Vroeger zoveel lol gehad met Autotune 8D.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:43 schreef Questionmarks het volgende:
Een vriend en ik willen ook zo'n autotune nummer maken hahaha lachen..
Heb wel beats nodig
Lekker bezig, wew.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:46 schreef Gezicht het volgende:
Ook fijn dat de planning voor de komende twee weken nog niet gemaakt is. Kan ik lekker dingen plannen enzo.
Euh, ergens een vocal sample pack vandaag geplukt. Weet niet precies meer waarvandaan, maar ik vond ze wel dik. Komen allemaal uit oude films. Ben jij overigens ook bezig met audio in de zin van producen en zo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:54 schreef mujentas het volgende:
Ik heb net je clip even geluisterd en op zich niet verkeerd aangezien je nog niet zo lang bezig bent. Waar heb je die stemmen vandaan geplukt? Het klinkt als een soort alien-invasion
toeslaguren werden sowieso nooit naar TVT geschreven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Beleid van AH is gewijzigd. Toeslagen worden als toeslaguren buiten het contract uitbetaald en dus niet naar TVT geschreven.
[..]
Planning van de aankomende week hoort al bekend te zijn...quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:46 schreef Gezicht het volgende:
Ook fijn dat de planning voor de komende twee weken nog niet gemaakt is. Kan ik lekker dingen plannen enzo.
Welcome to the wonderful world of Albert Heijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:46 schreef Gezicht het volgende:
Moet ik ook maar gaan doen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef jffry101 het volgende:
Krijg je bij mij één kans voor. Tweede keer zoek je maar iemand anders met een pen.
Herkenbaar.. Leen ze daarna nooit meer een pen. Ik heb er standaard drie bij me, en ga er ook met drie weer weg. Niet minder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Van die collega's die je pen of mesje lenen en beloven hem terug te geven, maar je je pen/mesje vervolgens nooit meer terug ziet daarna..
Voor de grap zeggen we dat al bij naamkaartjes, het heeft alleen geen effect. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat je het mag doorberekenenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef OudeBok het volgende:
Als men nu eens zou zeggen: mesje kwijt = 10 euro lappen. Denk zomaar zo, dat er dan een stuk minder kwijt raken.
Heeft niet iedereen een kluisje ofzo? Gewoon daar instoppen, dan kan je hem niet kwijtraken..quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Voor de grap zeggen we dat al bij naamkaartjes, het heeft alleen geen effect. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat je het mag doorberekenen.
Weet het eigenlijk niet. Misschien op de lijst van verstrekte spullen bij tekenen contract opnemen als dat mogelijk zou zijn. Daar staan bijv. m'n stropdas, overhemd en kassaoverhemd ook op met de prijzen als ik ze sloop/kwijtraak. Waarom zou dat niet met een mesje kunnen :p.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Voor de grap zeggen we dat al bij naamkaartjes, het heeft alleen geen effect. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat je het mag doorberekenen.
Moet jij een stropdas dragen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Weet het eigenlijk niet. Misschien op de lijst van verstrekte spullen bij tekenen contract opnemen als dat mogelijk zou zijn. Daar staan bijv. m'n stropdas, overhemd en kassaoverhemd ook op met de prijzen als ik ze sloop/kwijtraak. Waarom zou dat niet met een mesje kunnen :p.
Yup. Wel zo'n clip-on ding, maar goed. Alle mannen dragen bij ons de 'TLVK'-kleding met daarover nog een schort of zo'n kassaoverhemd. TLVK-kleding bij ons is jeanskleurig overhemd met AH erop en een rode stropdas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Moet jij een stropdas dragen?
Heb je een foto?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Yup. Wel zo'n clip-on ding, maar goed. Alle mannen dragen bij ons de 'TLVK'-kleding met daarover nog een schort of zo'n kassaoverhemd. TLVK-kleding bij ons is jeanskleurig overhemd met AH erop en een rode stropdas.
Kan ik wel voor zorgen, haha. Momentje.quote:
Er zijn maar genoeg kluisjes voor 2/3 van de medewerkers. Toen ze geplaatst werden werkten we met een stuk minder mensen dan nu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen een kluisje ofzo? Gewoon daar instoppen, dan kan je hem niet kwijtraken..
Hmm, dat is misschien wel een idee als het echt de spuigaten uit gaat lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Weet het eigenlijk niet. Misschien op de lijst van verstrekte spullen bij tekenen contract opnemen als dat mogelijk zou zijn. Daar staan bijv. m'n stropdas, overhemd en kassaoverhemd ook op met de prijzen als ik ze sloop/kwijtraak. Waarom zou dat niet met een mesje kunnen :p.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Stropdas?? Als kassier??quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef OudeBok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |