Eh, DM me hoe ze eruit zag of d'er naam en ik vertel het je.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:27 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik ookWij hebben een keer een vrouwelijke TL VKK van hun gehad voor een avond, was dat dezelfde?
Was al in Excel bezig met een postcodeverlijk van alle Albert Heijn filialen en alle Avia tankstationsquote:
Jij hebt echt niks te doen op die stage hequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Was al in Excel bezig met een postcodeverlijk van alle Albert Heijn filialen en alle Avia tankstations
Na, heb mijn scriptie niet gehaaldquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks te doen op die stage he
Gewoon contact opnemen met HK Personeelszaken. Sturen zij een nieuwe code op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:33 schreef d4v1d het volgende:
http://www.klacht.nl/albe(...)van-2012-werkt-niet/
Als je als ex-medewerker naar klacht.nl gaat ben je ook te dom om te poepenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gewoon contact opnemen met HK Personeelszaken. Sturen zij een nieuwe code op.
Vragen naar Luc
Sowieso klagen op klacht.nlquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je als ex-medewerker naar klacht.nl gaat ben je ook te dom om te poepen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ondertussen.. http://www.klacht.nl/klacht-nl/klacht/klacht-over-klacht-nl-12/
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:42 schreef einschtein het volgende:
Jongens, Partypoeper is onaardig geweest naar zijn vorige SM en die heeft ie maar weggepest naar mijn filiaal.
Ja, zijn vorige SM is sinds een maand of 2/3 werkzaam in mijn filiaal.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:42 schreef einschtein het volgende:
Jongens, Partypoeper is onaardig geweest naar zijn vorige SM en die heeft ie maar weggepest naar mijn filiaal.
Nee ik snapte dat het een geintje wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, zijn vorige SM is sinds een maand of 2/3 werkzaam in mijn filiaal.Nee, hij heeft d'er niet weggepest. Was een geintje.
Goedzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee ik snapte dat het een geintje was
Vaak op vakantie geweest naar Texel, en altijd bij de AH de boodschappen gedaan...quote:
Ik kom wel even een ketting om je nek leggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:07 schreef d4v1d het volgende:
Welke baas komt mijn fietsketting weer even om mn wiel leggen![]()
Ja, kloptquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het ging ook meer om het gewicht/prijs.
Waz met jou.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik kom wel even een ketting om je nek leggen
Ketting om je nek in het SM hokquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik kom wel even een ketting om je nek leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |