert hem met '12', kan dan bijvoorbeeld iemand omroepen met *0 en die haalt hem dan weer uit de parkeerstand met 124xx.
[..]
Oh, ik snap mquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
13 neemt het betreffende toestel over.
Juist.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh, dus de 13 er voor neemt in principe het telefoontje aan? 13209 neemt dan weer het telefoontje aan wanneer het toestel 209 rinkelt?
Het schoonmaakteam heeft niet eens een telefoon bij ons.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Janneke141 het volgende:
De telefoon van het schoonmaakteam doorschakelen op 202 wordt trouwens in de regel minder gewaardeerd.
Bij ons lijkt die anders te zijn. In de wacht zetten is toch gewoon 12 hekje en dan ophangen, toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef d4v1d het volgende:
Is die indeling van nummers in elke winkels het zelfde? (oke, misschien afhankelijk van het aantal kassa's, maar da's logish)
Redelijk:quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef d4v1d het volgende:
Is die indeling van nummers in elke winkels het zelfde? (oke, misschien afhankelijk van het aantal kassa's, maar da's logish)
Wat is MAS?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Redelijk:
201 MAS/ASM-Kantoor
202 SMM-Kantoor
204 TL-Kantoor
205 Kantine
206 TLVA-Kantoor
209 Counter
210 Deli/Kaas
211 Brood
3** = kassa
4** = Looptoestellen
De indeling van de looptoestellen verschilt per winkel
203,207, 208, 212 en 213 worden in de grotere winkels gebruikt voor kantoren, magazijn, andere extra ruimtes.
MAS bestaat niet meer, sommige toestellen geven echter nog wel aan MAS-Kantoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is MAS?![]()
Nummer van counter had ik eigenlijk moeten weten, laatst helemaal naar de counter moeten lopen om te vragen of ze even bezetting brood omroepen
206 is telkantoor bij ons, magazijn hebben we niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb in 2 winkels gewerkt waar 217 het telkantoor was, en 207 het magazijn. Verder is de lijst wel aardig compleet, ja
Jullie moeten nog verbouwen toch? Ik ken deze indeling van de looptoestellen nog wel van mijn eerste winkel toen die dingen niet kwamen. Jullie hebben naar ik denk een verouderde telefooncentrale.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:34 schreef exelletor het volgende:
Bij ons is het zo:
209 Counter
213(?) Brood
214(?) Deli
216 AGF (Looptoestel)
217 Buitenlijn 1 (Looptoestel)
218 Buitenlijn 2 (Looptoestel)
Kassa's weet ik niet, maar die hoef ik ook nooit te bellen.
Yup, laatste mini-verbouwing is in 2001 ofzo geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:41 schreef ikbenschipper het volgende:
Jullie moeten nog verbouwen toch? Ik ken deze indeling van de looptoestellen nog wel van mijn eerste winkel toen die dingen niet kwamen. Jullie hebben naar ik denk een verouderde telefooncentrale.
Jawel, ik zei daar al dat ik voor 9 euro aan muntjes had, een transactie van 9 euro of meer is niet heel ongebruikelijk in een supermarkt, dus dat dat op ging is vrij logisch (ik moest 1,50 bij pinnen)quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ze wisten natuurlijk niet dat je voor zoveel ging kopen he
De heer David toestel 0112 alstublieft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef mujentas het volgende:
De heer David toestel 112 alstublieft.
he?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef mujentas het volgende:
De heer David toestel 112 alstublieft.
Volgens mij kunnen wij ook niet doorschakelen, heb het althans niemand zien doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef SLP_ het volgende:
Bij ons kan je om wat voor reden dan ook niet doorschakelen. Daarbij hebben we ook geen radio in de kantoren, kantine en magazijn. Heel handig als je bijvoorbeeld telefoon opneemt die voor asm bestemt is en hij niet in de winkel rondlooptDan moet je dus met de vaste telefoon doorgeven dat op jouw looptelefoon iemand voor hem belt
Moet je eens bellen, met een 0 ervoor. Kun je ringtone en andere geluidsinstellingen veranderen.quote:
dan is dat de reden dat het bij jullie geen 4 serie is denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Yup, laatste mini-verbouwing is in 2001 ofzo geweest.
dat zou kunnen ivm. Verouderde centrale dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij ook niet doorschakelen, heb het althans niemand zien doen.
[..]
Ben benieuwd wat of de kassa's bij ons wel 3-serie zijn, eens uitproberen denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:03 schreef ikbenschipper het volgende:
dan is dat de reden dat het bij jullie geen 4 serie is denk ik.
dat ben ik helemaal met je eens ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:07 schreef mujentas het volgende:
Wij hebben ook centrale uit de het stenen tijdperk, een van de eersten dus.
Maar hij doet het, daar gaat het om
Zelfde hier. En het mag alleen in de pauze van 30 minquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef jffry101 het volgende:
In ieder geval niet in bedrijfskleding. En mag je niet door de magazijndeur naar buiten om te roken.
Tenminste, dat is ons beleid. Of dat WWM-beleid is weet ik niet.
Wij staan het wel toe. Bij de achterdeur zelfs. Maar niet in AH kleding.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:47 schreef mujentas het volgende:
Weet iemand of er bij WWM een nieuw beleid is dat er niet meer gerookt mag worden in de directe omgeving van het filiaal?
Deze winkel heb ik ongeveer 15 jaar terug mee mogen openen!!! Super mooie winkelquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef Partypoeper het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons mag je roken IN het magazijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef jffry101 het volgende:
In ieder geval niet in bedrijfskleding. En mag je niet door de magazijndeur naar buiten om te roken.
Tenminste, dat is ons beleid. Of dat WWM-beleid is weet ik niet.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:09 schreef jffry101 het volgende:
Gefeliciteerd met deze eerste stap, Bok! Nu maar hopen dat het je allemaal goed af gaat. Kan me haast niet voorstellen dat het niet het geval is.
En terecht!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef Purdey het volgende:
Vind het wel zo netjes jullie nog even te updaten over de sigaretten diefstal.
Na het bekijken van beelden bleken er 3 collega's tussen 04:00-07:00 's ochtends diefstal te plegen, naar wat nu blijkt niet alleen sigaretten. 1 van hun blijkt al een half jaar structureel spullen te jatten die hij elders om de winkel verstopte en later ging ophalen. Dit ging om vooral bier, safari, broodjes, pizza's enz
Allerdrie op staande voet ontslagen en veroordeeld tot het terugbetalen van een flinke schadeclaim.
Is er tijdens die uren geen teamleider aanwezig?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef Purdey het volgende:
Na het bekijken van beelden bleken er 3 collega's tussen 04:00-07:00 's ochtends diefstal te plegen, naar wat nu blijkt niet alleen sigaretten. 1 van hun blijkt al een half jaar structureel spullen te jatten die hij elders om de winkel verstopte en later ging ophalen. Dit ging om vooral bier, safari, broodjes, pizza's enz
Allerdrie op staande voet ontslagen en veroordeeld tot het terugbetalen van een flinke schadeclaim.
Knap werk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef Purdey het volgende:
Geen idee, maar het lijkt mij van niet. Werkgever mag niet zomaar de mail van medewerkers lezen https://www.jurofoon.nl/n(...)r-mijn-e-mails-lezenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Dipstaart het volgende:
Klopt het dat een supermarktmanager in de mailbox van het personeel kan komen? Danwel een OM in de mailbox van de supermarktmanager?
Het lijkt me niet dat dit mag ivm privacy...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Dipstaart het volgende:
Klopt het dat een supermarktmanager in de mailbox van het personeel kan komen? Danwel een OM in de mailbox van de supermarktmanager?
Naar aanleiding van wat stel je deze vraag?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Dipstaart het volgende:
Naar aanleiding van wat reageer jij niet op de vragen die maandagavond zijn gesteldquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Naar aanleiding waarvan stel je deze vraag?
Lijkt mij ook van niet, maar even een wachtwoord reset en je kunt inloggen. Het is alleen wel redelijk merkbaar als je opeens niet meer kunt inloggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt mij van niet.
Ik ben benieuwd waarom je dat wil weten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Dipstaart het volgende:
touché.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Naar aanleiding van wat reageer jij niet op de vragen die maandagavond zijn gesteld?
Eigenlijk begin ik steeds meer het idee te krijgen dat het bij de Jumbo allemaal niet gelukt isquote:
Nou, mijn SM wilde dat ik mijn mailbox voor hem opende. Toen ik dat niet deed gaf ie aan dat ie er dan ook zelf in kon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom je dat wil weten.
Om welke reden wilde hij je mailbox in?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Nou, mijn SM wilde dat ik mijn mailbox voor hem opende. Toen ik dat niet deed gaf ie aan dat ie er dan ook zelf in kon.
Waarom wilde hij daarin dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Nou, mijn SM wilde dat ik mijn mailbox voor hem opende. Toen ik dat niet deed gaf ie aan dat ie er dan ook zelf in kon.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Omdat er vanuit de winkel een klacht via personeelszaken bij hem terecht is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Geen reden om hem toegang te geven. Pas als men vermoed dat jij bijvoorbeeld concurrentiegevoelige informatie aan Watdoeteenvulploegleider doorspeelt is er sprake van een gerechtvaardigd doel. Maar dan nog is dit niet aan de SM. Die mag dat lekker met het Team Security regelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Omdat er vanuit de winkel een klacht via personeelszaken bij hem terecht is gekomen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Hij/zij mag er niet in. Klaar.
Van alle schandalige redenen die ik kan verzinnen om in de mailbox van een medewerker te koekeloeren scoort deze toch wel héél hoog.Heeft nog steeds te maken met hetgeen waar ik je een tijd geleden een PM over heb gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannond.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Heeft nog steeds te maken met hetgeen waar ik je een tijd geleden een PM over heb gestuurd
Super!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat foto's van de afgelopen week:
Onze mandarijnendisplay:
[ link | afbeelding ]
Broodkar:
[ link | afbeelding ]
Onze nieuwe verse sap machine:
[ link | afbeelding ]
Ons eigen toetje!:
[ link | afbeelding ]
Vet!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Ferry_76 het volgende:
Onze mandarijnendisplay:
[ link | afbeelding ]
Broodkar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ons eigen toetje!:
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:
Dank u!quote:
haha, klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eigenlijk begin ik steeds meer het idee te krijgen dat het bij de Jumbo allemaal niet gelukt is
je was me voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er zijn nog wat vragen onbeantwoord
Jammer! Ben je weer terug bij AH nu?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha, klopt.
uiteindelijk was het dus niet zoals de SM het destijds allemaal voorschotelde. Wat erg jammer is, maar het zij zo. Ik zie het als een mooi leermoment dat ik mee kan nemen naar de toekomst toe.
dit was mijn spreekbeurt gr gr
nee, focus me nu op de examens en als ik op de uni zit, ga ik daar een baantje zoeken. Mogelijk bij een supermarkt(zo ja, natuurlijk bij de ah (rijmtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jammer! Ben je weer terug bij AH nu?
Zal je denk ik via je OM moeten regelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef UncleSam het volgende:
Ik wil ook zo'n sap machine in mijn winkel. Waar kan ik meer info daarover vinden?
Tofquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Ferry_76 het volgende:
Onze mandarijnendisplay:
[ link | afbeelding ]
Broodkar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ons eigen toetje!:
[ link | afbeelding ]
Kan je niet terug bij je vorige filiaal? Of willen ze je niet meer omdat je hun had verlaten voor de Jumbo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
nee, focus me nu op de examens en als ik op de uni zit, ga ik daar een baantje zoeken. Mogelijk bij een supermarkt(zo ja, natuurlijk bij de ah (rijmt). Of iets studiegerelateerd. Of iets politieks. We'll see what the future may hold
.
Nee toch? Staat zo in de OPquote:Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk)
Maar opbde loonstrook staat het hier altijd appart naast 'toeslaguren' niet bij tvt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:34 schreef jffry101 het volgende:
Volgens mij wel. Toeslaguren mogen niet worden 'ingezet' als contracturen, maar wel gewoon als TVT-uren.
Het enige wat hij kan doen is jouw wachtwoord resetten en dan inloggen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Beleid van AH is gewijzigd. Toeslagen worden als toeslaguren buiten het contract uitbetaald en dus niet naar TVT geschreven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar opbde loonstrook staat het hier altijd appart naast 'toeslaguren' niet bij tvt.
quote:Bij Albert Heijn worden toeslagen automatisch omgezet in toeslaguren en direct uitbetaald. Uitbetaalde toeslaguren tellen niet mee voor het aantal uit te betalen contracturen.
Wanneer is dit gewijzigd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Beleid van AH is gewijzigd. Toeslagen worden als toeslaguren buiten het contract uitbetaald en dus niet naar TVT geschreven.
[..]
Zal t zo ff in de OP aanpassenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Beleid van AH is gewijzigd. Toeslagen worden als toeslaguren buiten het contract uitbetaald en dus niet naar TVT geschreven.
[..]
Wat produceer je dan? Wat beats afgewisseld met wat hoge en lage tonen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:06 schreef OudeBok het volgende:
Wilde ik gister een nachtelijke produce-sessie houden, blijkt dat ik m'n koptelefoon in m'n kluis op het werk vergeten ben -.-;. Gelukkig zo werken, en gelijk weer meenemen.
Trouwens ook 'mooi': 2 nieuwe collega's hebben een kluissleutel gekregen, zonder dat is aangewezen welke kluis daarbij hoorde. Onze kluizen staan ongenummerd in een blok van ongeveer 10 hoog en 15 breed.
Dubstep en Drum and Bass.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat produceer je dan? Wat beats afgewisseld met wat hoge en lage tonen?
Vroeger zoveel lol gehad met Autotune 8D.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:43 schreef Questionmarks het volgende:
Een vriend en ik willen ook zo'n autotune nummer maken hahaha lachen..
Heb wel beats nodig
Lekker bezig, wew.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:46 schreef Gezicht het volgende:
Ook fijn dat de planning voor de komende twee weken nog niet gemaakt is. Kan ik lekker dingen plannen enzo.
Euh, ergens een vocal sample pack vandaag geplukt. Weet niet precies meer waarvandaan, maar ik vond ze wel dik. Komen allemaal uit oude films. Ben jij overigens ook bezig met audio in de zin van producen en zo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:54 schreef mujentas het volgende:
Ik heb net je clip even geluisterd en op zich niet verkeerd aangezien je nog niet zo lang bezig bent. Waar heb je die stemmen vandaan geplukt? Het klinkt als een soort alien-invasion
toeslaguren werden sowieso nooit naar TVT geschreven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
Planning van de aankomende week hoort al bekend te zijn...quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:46 schreef Gezicht het volgende:
Ook fijn dat de planning voor de komende twee weken nog niet gemaakt is. Kan ik lekker dingen plannen enzo.
Welcome to the wonderful world of Albert Heijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:46 schreef Gezicht het volgende:
Moet ik ook maar gaan doen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef jffry101 het volgende:
Krijg je bij mij één kans voor. Tweede keer zoek je maar iemand anders met een pen.
Herkenbaar.. Leen ze daarna nooit meer een pen. Ik heb er standaard drie bij me, en ga er ook met drie weer weg. Niet minder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Van die collega's die je pen of mesje lenen en beloven hem terug te geven, maar je je pen/mesje vervolgens nooit meer terug ziet daarna..
Voor de grap zeggen we dat al bij naamkaartjes, het heeft alleen geen effect. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat je het mag doorberekenenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef OudeBok het volgende:
Als men nu eens zou zeggen: mesje kwijt = 10 euro lappen. Denk zomaar zo, dat er dan een stuk minder kwijt raken.
Heeft niet iedereen een kluisje ofzo? Gewoon daar instoppen, dan kan je hem niet kwijtraken..quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Voor de grap zeggen we dat al bij naamkaartjes, het heeft alleen geen effect. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat je het mag doorberekenen.
Weet het eigenlijk niet. Misschien op de lijst van verstrekte spullen bij tekenen contract opnemen als dat mogelijk zou zijn. Daar staan bijv. m'n stropdas, overhemd en kassaoverhemd ook op met de prijzen als ik ze sloop/kwijtraak. Waarom zou dat niet met een mesje kunnen :p.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Voor de grap zeggen we dat al bij naamkaartjes, het heeft alleen geen effect. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat je het mag doorberekenen.
Moet jij een stropdas dragen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Weet het eigenlijk niet. Misschien op de lijst van verstrekte spullen bij tekenen contract opnemen als dat mogelijk zou zijn. Daar staan bijv. m'n stropdas, overhemd en kassaoverhemd ook op met de prijzen als ik ze sloop/kwijtraak. Waarom zou dat niet met een mesje kunnen :p.
Yup. Wel zo'n clip-on ding, maar goed. Alle mannen dragen bij ons de 'TLVK'-kleding met daarover nog een schort of zo'n kassaoverhemd. TLVK-kleding bij ons is jeanskleurig overhemd met AH erop en een rode stropdas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Moet jij een stropdas dragen?
Heb je een foto?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Yup. Wel zo'n clip-on ding, maar goed. Alle mannen dragen bij ons de 'TLVK'-kleding met daarover nog een schort of zo'n kassaoverhemd. TLVK-kleding bij ons is jeanskleurig overhemd met AH erop en een rode stropdas.
Kan ik wel voor zorgen, haha. Momentje.quote:
Er zijn maar genoeg kluisjes voor 2/3 van de medewerkers. Toen ze geplaatst werden werkten we met een stuk minder mensen dan nu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen een kluisje ofzo? Gewoon daar instoppen, dan kan je hem niet kwijtraken..
Hmm, dat is misschien wel een idee als het echt de spuigaten uit gaat lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Weet het eigenlijk niet. Misschien op de lijst van verstrekte spullen bij tekenen contract opnemen als dat mogelijk zou zijn. Daar staan bijv. m'n stropdas, overhemd en kassaoverhemd ook op met de prijzen als ik ze sloop/kwijtraak. Waarom zou dat niet met een mesje kunnen :p.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Stropdas?? Als kassier??quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef OudeBok het volgende:
[..]
SM altijd in colbertje, overhemd, stropdas en pantalon jup!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:43 schreef SausDip het volgende:
[..]
Stropdas?? Als kassier??
SM en ASM lopen altijd in 3-delig pak?
die dingen staan gewoon in TIB hoor. Je moet er alleen plek voor hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:31 schreef Wupgup het volgende:
Er zijn maar genoeg kluisjes voor 2/3 van de medewerkers.
Ik ben alleen bezig met audio in de zin van luisterenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Euh, ergens een vocal sample pack vandaag geplukt. Weet niet precies meer waarvandaan, maar ik vond ze wel dik. Komen allemaal uit oude films. Ben jij overigens ook bezig met audio in de zin van producen en zo?
quote:Omschrijving NASA-nr. Initieel Nabestelbaar Looptijd
RAD 2 t/m 26 AH Delicata paasdisplay: massieve eitjes (Rolly) 657989 RE RE Week 5-16
RAD 2 t/m 26 AH Delicata paasdisplay: gevulde eitjes (Dolly) 657987 RE RE Week 5-16
RAD 3 t/m 26 AH Delicata paasdisplay: praline-eitjes (Dolly) 657988 RE RE Week 5-16
RAD 4 t/m 26 AH Holfiguren display (Rolly) 657990 RE RE Week 5-16
RAD 5 t/m 26 AH Koek display (Rolly) 657991 RE RE Week 5-16
RAD 5 t/m 26 AH Choco marsepein (Dolly) 657998 RE RE Week 5-16
RAD 5 t/m 26 AH Excellent display (Dolly) 657999 RE RE Week 5-16
RAD 10 t/m 26 M&M's display (Dolly) 658004 RE RE Week 5-16
RAD 11 t/m 26 Lindt Display (Dolly) 643408 RE RE Week 5-16
RAD 13 t/m 26 AH Hartige zoutjes (Dolly) 658008 RE RE Week 5-16
RAD 16 t/m 26 Tonkeys Nr 16 658009 RE RE Week 5-16
ook meteen 7 displays pffff.quote:
Helly Hansenquote:Voor winkels met een abonnement op twee RAD’s:
Omschrijving NASA-nr. Initieel Nabestelbaar Looptijd
Tristar keukenapparaten 657941 RE RE Week 4-5
Heineken 0,0% 657940 RE RE Week 5
Helly Hansen 658059 RE RE Week 5
Voor winkels met een abonnement op vijf RAD’s:
Omschrijving NASA-nr. Initieel Nabestelbaar Looptijd
Tristar keukenapparaten 657941 RE RE Week 4-5
Heineken 0,0% 657940 RE RE Week 5
Helly Hansen 658059 RE RE Week 5
Kan goed lopen, maar ook slecht geen lijn op te trekken.quote:
Ik zou eerder voor een merk gaan als Fjällräven, The North Face, Mammut of Jack Wolfskin. Niet zo'n 3e rangs merk met een naam dat vrouwelijkheid uitstraaltquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Kan goed lopen, maar ook slecht geen lijn op te trekken.
Hoe heet de leverancier ook weer van toeristenassortiment......
Ben de naam kwijt.
Je hebt toch toeristenassortiment met die leuke blikken met stroopwafels,, blikken haagshe hopjes e.d. maar hoe heet die leverancier ook weer,,,,quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een merk gaan als Fjällräven, The North Face, Mammut of Jack Wolfskin. Niet zo'n 3e rangs merk met een naam dat vrouwelijkheid uitstraalt
Maar ik heb geen idee welke Nougat je bedoelt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je hebt toch toeristenassortiment met die leuke blikken met stroopwafels,, blikken haagshe hopjes e.d. maar hoe heet die leverancier ook weer,,,,
Meestal zijn het blikken met Nederlandse afbeeldingen eropquote:
kan je dat niet opzoeken in het systeem? je bent zeker niet meer op het werk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Meestal zijn het blikken met Nederlandse afbeeldingen erop
Denk aan dit soort producten
http://www.goudsekaasshop.nl/amsterdamse-koekjes.html
http://www.goudsekaasshop(...)adpot-landschap.html
Maar die worden dus door een externe leverancier geleverd, alleen weet niet meer hoe die heet....
mee eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
kan je dat niet opzoeken in het systeem? je bent zeker niet meer op het werk?
ken de producten, heb alleen geen idee wie de leverancier is.
Ben vrij deze week maar zie nougat dus hoop dat het die is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Wupgup het volgende:
Ik vind wel dat ze er een leuke folder van hebben gemaakt.
Wat moet zo'n pakje Nougat kosten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef ikbenschipper het volgende:
Google is je beste vriend
Rosenberg import is de leverancier.
En ik denk dat ze inderdaad van hun zijn. Zie op hun bestellijst namelijk ook dat blik
http://www.rosenbergimpor(...)zonder%20prijzen.pdf
Pagina 51
Volgens mij lag het bij ons toendertijd in de winkel geprijsd voor 3,99. Maar nu in het bonusboekje 2.99. Maar ik kan ook in de war zijn en dat het toen ook voor 2,99 lag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat moet zo'n pakje Nougat kosten?
Heb het nog nooit gegeten, maar als slaaf van de commercie zal ik het volgende week wel eens proberen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Volgens mij lag het bij ons toendertijd in de winkel geprijsd voor 3,99. Maar nu in het bonusboekje 2.99. Maar ik kan ook in de war zijn en dat het toen ook voor 2,99 lag.
Verkochten toen zo'n 60 dozen (3 varianten) in de week. Natuurlijk wel in één van de grootste winkels van Nederland toen.
haha,quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gegeten, maar als slaaf van de commercie zal ik het volgende week wel eens proberen.
Wat doen die Japanners bij jullie in het dorp?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
haha,
Als het volgende week goed loopt ga ik wel kijken of ik van mijn OM bij Rosenberg Food mag bestellen. Meteen leuk voor al die japaners die bij ons kopen.
Wonen en Werken. En pakketten met lekker hollands voedsel via ons postkantoor versturen naar Japan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat doen die Japanners bij jullie in het dorp?
Helaas kijk ik daar al niet meer van op...quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:36 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]Vind t een hele kunst dat dat ene spanbandje dit bij elkaar houdt
Niks aan het handje. Ik vind die achterste kar wel apart.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:36 schreef d4v1d het volgende:
Vind t een hele kunst dat dat ene spanbandje dit bij elkaar houdt
Alle winkels??quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gegeten, maar als slaaf van de commercie zal ik het volgende week wel eens proberen.
De nieuwe KTO resultaten zijn bekend
Die wil ik best wel eens lezen, ben benieuwd wat er bij ons staat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef mujentas het volgende:
Nee, ik heb het bestand met de scores momenteel niet bij de hand, alleen het bestandje met opmerkingen/suggesties.
Dm je e-mail adres en ik stuur hem door.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die wil ik best wel eens lezen, ben benieuwd wat er bij ons staat.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kto is klanten tevredenheids onderzoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nou vies aan het denken?
O ik was al weer te vroeg, wel allemaal uitvoerbare suggesties?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef mujentas het volgende:
Nee, ik heb het bestand met de scores momenteel niet bij de hand, alleen het bestandje met opmerkingen/suggesties.
Er zijn altijd opmerkingen over het kleine assortiment, maar wij zijn nu eenmaal een kleine winkel met een beperkte oppervlakte. Vrij weinig aan te doen dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Loll het volgende:
[..]
O ik was al weer te vroeg, wel allemaal uitvoerbare suggesties?
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef exelletor het volgende:
Bij Davids filiaal alleen maar klachten over fietsen en fietsenstallingen.
Is niet zijn winkel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Niet over het ontbreken van de energy in het assortiment?
Als ik naar de weeknummers in dat bestand kijk was dat gewoon nog vorig jaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Niet over het ontbreken van de energy in het assortiment?
Oh ja, da's waar.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef exelletor het volgende:
Kan ikbenschipper zijn KTO-reacties misschien ook even uitleggen?
Dankje voor t mailenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
En stuur je mail adres maar Janneke.
Bewust hier niet gemeldquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef exelletor het volgende:
Kan ikbenschipper zijn KTO-reacties misschien ook even uitleggen?
Weet jij al wat je volgende uitdaging wordt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:12 schreef ikbenschipper het volgende:
Bewust hier niet gemeld
Winkelcentrum is verkocht en huur opgezegd door nieuwe eigenaar
Nee weet nog niet eens wanneer we uiteindelijk echt weg moeten. Dus dat zien we tzt wel een keer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef exelletor het volgende:
[..]
Weet jij al wat je volgende uitdaging wordt?
Goed idee!quote:Pilaren weg
Handigquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef Janneke141 het volgende:
Staan wel een paar doordachte pareltjes in zeg.
[..]
Goed idee!
Ik neem aan dat mensen gewoon worden overgeplaatst naar naburige filialen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Nee weet nog niet eens wanneer we uiteindelijk echt weg moeten. Dus dat zien we tzt wel een keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat gaat iets moeilijker met het MT gok ik..quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen gewoon worden overgeplaatst naar naburige filialen?
Klopt het betreft een huuropzegging waarbij medewerkers gewoon in dienst blijven van AH.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen gewoon worden overgeplaatst naar naburige filialen?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef exelletor het volgende:
Bij ons filiaal staat er ook een mooie:Enig idee wie bedoeld wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak je met een tekort aan ASM's verder maar geen zorgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat gaat iets moeilijker met het MT gok ik..
Ohja, er was een tekort aan asm'squote:Op donderdag 23 januari 2014 20:23 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Maak je met een tekort aan ASM's verder maar geen zorgen
Het is veel lastiger om casieres met 40 uur over te plaatsen kan ik je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |