MAS bestaat niet meer, sommige toestellen geven echter nog wel aan MAS-Kantoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is MAS?![]()
Nummer van counter had ik eigenlijk moeten weten, laatst helemaal naar de counter moeten lopen om te vragen of ze even bezetting brood omroepen
206 is telkantoor bij ons, magazijn hebben we niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb in 2 winkels gewerkt waar 217 het telkantoor was, en 207 het magazijn. Verder is de lijst wel aardig compleet, ja
Jullie moeten nog verbouwen toch? Ik ken deze indeling van de looptoestellen nog wel van mijn eerste winkel toen die dingen niet kwamen. Jullie hebben naar ik denk een verouderde telefooncentrale.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:34 schreef exelletor het volgende:
Bij ons is het zo:
209 Counter
213(?) Brood
214(?) Deli
216 AGF (Looptoestel)
217 Buitenlijn 1 (Looptoestel)
218 Buitenlijn 2 (Looptoestel)
Kassa's weet ik niet, maar die hoef ik ook nooit te bellen.
Yup, laatste mini-verbouwing is in 2001 ofzo geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:41 schreef ikbenschipper het volgende:
Jullie moeten nog verbouwen toch? Ik ken deze indeling van de looptoestellen nog wel van mijn eerste winkel toen die dingen niet kwamen. Jullie hebben naar ik denk een verouderde telefooncentrale.
Jawel, ik zei daar al dat ik voor 9 euro aan muntjes had, een transactie van 9 euro of meer is niet heel ongebruikelijk in een supermarkt, dus dat dat op ging is vrij logisch (ik moest 1,50 bij pinnen)quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ze wisten natuurlijk niet dat je voor zoveel ging kopen he
De heer David toestel 0112 alstublieft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef mujentas het volgende:
De heer David toestel 112 alstublieft.
he?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef mujentas het volgende:
De heer David toestel 112 alstublieft.
Volgens mij kunnen wij ook niet doorschakelen, heb het althans niemand zien doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef SLP_ het volgende:
Bij ons kan je om wat voor reden dan ook niet doorschakelen. Daarbij hebben we ook geen radio in de kantoren, kantine en magazijn. Heel handig als je bijvoorbeeld telefoon opneemt die voor asm bestemt is en hij niet in de winkel rondlooptDan moet je dus met de vaste telefoon doorgeven dat op jouw looptelefoon iemand voor hem belt
Moet je eens bellen, met een 0 ervoor. Kun je ringtone en andere geluidsinstellingen veranderen.quote:
dan is dat de reden dat het bij jullie geen 4 serie is denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Yup, laatste mini-verbouwing is in 2001 ofzo geweest.
dat zou kunnen ivm. Verouderde centrale dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij ook niet doorschakelen, heb het althans niemand zien doen.
[..]
Ben benieuwd wat of de kassa's bij ons wel 3-serie zijn, eens uitproberen denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:03 schreef ikbenschipper het volgende:
dan is dat de reden dat het bij jullie geen 4 serie is denk ik.
dat ben ik helemaal met je eens ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:07 schreef mujentas het volgende:
Wij hebben ook centrale uit de het stenen tijdperk, een van de eersten dus.
Maar hij doet het, daar gaat het om
Zelfde hier. En het mag alleen in de pauze van 30 minquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef jffry101 het volgende:
In ieder geval niet in bedrijfskleding. En mag je niet door de magazijndeur naar buiten om te roken.
Tenminste, dat is ons beleid. Of dat WWM-beleid is weet ik niet.
Wij staan het wel toe. Bij de achterdeur zelfs. Maar niet in AH kleding.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:47 schreef mujentas het volgende:
Weet iemand of er bij WWM een nieuw beleid is dat er niet meer gerookt mag worden in de directe omgeving van het filiaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |