Weet het eigenlijk niet. Misschien op de lijst van verstrekte spullen bij tekenen contract opnemen als dat mogelijk zou zijn. Daar staan bijv. m'n stropdas, overhemd en kassaoverhemd ook op met de prijzen als ik ze sloop/kwijtraak. Waarom zou dat niet met een mesje kunnen :p.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Voor de grap zeggen we dat al bij naamkaartjes, het heeft alleen geen effect. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat je het mag doorberekenen.
Moet jij een stropdas dragen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Weet het eigenlijk niet. Misschien op de lijst van verstrekte spullen bij tekenen contract opnemen als dat mogelijk zou zijn. Daar staan bijv. m'n stropdas, overhemd en kassaoverhemd ook op met de prijzen als ik ze sloop/kwijtraak. Waarom zou dat niet met een mesje kunnen :p.
Yup. Wel zo'n clip-on ding, maar goed. Alle mannen dragen bij ons de 'TLVK'-kleding met daarover nog een schort of zo'n kassaoverhemd. TLVK-kleding bij ons is jeanskleurig overhemd met AH erop en een rode stropdas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Moet jij een stropdas dragen?
Heb je een foto?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Yup. Wel zo'n clip-on ding, maar goed. Alle mannen dragen bij ons de 'TLVK'-kleding met daarover nog een schort of zo'n kassaoverhemd. TLVK-kleding bij ons is jeanskleurig overhemd met AH erop en een rode stropdas.
Kan ik wel voor zorgen, haha. Momentje.quote:
Er zijn maar genoeg kluisjes voor 2/3 van de medewerkers. Toen ze geplaatst werden werkten we met een stuk minder mensen dan nu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen een kluisje ofzo? Gewoon daar instoppen, dan kan je hem niet kwijtraken..
Hmm, dat is misschien wel een idee als het echt de spuigaten uit gaat lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Weet het eigenlijk niet. Misschien op de lijst van verstrekte spullen bij tekenen contract opnemen als dat mogelijk zou zijn. Daar staan bijv. m'n stropdas, overhemd en kassaoverhemd ook op met de prijzen als ik ze sloop/kwijtraak. Waarom zou dat niet met een mesje kunnen :p.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Stropdas?? Als kassier??quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef OudeBok het volgende:
[..]
SM altijd in colbertje, overhemd, stropdas en pantalon jup!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:43 schreef SausDip het volgende:
[..]
Stropdas?? Als kassier??
SM en ASM lopen altijd in 3-delig pak?
die dingen staan gewoon in TIB hoor. Je moet er alleen plek voor hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:31 schreef Wupgup het volgende:
Er zijn maar genoeg kluisjes voor 2/3 van de medewerkers.
Ik ben alleen bezig met audio in de zin van luisterenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Euh, ergens een vocal sample pack vandaag geplukt. Weet niet precies meer waarvandaan, maar ik vond ze wel dik. Komen allemaal uit oude films. Ben jij overigens ook bezig met audio in de zin van producen en zo?
quote:Omschrijving NASA-nr. Initieel Nabestelbaar Looptijd
RAD 2 t/m 26 AH Delicata paasdisplay: massieve eitjes (Rolly) 657989 RE RE Week 5-16
RAD 2 t/m 26 AH Delicata paasdisplay: gevulde eitjes (Dolly) 657987 RE RE Week 5-16
RAD 3 t/m 26 AH Delicata paasdisplay: praline-eitjes (Dolly) 657988 RE RE Week 5-16
RAD 4 t/m 26 AH Holfiguren display (Rolly) 657990 RE RE Week 5-16
RAD 5 t/m 26 AH Koek display (Rolly) 657991 RE RE Week 5-16
RAD 5 t/m 26 AH Choco marsepein (Dolly) 657998 RE RE Week 5-16
RAD 5 t/m 26 AH Excellent display (Dolly) 657999 RE RE Week 5-16
RAD 10 t/m 26 M&M's display (Dolly) 658004 RE RE Week 5-16
RAD 11 t/m 26 Lindt Display (Dolly) 643408 RE RE Week 5-16
RAD 13 t/m 26 AH Hartige zoutjes (Dolly) 658008 RE RE Week 5-16
RAD 16 t/m 26 Tonkeys Nr 16 658009 RE RE Week 5-16
ook meteen 7 displays pffff.quote:
Helly Hansenquote:Voor winkels met een abonnement op twee RAD’s:
Omschrijving NASA-nr. Initieel Nabestelbaar Looptijd
Tristar keukenapparaten 657941 RE RE Week 4-5
Heineken 0,0% 657940 RE RE Week 5
Helly Hansen 658059 RE RE Week 5
Voor winkels met een abonnement op vijf RAD’s:
Omschrijving NASA-nr. Initieel Nabestelbaar Looptijd
Tristar keukenapparaten 657941 RE RE Week 4-5
Heineken 0,0% 657940 RE RE Week 5
Helly Hansen 658059 RE RE Week 5
Kan goed lopen, maar ook slecht geen lijn op te trekken.quote:
Ik zou eerder voor een merk gaan als Fjällräven, The North Face, Mammut of Jack Wolfskin. Niet zo'n 3e rangs merk met een naam dat vrouwelijkheid uitstraaltquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Kan goed lopen, maar ook slecht geen lijn op te trekken.
Hoe heet de leverancier ook weer van toeristenassortiment......
Ben de naam kwijt.
Je hebt toch toeristenassortiment met die leuke blikken met stroopwafels,, blikken haagshe hopjes e.d. maar hoe heet die leverancier ook weer,,,,quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een merk gaan als Fjällräven, The North Face, Mammut of Jack Wolfskin. Niet zo'n 3e rangs merk met een naam dat vrouwelijkheid uitstraalt
Maar ik heb geen idee welke Nougat je bedoelt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je hebt toch toeristenassortiment met die leuke blikken met stroopwafels,, blikken haagshe hopjes e.d. maar hoe heet die leverancier ook weer,,,,
Meestal zijn het blikken met Nederlandse afbeeldingen eropquote:
kan je dat niet opzoeken in het systeem? je bent zeker niet meer op het werk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Meestal zijn het blikken met Nederlandse afbeeldingen erop
Denk aan dit soort producten
http://www.goudsekaasshop.nl/amsterdamse-koekjes.html
http://www.goudsekaasshop(...)adpot-landschap.html
Maar die worden dus door een externe leverancier geleverd, alleen weet niet meer hoe die heet....
mee eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
kan je dat niet opzoeken in het systeem? je bent zeker niet meer op het werk?
ken de producten, heb alleen geen idee wie de leverancier is.
Ben vrij deze week maar zie nougat dus hoop dat het die is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Wupgup het volgende:
Ik vind wel dat ze er een leuke folder van hebben gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |