Spannond.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Heeft nog steeds te maken met hetgeen waar ik je een tijd geleden een PM over heb gestuurd
Super!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat foto's van de afgelopen week:
Onze mandarijnendisplay:
[ link | afbeelding ]
Broodkar:
[ link | afbeelding ]
Onze nieuwe verse sap machine:
[ link | afbeelding ]
Ons eigen toetje!:
[ link | afbeelding ]
Vet!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Ferry_76 het volgende:
Onze mandarijnendisplay:
[ link | afbeelding ]
Broodkar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ons eigen toetje!:
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:
Dank u!quote:
haha, klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eigenlijk begin ik steeds meer het idee te krijgen dat het bij de Jumbo allemaal niet gelukt is
je was me voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er zijn nog wat vragen onbeantwoord
Jammer! Ben je weer terug bij AH nu?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha, klopt.
uiteindelijk was het dus niet zoals de SM het destijds allemaal voorschotelde. Wat erg jammer is, maar het zij zo. Ik zie het als een mooi leermoment dat ik mee kan nemen naar de toekomst toe.
dit was mijn spreekbeurt gr gr
nee, focus me nu op de examens en als ik op de uni zit, ga ik daar een baantje zoeken. Mogelijk bij een supermarkt(zo ja, natuurlijk bij de ah (rijmtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jammer! Ben je weer terug bij AH nu?
Zal je denk ik via je OM moeten regelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef UncleSam het volgende:
Ik wil ook zo'n sap machine in mijn winkel. Waar kan ik meer info daarover vinden?
Tofquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Ferry_76 het volgende:
Onze mandarijnendisplay:
[ link | afbeelding ]
Broodkar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ons eigen toetje!:
[ link | afbeelding ]
Kan je niet terug bij je vorige filiaal? Of willen ze je niet meer omdat je hun had verlaten voor de Jumbo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
nee, focus me nu op de examens en als ik op de uni zit, ga ik daar een baantje zoeken. Mogelijk bij een supermarkt(zo ja, natuurlijk bij de ah (rijmt). Of iets studiegerelateerd. Of iets politieks. We'll see what the future may hold
.
Nee toch? Staat zo in de OPquote:Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk)
Maar opbde loonstrook staat het hier altijd appart naast 'toeslaguren' niet bij tvt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:34 schreef jffry101 het volgende:
Volgens mij wel. Toeslaguren mogen niet worden 'ingezet' als contracturen, maar wel gewoon als TVT-uren.
Het enige wat hij kan doen is jouw wachtwoord resetten en dan inloggen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Nou, mijn SM wilde dat ik mijn mailbox voor hem opende. Toen ik dat niet deed gaf ie aan dat ie er dan ook zelf in kon.
Beleid van AH is gewijzigd. Toeslagen worden als toeslaguren buiten het contract uitbetaald en dus niet naar TVT geschreven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar opbde loonstrook staat het hier altijd appart naast 'toeslaguren' niet bij tvt.
quote:Bij Albert Heijn worden toeslagen automatisch omgezet in toeslaguren en direct uitbetaald. Uitbetaalde toeslaguren tellen niet mee voor het aantal uit te betalen contracturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |