Deze winkel heb ik ongeveer 15 jaar terug mee mogen openen!!! Super mooie winkelquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:53 schreef Partypoeper het volgende:
[ afbeelding ]
Een eventuele hint is in de naam van de foto te vinden.
Bij ons mag je roken IN het magazijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef jffry101 het volgende:
In ieder geval niet in bedrijfskleding. En mag je niet door de magazijndeur naar buiten om te roken.
Tenminste, dat is ons beleid. Of dat WWM-beleid is weet ik niet.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:09 schreef jffry101 het volgende:
Gefeliciteerd met deze eerste stap, Bok! Nu maar hopen dat het je allemaal goed af gaat. Kan me haast niet voorstellen dat het niet het geval is.
En terecht!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef Purdey het volgende:
Vind het wel zo netjes jullie nog even te updaten over de sigaretten diefstal.
Na het bekijken van beelden bleken er 3 collega's tussen 04:00-07:00 's ochtends diefstal te plegen, naar wat nu blijkt niet alleen sigaretten. 1 van hun blijkt al een half jaar structureel spullen te jatten die hij elders om de winkel verstopte en later ging ophalen. Dit ging om vooral bier, safari, broodjes, pizza's enz
Allerdrie op staande voet ontslagen en veroordeeld tot het terugbetalen van een flinke schadeclaim.
Is er tijdens die uren geen teamleider aanwezig?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef Purdey het volgende:
Na het bekijken van beelden bleken er 3 collega's tussen 04:00-07:00 's ochtends diefstal te plegen, naar wat nu blijkt niet alleen sigaretten. 1 van hun blijkt al een half jaar structureel spullen te jatten die hij elders om de winkel verstopte en later ging ophalen. Dit ging om vooral bier, safari, broodjes, pizza's enz
Allerdrie op staande voet ontslagen en veroordeeld tot het terugbetalen van een flinke schadeclaim.
Knap werk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef Purdey het volgende:
Geen idee, maar het lijkt mij van niet. Werkgever mag niet zomaar de mail van medewerkers lezen https://www.jurofoon.nl/n(...)r-mijn-e-mails-lezenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Dipstaart het volgende:
Klopt het dat een supermarktmanager in de mailbox van het personeel kan komen? Danwel een OM in de mailbox van de supermarktmanager?
Het lijkt me niet dat dit mag ivm privacy...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Dipstaart het volgende:
Klopt het dat een supermarktmanager in de mailbox van het personeel kan komen? Danwel een OM in de mailbox van de supermarktmanager?
Naar aanleiding van wat stel je deze vraag?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Dipstaart het volgende:
Naar aanleiding van wat reageer jij niet op de vragen die maandagavond zijn gesteldquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Naar aanleiding waarvan stel je deze vraag?
Lijkt mij ook van niet, maar even een wachtwoord reset en je kunt inloggen. Het is alleen wel redelijk merkbaar als je opeens niet meer kunt inloggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt mij van niet.
Ik ben benieuwd waarom je dat wil weten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef Dipstaart het volgende:
touché.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Naar aanleiding van wat reageer jij niet op de vragen die maandagavond zijn gesteld?
Eigenlijk begin ik steeds meer het idee te krijgen dat het bij de Jumbo allemaal niet gelukt isquote:
Nou, mijn SM wilde dat ik mijn mailbox voor hem opende. Toen ik dat niet deed gaf ie aan dat ie er dan ook zelf in kon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom je dat wil weten.
Om welke reden wilde hij je mailbox in?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Nou, mijn SM wilde dat ik mijn mailbox voor hem opende. Toen ik dat niet deed gaf ie aan dat ie er dan ook zelf in kon.
Waarom wilde hij daarin dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Nou, mijn SM wilde dat ik mijn mailbox voor hem opende. Toen ik dat niet deed gaf ie aan dat ie er dan ook zelf in kon.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Omdat er vanuit de winkel een klacht via personeelszaken bij hem terecht is gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Geen reden om hem toegang te geven. Pas als men vermoed dat jij bijvoorbeeld concurrentiegevoelige informatie aan Watdoeteenvulploegleider doorspeelt is er sprake van een gerechtvaardigd doel. Maar dan nog is dit niet aan de SM. Die mag dat lekker met het Team Security regelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Omdat er vanuit de winkel een klacht via personeelszaken bij hem terecht is gekomen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Hij/zij mag er niet in. Klaar.
Van alle schandalige redenen die ik kan verzinnen om in de mailbox van een medewerker te koekeloeren scoort deze toch wel héél hoog.Heeft nog steeds te maken met hetgeen waar ik je een tijd geleden een PM over heb gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |